Kalbim Katilini Tanıyor (4×36) 🍃

170 16 35
                                    

4.Sezon / 36.Bölüm / 151.Bölüm

#FinaleSon14Bölüm

'Geleceğe giden yol geçmişten geçer'

-THE 100-


'Gözyaşlarından ve zayıflıklarımdan sıkıldım. Yine de durdurmak için elimden fazla bir şey gelmiyor '

- UYUMSUZ-

🌸

Bölüm Şarkıları;

Britney Spears & Criminal

Emre Aydın & Çağan Şengül & Yansın

🍃

-YAZARIN AĞZINDAN-

Asiye sonun da kararını vermişti. Zor olmuştu ama vermişti. Yüreği acıyordu, sanki bedeni delik deşik edilmişti, vücudunun her tarafından kanlar süzülüyordu. Bu kararı vermek ölmeyi seçmekten daha çok canını acıtıyordu. Ama artık mantıklı davranmak için kendine söz vermişti. Evet, hastalığını öğrendiğinden beri bunu yapmasının sebebi eğer ölürse Doruk'tan ona bir parça bırakmaktı, tutunabileceği bir dal bırakmaktı.

Ama zaman geçtikçe vücudu Asiye için daha fazla ayakta kalamamaya başladığın da, sevdiği insanların onsuz nasıl yıkılacağını gördüğü zaman bu düşüncesi bambaşka bir düşünceye evrilmişti; değerler mi? Her biri için düşünmeden bin kere ölürdü çünkü onlarda onun için ölürdü, uğrunda ölmeye değerdiler ama uğurlarında yaşamaya değerler miydi?

Fakat bugün olanları göz ardı edemezdi. Her birinin nasıl mantıklı davrandığını, Harika'ya nasıl sırt çevirmediklerini, Doruğun hayatta en nefret ettiği ikinci insanı itiraz etmeden masalarına davet etmesini görmezden gelemezdi. Artık bunları görmezden gelirse bu sadece.. inat uğruna olacaktı. Bunu yapamazdı.

Herkes evlerine dağılmıştı, Asiye hepsinin ter koktuğunu- hatta ölü gibi koktuklarını- hazırlanıp gelmelerini söylemişti. Aslında gizli cümle belki de ' Harika'ya veda' yemeğiydi kelimelere dökülmemişti ama onlar bunu biliyordu. Beyaz uzun bir gömlek elbise, üzerine siyah bir yelek giymişti. Topuklu giyemeyeceği için siyah botlarını geçirmişti ayağına. Saçlarını yapıp makyajını yaptıktan sonra ellerini karnına koydu. Ardından cebinden telefonunu çıkarıp makyaj masasının üzerine koydu.

''Selam..veletler..'' dedi gülümsemeye çalışarak. Onlarla pek çok kez vedalaşmıştı ama her vedası onlar yaşayacak kendisi öleceği içindi. '' Bu kaydı izleyemeyecek olmanız çok acı..'' dedi gözleri dolarken ama hızla derin bir nefes aldı ağlamayacaktı. '' Aslında hiçbir kaydı izleyemeyeceksiniz. Çünkü... ben kararımı değiştirdim..'' dedim karnını okşarken. Gece ve Işık ise bunu duymuş gibi tekme atmayı kesmişlerdi. '' Sizi her şeyden çok seviyorum.. yemin ederim..'' dedi dudaklarını ısırırken. Ne zordu. Çocuklarından vazgeçmek ne zordu. Neden bunu yaşıyordu? Neden bunu o yaşıyordu? '' Beni affetmenizi istiyorum, beni.. bağışlamanızı istiyorum. Ama her şey değişti sonun da biz değiştik. Şimdi.. onlara sırt çevirirsem, Ömer'in dediği gibi yaptığım şey fedakarlık değil, aptalca bir intihar girişimi olur. Beni.. Cennet'te bekleyin olur mu? Lütfen.. beni affedin..'' ardından telefonu kapattı.

Ayna da son bir kez kendine baktıktan sonra derin bir nefes alarak kendini toparladı. Bugün yapması gereken bir şey daha vardı. Parmaklarını yavaşça saçlarına daldırdı ve.. avcu saçlarıyla kuşatıldı. Tedavi olacak olsa da- tabii hala geç kalmamışsa- olmayacak olsa da bunu yapması gerekiyordu.

Sonradan Gelen Bela: 2.KITAP 🐍✨️🦋🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin