Acherna ve Carpella Yıldızının Hikayesi(4×22×1)🍃

380 15 25
                                    

4.Sezon/ 22.Bölüm/1. Kısım/ 137.Bölüm

🍃🍃

-SILA-

Dalga geçiyordu. Benimle dalga geçiyor olmalıydı. Saatlerdir onu şirkette bekliyordum ve paşam gelmemişti bile. Tamam, bu 'yasal işleri' sadece göstermelik istiyordu biliyorum fakat yine de bu işlere sahip çıkmazsa geriye kalacak bir işi olmayacaktı! Duygularım karman çorman olmamış gibi, içine girdiğim durumdan çıkış yolu bulamıyormuş gibi Tolga bey şirkete gün boyunca gelmemişti.

Sabah tek bir amacım vardı Tolga'nın canını yakmak, meydan okumak, çünkü kafamı oyalamam gerekiyordu. Kendimden kaçmak için. Ailemden kaçmak için. Fakat bunu bile becerememiştim. Şimdi ise akşam olmuş, gökyüzü içim gibi kararmış ama ben hala şirkette idim. Gidecek bir yerim yoktu çünkü. Ne evim vardı ne de ailem. Kimsesizdim.

''Şimdi önümüzde iki yol var..'' dedi bir anda kapı açılıp Tolga içeri girerken. Ben ayaklarımı uzattığım masadan indirip şaşkınlıkla Tolga'ya bakarken Tolga elinde iki şey tutuyordu '' Birincisi bunu içer ve dertleşiriz, bana söversin bağırsın sonra en son istersen bunu kullanırsın..'' dedi bir elinde Viski diğer elinde silah tutarken '' Ya da direkt silahı alır ve bana sıkarsın...'' elinde ki iki parçayı da masanın üzerine koydu.

Ben şaşkınlıkla Tolga'ya bakarken o ise tamamen ciddi bir ifadeyle karşımda duruyordu. Sorun vardı. Maalesef Tolga için de bir sorun vardı. Onu daha önce bu kadar ciddi gördüğümü hatırlamıyordum. İçimde ki kasırgaya uyup silahı alıp ona sıkabilirdim. Tabii ki de öldürücü bir noktaya olmazdı ama canını yakabilirdim. İçimde ki öfkeden kaçmak için bunu yapabilirdim. Ama o zaman benim Dargınlardan ne farkım kalırdı?

''Önce sen başla..'' dedim Viski şişesini alıp açarken '' Benden neden kaçtığını anlat bakalım..'' ardından ayaklarımı yeniden masanın üzerine yaslayıp Viskiyi kafama diktim. Sertti. Yaşadığım bunca şey gibi sertti. Boğazımı yakıyordu.

''Kaçmadım..'' dedi Tolga'da tam karşıma otururken '' Seni kendimden azat ettim..''

''Yine ben kötü adamım rollerine büründün yani..'' dedim alayla gülerek. Tolga'nın kötü adam olduğunu tabii ki de biliyordum. Ama o onu öyle kabullendiğimi bir türlü anlamıyordu.

''Hayır..'' dedi elimden şişeyi alırken '' Baba olduğumu öğrendim..'' demesiyle hızla ayaklarımı indirmiştim. Fal taşı olmuş gözlerimle Tolga'ya bakarken yanlış duyduğuma inanmak istiyordum '' Yıllar öncesi bir kızla ilişkim vardı, sadece seks üzerine kuruluydu. Ortadan kaybolduğum dönemde hamile kalmış ve beni bulamamış tabi..'' dedi alayla gülerek. Ben ise yutkunmaya çalışarak onu dinliyordum '' Dört yaşında bir oğlum var adı Ares. İlk öğrendiğim de reddettim onu, bu karanlık hayatıma sokmak istemedim. Fakat..dediğini yapmaya karar verdim...''

''Hangi dediği mi?''

''İki gün öncesi beni aradığın da ben Asyaların yanındaydım..'' dedi içkiden bir yudum alırken '' Onları koruyacaksam onlardan yardım da alabilirim diye düşündüm. Ve bir çocuğun babasız büyümesindense en kötü babayla büyümesi gerektiğini söylediler. Bende çocuğumu kabullendim..''

''Bunun.. benimle alakası ne?'' diye sormamla şimdi şaşkınlıkla bana bakan Tolga idi '' Çocuğun var yani? Ben seni benden önce bakir sanmıyordum Tolga, bir geçmişin olduğunu biliyordum.''

''Anlamıyorsun dimi?'' dedi hafif sinirle '' Seninle beraber olursam.. bu işin sonunda sana köpek gibi aşık olacağım, şimdi ki seviye yetmiyormuş gibi!'' dedi alayla. Ben ise.. öylece kalakalmıştım. Tolga az önce bana aşık olduğunu mu söylemişti? '' Seni kendi hayatıma almak istemiyorum, başka birinden olan çocuğuma annelik yapmanı istemiyorum! Sen kendi aileni kurmalısın ve-''

Sonradan Gelen Bela: 2.KITAP 🐍✨️🦋🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin