Emel Eren & Süsen Duman(4×39×2)🍃

151 12 33
                                    

4.Sezon/39.Bölüm/2.Kısım/ 154.Bölüm

#FinaleSon11Bölüm 

🍃🍃

-ASİYE-

Koşarak gittiğin şeyden nasıl geriye kaçardı insan? Kalbine dolan mutluluk nasıl bir anda mezarlıkta solmuş çiçeklere dönerdi? Doruk az önce kalbimi paramparça etmiş kendimi lavaboya atmıştım. Kalbimde ki tüm acıları, hayal kırıklıklarını, gözyaşlarını akıttım. Ağladım içimi temizledim. Ağladım yorgunluğumu akıttım. Ağladım acımı hafiflettim.

Kendime gelmiş lavabodan çıkmışken önce afalladım, mekan bomboştu. Neden boş olduğunu düşünürken hissetmişim gibi elim cebimde ki telefona gitti. Okuduğum mesajın önce şaka olduğunu sandım, fakat gerçekti. Kardeşim kurtulmuştu! Kardeşim kurtulmuştu! Artık sevdiğim herkese gerçekleri anlatabilirdim, ne kadar acı verse de çocuklarımla vedalaşıp iyileşebilirdim! Sevinçten içimden dans etmek gelmişken bana doğru gelen Doruğu gördüm. Koşarak ona gittiğim de tüm umutlarım yok oldu.

Ama onu suçlayamazdım. Kalbimin ezilmesinin tek suçlusu onu ilan edemezdim. Adım atmaya korktum kendi ecelime giderken bile bu kadar korkmadım. Benim yüzümden masum biri ölebilirdi, bana güvenen birinin kalbini paramparça etmiş olabilirdim. Dışarı çıktığım zaman gördüğüm şey bir ambulanstı. Tolga'nın tüm vücudu tir tir titreyerek ambulansa bindi. Berk ise ellerine bulanmış kana bakıyordu.

''Ne..oldu?'' diye sorabildim sadece. Herkes acıyla, korkuyla bana bakarken tek bir kişi suçlulukla bakıyordu; Asya.

''Biri Sıla'yı vurmuş..'' dedi Ömer ellerine bulaşan kanı gömleğine silerken '' Hastaneye gitmeli miyiz?''

''Ben gidiyorum'' dedi Berk bir an bile düşünmeden '' Ona bunu yapanı bulduğumuz da Tolga'dan önce öldüreceğim!''

''Aslında—'' Asya'nın yüzü yerdeydi, hanginiz yapmıştı? Doruk yapmış sen mi yardımcı olmuştun? Yoksa sen mi yapmıştın Doruk'mu destek olmuştu? Ne olursa olsun şu an tüm suçu üzerine almana izin veremezdim.

''Ben.. biraz yürüyeceğim..'' dedim arkamı dönerken herkes ' nereye' diye sorsa da onlara cevap vermedim. Peşimden gelmeyi düşündüler mi yoksa yalnız mı bırakmayı seçtiler bilmiyorum. Bildiğim tek şey yürüdüğümdü.

Yürüdüm. Sıla için ağladım. Yürüdüm. Kendim için ağladım. Yürüdüm Tolga için ağladım. Yürüdüm. Herkes için ağladım. Beş dakika öncesi mutlulukla dans ederken şimdi sadece ağlıyordum.

 Beş dakika öncesi mutlulukla dans ederken şimdi sadece ağlıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Korna sesi kulağımı doldursa da durmadım. Yürümeye devam ettim. Sonun da Doruk arabayı sağa çekip aşağı indi. Bana doğru yürürken gözlerinde ki pişmanlığı görebiliyordum. Vicdan azabını görebiliyordum.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sonradan Gelen Bela: 2.KITAP 🐍✨️🦋🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin