Bizim Hikayemiz Bitti(4×44×3)🍃

122 12 11
                                    

4. Sezon/ 44.Bölüm/159.Bölüm/3.Kısım 

#FinaleSon6Bölüm

''Bazen birini çok seversin, çok ama çok seversin ama bunun dünyanın en yanlış şeyi olduğunu bilirsin. Birbirini sevmek birlikte olmak için yeterli değildir..''

-SAKLAMBAÇ-

🍃🍃

-YAZARIN AĞZINDAN-

Berk okula ilk gelendi. Okulun çatı katına çıkmıştı. Ayaklarını çatıdan sallarken gökyüzünü izliyordu. Güneş iyice doğmuştu. Berk'in kulaklarını kapının açılma sesi kesildi. Berk arkasını dönmedi adımları dinledi sadece. Ardından tam yanına gelmek üzere olan kişiye gülümseyerek ' Doruk' dedi.

''Oha'' dedi Doruk şaşkınlıkla '' Nereden anladın lan? Götünde gözün mü var?''

''Kokundan..'' demesiyle Doruk şaşkınlıkla duraksadı. Berk ise kahkaha attı. '' Adım seslerinden. İlk adımların çok sert oluyor yeri delecek gibi sonra sessizleşiyorsun..''

''Gerçekten bunu nasıl fark ettin lan?'' diye sordu Doruk Berk'in yanına otururken ardından aşağı baktı '' Çatı aşkımızı sikeyim..''

''Hepinize dair bir şeyleri fark ediyorum..'' dedi Berk gülümseyerek bakışlarını Doruğa çevirirken '' Ama sana karşı her zaman daha dikkatliyim. İçkini içmeden önce kokusunu içine çekiyorsun, ıspanak yemeği karşına çıktığın da ıspanaktan daha fazla yoğurt döküyorsun. Ispanak mı yiyorsun yoğurt mu belli değil..''

''Asiye yerine senle mi evlenseydim lan ben?'' dedi gülerek. Berk ise omuzlarını silkti.

''Grubunuza girdiğim zaman içten içe senin gibi olmak istemiştim. O kadar güçlüydün ki..o gücün bana da bulaşsın istedim. Seni izledim. Senin adımlarını tekrar etmeye çalıştım fakat dünyaya sadece bir Doruk Atakul yeterdi bu yüzden de sana benzeyemedim..''

''İyi ki de benzeyemedin..'' dedi Doruk kolunu Berk'in omzuna atarken '' Sen Berk Özkaya olarak bu dünyaya pek çok şey getirdin bana benzeseydin kendini bulamazdın..''

''Ben senin her hareketini biliyorum Doruk, düşünce yapını, çayını ne sıcak ne soğuk ılık olacak şekilde içtiğini fakat bilmediğim tek şey neden günlerdir benden kaçtığın..''

Berk sonun da hissettiklerini dile dökmüştü. Aslında bunu söylememeyi çok düşünmüştü ama bugün madem hayatının en güzel günü olacaktı o zaman yüreğinde ki o kırgınlıktan da bahsetmeliydi. Doruk ise Berk'e ne cevap vereceğini bilmiyordu. Doğruyu söylemek için içinde haykıran bir ses vardı ama bunca zaman susmuşken en mutlu günün de Berk'e bunu itiraf etmek ne kadar doğru olabilirdi?

''Berna'yı senin gibi benimsemedim ben..'' dedi Doruk sonun da yarı doğruyu seçerken '' En baştan onu aradan çıkarmak istemiştim ama sen bana engel oldun. O depoda karşıma dikildiğin de sana duyduğum öfke o kadar fazlaydı ki.. Fakat daha sonra Berna senin hayatında daha da anlam kazandı benim için ise sadece senin anlamındı..'' durup derin bir nefes aldı '' Berna öldüğün de.. yanında olmak bana doğru gelmedi. Aynı acıyı yaşamadığım yanına bile yaklaşamadığım bir acıda sana ne söyleyebilirdim ki?''

''Yine de yanımda olmalıydın..'' dedi Berk ciddiyetle '' Konuşmasan bile bana sarılmalıydın, bende kardeşimi kaybettim sende kardeşin kadar sevdiğin birini demeliydin..'' bunu söylemesi Doruğun kalbine bir tokat olmuştu adeta. Kardeşin kadar sevdiğin değil kardeşin nasıl derdi? '' Ama yanımda olmadın..''

''Olamadım..'' dedi Doruk omzunu sıkarken '' Belki de gücüm yoktu bilmiyorum. Asiye her geçe kabus görüyor, öksürükleri artıyor, gözlerimin önünde ölüme meydan okuyor.. Belki de onu bırakamadım bilmiyorum. Belki de beni suçlamanı görmeye dayanamazdım. O kadar zor ayakta duruyorum ki Berk.. birinizden daha hayal kırıklığı görürsem yıkılırım sandım..''

Sonradan Gelen Bela: 2.KITAP 🐍✨️🦋🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin