Son Kez Mutluluk (4×30×3) 🍃

182 15 10
                                    

4.Sezon/ 30.Bölüm/3.Kısım/147.Bölüm

Bölüm Şarkısı;

Melike Şahin & Diva Yorgun

🍃

-YAZARIN AĞZINDAN-

Gün herkes için olmasa da çoğunluk için gayet güzel geçiyordu. Asya ve Doruk pamuk şekeri yemiş, sahilde kola çekirdek çitlemişlerdi. Eve dönmek üzerelerken sokağa çizilmiş sekseği gördüklerinde Asiye seksek oynamaya başlamıştı. Doruk kahkahalar atarak Asiye'sini izlerken Asiye ise sadece hayatı ve ölümü kucaklıyordu. Yaşıyordu çünkü ölmesi gerekiyordu. Ölmesi için de önce yaşaması gerekiyordu. Sonun da ikisinin de bedeni yorgunluktan bitap düşünce biraz olsa da dinlenmek için eve dönmüşlerdi.

Doruk kendini koltuğa atıp ayaklarını sehpaya uzatırken Asiye gülümsemekle kafasına bir şey fırlatmak arasında kararsız kaldı, Doruk Atakul tam anlamıyla bir Türk erkeğine dönüşmüştü. ' Kahve yapıyorum yorgunluğa iyi gelir' diyerek mutfağa geçti Asiye. Dolabı açıp içinden gerekli malzemeleri çıkartırken Doruk ise yavaşça yerinden kalkıp mutfağa girip tezgaha yaslandı. Asiye kahveyi hazırlarken Doruk ise gülümseyerek Asiyesini izliyordu.

Kendine kızıyordu. Ona bu kadar çabuk yenilebildiği için, onu üzmemek pahasına kendinden bu kadar ödün verdiği için. İçinde ki şüphe onu yakıp küle çeviriyordu, mantığını kuşatan o endişe onu nefessiz bırakıyordu. Ama Doruk tüm bunların yerine sadece Asiye'yi sevmeye izin veriyordu kalbine. Sonuç da kaçmıyorlardı ya, elbet konuşacaklardı.

Asiye kahveleri yaptıktan sonra Doruğun yanağına bir buse yerleştirdi. Teşekkür etti ona belki de. Ona bu kadar güzel zaman geçirttiği için. Hastalığı ile savaşırken tutunacak güzel anılar yaşattığı için. Doruk ise bunların farkında bile değildi. Yüzünü yıkamak için lavaboya gitti.

Geri döndüğün de ise yüzünde otuz iki diş sırıtmayla karşısında ki manzarayı izlemeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geri döndüğün de ise yüzünde otuz iki diş sırıtmayla karşısında ki manzarayı izlemeye başladı. Yavaşça koltuğa oturdu. Asiye uyuyakalmıştı. Başı kolunun üzerindeydi. Dakikalarca eşini izledi Doruk, karnında ki çocuklarını. Ardından usulca yerinden kalkıp yanına geçti, yere oturup başını karnına dayadı ve gözlerini kapattı.

🍃

Asya ve Ömer ise saatlerce yat gezisi yapmışlardı. Neredeyse iki dakika da bir resim çekilme komasına girmişlerdi. Ömer şaşkın ama mutluydu. Bir gün içinde Asya gibi bir karakterin değişmesinden dolayı şaşkın ve şüpheciydi. Ama aynı zaman da bu mutluluk anlarını yaşadıkları için dünyanın en mutlu insanıydı da.

''Hadi iniyoruz..'' dedi Asya başından kaptanın şapkasını çıkarırken, Yat kıyıya demir atmıştı. Ömer ise uzandığı minderlerden kafasını kaldırdı.

''Nereye ya? Ne güzel güneşleniyorduk biz..'' dedi bakışlarını kamaranın içinde mışıl mışıl uyuyan Lavinia'ya çevirirken

''Buraya yakın çok güzel bir tarla var..'' dedi Asya gülümseyerek '' Orayı göstermek istiyorum sana sonra eve döneceğiz..''

Sonradan Gelen Bela: 2.KITAP 🐍✨️🦋🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin