Hepimiz Hayvanız (2.Kitap/4×21) 🍃

372 15 35
                                    

 4.Sezon/ 21.Bölüm/136.Bölüm (İkinci Kitap Birinci Bölüm)

🍃

-TOLGA-

Korkuyordum. Olacaklardan, öğreneceklerimden korkuyordum. Haksız çıkmak istiyordum, hayatım da ilk kez haksız çıkmak istiyordum. Fazla şüpheci davranmış olmak istiyordum. Aşık olduğumu fark ettiğim kadının düşmanı olmak istemiyorum. Ama ona yalan söylemekte istemiyorum. Daha ona bir çocuğum olduğunu bile söyleyememişken bir de.. Özkaya olduğunu söyleyemezdim. Fakat içimden bir ses gerçeklerin benim düşündüğümden daha çetrefilli olduğunu söylüyordu..

''Sen hangi yüzle beni görmek istedin?!'' dedi Kerim öfkeyle. Sadece birkaç gündür içerideydi ama neredeyse çökmüştü. Yüzüne bakmaya cesaret edemeyeceğiniz o soğuk ifadesi silinmişti, sakalları daha da uzamaya başlamıştı. Tek değişmeyen şey.. bana karşı olan nefretiydi galiba.

''Hadi ama benden nefret edemezsin..'' dedim sakince. Kerim sinirleri bozulmuşçasına gülmeye başlarken ben ise ciddiyetimi bir an bile bozmadım '' Medusa'yı durdurmamı söylediğin gece kendin söyledin Kerim, seni alt etmek istediğimi biliyordun. Ben seni öldürmeyi düşünmüştüm hapse atmayı değil ve evet hapse girmek ölmekten beter senin için bunun farkındayım. Fakat bunun suçlusu ben değilim kardeşin..''

''O küçük beyninle kazandığını sanıyorsun dimi?'' dedi sonunda gülmesini durdururken, ardından sandalyeyi çekerek büyük bir özgüvenle karşıma oturdu. '' İşlerin başına geçtin, o çok istediğin imparatorluklara sahip oldun. Güç sende sanıyorsun dimi? Fakat en büyük gücün güçsüzlüğü oluşturduğunu bilmeyecek kadar toysun..''

''Senden nasihat dinlemeye gelmedim..''

''Nasihat etmiyorum, gerçekleri görmeni sağlıyorum. Haklısın, şu an kazandın. Ben içerideyim sen dışarıdasın, fakat güç senin değil. Kardeşimin, ya da Sıla'nın..'' demesiyle tek kaşımı kaldırmıştım. Kerim ise bu halimi görünce yeniden gülmeye başlamıştı '' Anlaşılan sana gerçeklerden bahsetmemişler, ben tüm malvarlığımı Davut'un üstüne geçirmedim Sıla'nın üzerine geçirdim..'' demesiyle duraksamıştım. Benim her halükarda aslında patronumdu, sonuç da babasının olan şey onun sayılırdı. Fakat.. tamamen her şeyin ona kaldığını bilmek farklıydı '' Ve sen Sıla'yı tanımıyorsun bile, şu an kalbi ilk kez aşık olduğu için sana şans vermiş olabilir. Senin her şeyi yönetmeni istemiş olabilir ama onu kızdırırsan.. beni karşına almak için yalvarırsın..''

''Sıla'nın ne kadar tehlikeli olabileceğini biliyorum merak etme. Bu zamana kadar bir Dargın olmaması içinde Dargın olmadığı anlamına gelmez..'' dedim konuya girmeye başlarken

''Anlamadığın nokta da bu, Sıla senin canını Dargınlığı ile yakmaz, senin en büyük düşmanın olur çünkü ona aşıksın..'' dedi bana üzülmüşçesine dudaklarını büzerken '' Ve Sıla bunu biliyor, senin kalbini söker Tolga, Sıla bir insanın canını nereden yakacağını çok iyi bilir. O bir Dargın..''

''Aynı zaman da Özkaya mı?'' dedim bir anda. Ve şimdi kendinden emin ifadesi olan ben, afallayan Kerim idi. Allah kahretsin ki bu şüphelerimin gerçek olduğunu doğruluyordu! '' Sıla annesinin ölmediğini öğrendi annesi yaşıyor..''

''Ve sende hemen konuyu altın onluya mı bağlamaya çalıştın?'' dedi alayla. Eğer Aybike bana Berk'in kardeşinden bahsetmeseydi bu tavrından sonra saçmaladığıma emin olurdum. Kendinden o kadar emindi ki..

''Normal şartlar da bunu yapmazdım fakat bir şekilde Berk'in yıllar öncesi ikiz kardeşinin sözde-'' dedim sözde kısmını bastırırken '' Öldüğünü öğrendim. Zaman aynı, Berk'in ikizi yaşasaydı kızıl olacaktı ve—''

Sonradan Gelen Bela: 2.KITAP 🐍✨️🦋🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin