Kehanet Başlıyor (4×24×2) 🍃

170 15 16
                                    

4.Sezon/ 24.Bölüm/2.Kısım/ 139.Bölüm

🍃

"Asla canınıza kıymayın. Çünkü yaşarsanız, şansınız açılabilir. Oysa bütün ölüler birbirine benzer..''

-NARNİA GÜNLÜKLERİ-


-ASİYE-

Parti gayet güzel geçiyordu. Beklediğimden daha fazla kalabalık olmuştu. İçim kıpır kıpır olsa da ruhumun artık yorulmaya başladığını hissediyordum. Bedenimin güçsüzleştiğini hissediyordum. Sadece iki gün daha dayanmalıydım, sadece kırk sekiz saat daha. Bu ve yarın ki parti belki de göreceğim son parti olacaktı. Ki yarın ki organizasyonum partiden daha çok muzur bir eğlence olacaktı.

O yüzden ayaklarım sanki on saattir topuklu ayakkabının üzerinde durmuşum gibi ağrımaya başlasa da, midem sanki iki gündür yemek yemiyormuş gibi bulansa da, gözlerim günlerdir uyumuyormuşum gibi yorgunluktan kapanmaya başlasa da.. ben dimdik duruyordum. İçimde ki, en kuytu köşeme sakladığım o gücü bulup dışarı çıkarıyordum. Ölüme bugün meydan okuyordum. Beni iki gün sonra yenebilirdi ama bugün kazanmasına izin vermeyecektim.

''Zamanı geldi..'' dedi Aybike koştur koştur yanıma gelirken. Doruk hemen az ilerimde ki okuldan arkadaşlarla konuşuyordu. Ben ise duvara yaslanmış gülümsemeye çalışarak etrafı izliyordum.

''Yoo daha gelmedi..'' dedim sakince '' Gece yarısına doğru patlayacak havai fişekler, üzerimi o zamana yakın değiştireceğim..''

''Doruk, Ömer ve Oğulcan'ın da size bir sürprizi var Asiyeciğim..'' dedi gülümsemeye çalışarak. Normalde sürprizin peşine düşerdim ama.. Aybike'nin gözlerinde gördüğüm hüzün buna engel oluyordu. '' O yüzden şimdiden başlamalıyız hazırlığa..''

''Senin neyin var bırak şimdi sürprizi?'' dedim yerimden doğrulurken.

''Berk ile tartıştık..'' dedi her şey yolundaymış gibi davranmaya çalışırken. Ama hiçbir şey yolunda değildi. Normal bir tartışma olsaydı Aybike'nin gözleri dolu olmazdı. Bu güzel günde dudaklarında hüzünlü bir tebessüm olmazdı.

''Her ne sürpriz hazırlandıysa şu an kuzenimin kalbinde ki ağırlıktan daha önemli değil..'' dedim acısına ortak olduğumu belli edercesine gülümseyerek ellerini tutarken '' Hemen partiyi dağıtabilirim, kız kıza dertleşiriz he?''

''İyi ki varsın kuzen..'' dedi duygusallık modunu açıp sıkıca bana sarılırken '' Kuzenden daha çok kardeşimsin sen benim..''

''Sende iyi ki varsın..'' dedim bende kollarımı Aybike'ye dolarken. İyi ki varsın Aybike. İyi ki varsın mantıkçı Kraliçem. Ben gidersem.. geride senin kalacağını bilmek az da olsa rahatlatıyor beni. Geri kalanların hata yapmasına engel olacağını bilmek, yanlış yapmalarına izin vermeyeceğini bilmek. ''Özür dilerim..'' dedim sesim titremeye başlarken

''Haydaaa'' dedi Aybike korkuyla kendini benden çekerken '' Neden özür diliyorsun ne oldu şimdi?''

''Benim eşim neden partinin ortasında ağlıyor Aybike?'' sesin sahibi korku ve biraz da öfke dolu Doruktu. '' Mutlu olması gerekirken neden ağlıyor?''

''Bende onu anlamaya çalışıyorum, dondan çıkan şey gibi çıkmasaydın öğrenecektim!''

''Tartışmayı kesin!'' dedim hızla elimin tersiyle gözyaşlarımı silerken '' Aptal hamilelik hormonları tamam mı? Hepimizi böyle mutlu bir arada görünce.. duygulandım işte..'' dedim olabilecek en inandırıcı gülümsememle '' Şimdi şu sürpriz neyse onunla ilgilenelim..''

Sonradan Gelen Bela: 2.KITAP 🐍✨️🦋🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin