4.Sezon/ 37.Bölüm 1.Kısım/ 152.Bölüm
#FinaleSon13Bölüm
🍃
'Kendimi hep çok öfkeli hissediyorum. Ya başımdan geçen bunca şeyden sonra içimde bir şeyler bozulduysa? Ya kötü birine dönüşüyorsam?'
-HARRY POTTER-
🍃
'Hepimiz içimizde canavar taşıyoruz, o dışarı çıktığında yaptıklarımızdan biz sorumluyuz'
-THE 100-
'Hepimizin içinde hem aydınlık hem de karanlık bir taraf vardır. Önemli olan hangisini seçtiğimizdir. Bizi biz yapan budur.'
-HARRY POTTER-
🍃
'Babam, gücü elinde tutmak isteyenlerin, hep kaybetme korkusuyla yaşadığını söyler'
-UYUMSUZ-
🍃🍃
-ASİYE-
Sonun da baş başa kalmıştık. Bir an gerilmiştik ama yine durumu toparlamayı başarmıştık hem de bize yakışır şekilde; şarkı söyleyerek. Herkes evlerine dağıldıktan sonra ben kendimi koltuğa atmış şöminenin yanan ateşini izliyordum. Doruk'ta bize kahve- yani kendine kahve bana ılık süt- yapmaya gitmişti. Ateşe baktıkça kendi ateşimi görüyordum sanki. Lav olduğum zamanlarımı, Doruğun buz kütlelerini erittiğim zamanları.
''Alın bakalım hanımefendi..'' dedi sütümü bana uzatırken. Yerimden yavaşça doğrularak sütümü aldım üzerine Allah'tan az biraz tarçın dökmüştü '' Yoruldun mu? Sütünü içtikten sonra seni yıkayabilirim istiyorsan..''
''Tek ihtiyacım olan sana sarılmak..'' dedim kollarımı açarken. Doruk kendi kahvesini masanın üzerine koyduktan sonra yanıma geldi, beni kollarının arasına alırken bende ateşi izlemeye devam ettim. '' Demek kalbin katilini tanıyor he?'' diye sordum yalandan bir kızgınlıkla.
''En başından beri tanıyordu..'' dedi saçlarımdan bir tutamı kulağımın arkasına koyarken. Bu gerçek ise kalbime yeniden bir taş gibi oturdu. Yakında onlardan kurtulacaktım. Şimdi değil. Şu an değil. '' Neden senden zamanında o kadar kaçtım zannediyorsun?''
''Doruk..'' dedim bakışlarıma dolan hüznü saklamadan, yarın doktordan nasıl bir haber alacağımızı bilmiyordum. İyi bir haber alırsak çocuklarımla nasıl vedalaşmaya dayanacağımı, kötü haber alırsak.. herkesi nasıl yıkacağımı bilmiyordum. O yüzden sadece şu ana odaklanmıştım sanki iki dakika sonra ölecekmiş gibi. '' Ben sana beni sevdiğin için pek çok kez teşekkür ettim ama.. beni ben yaptığın için hiç teşekkür etmedim..''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonradan Gelen Bela: 2.KITAP 🐍✨️🦋🥀
Novela JuvenilSonradan Gele Bela: Altın Onlu serisinin ikinci kitabıdır. İlk kitap +200 bölüm sınırına ulaştığında bölüm eklenemeyeceği için hikaye buradan devam edecektir. Son sezonda Altın Onlu olmadıkları için bu kitabın başlığında o kısım yer almamaktadır. İl...