Hoş Çakal Asya Simal Hayal Atakul Eren Pars (4×46) 🍃

135 12 6
                                    

4.. Sezon/ 46.Bölüm/161.Bölüm

#FinaleSon4Bölüm

🍃🍃

-DORUK-

Arkamda koca bir kalabalık bırakmıştım. Arkamda yaralı bir abla, hasta bir eş bırakmıştım. Hastaneye döndüğüm de birinin ölüm haberini alırsam ne yapardım bilmiyorum. Eğer Asiye'yi kaybedersem ona bir söz vermiştim, içimde ki acıya rağmen devam edeceğimi, çocuklarımı hem annesiz hem babasız bırakmayacağımı, Asiye benim için savaşmayı seçtiyse bende hayatta kalmayı seçeceğimi söylemiştim.

Çok canım yanardı. Yıllardır beraber uyuduğumuz yatakta uyuyamazdım bir defa, tahminen bebeklerin odasına bir yatak atar veya koltukta uyurdum. Evimizde iki banyo vardı ikincisini hiç kullanmamıştık ilkini yıktırırdım. Çünkü orada Asiye ile dişlerimizi fırçaladığımız, birbirimizin kafasından aşağı şampuan saç kremleri döktüğümüz, seviştiğimiz anılar vardı.

Yeni bir mutfak yaptırırdım, belki de bahçeye yaptırırdım böylece nefes almam gerektiğinde oraya giderdim. Diyeceksiniz ki bu kadar şeyle uğraşacağına evi değiştirsene. Yapamam. Çünkü o evde ki her anının yerini evet değiştirecektim ama o ev Asiye ve benim evim olarak kalacaktı. O evden taşınırsam Asiye ile ilgili hiçbir anım kalmazdı. Acıyı azaltmak başka acıdan kaçmak uğruna tüm anılardan kaçmak başkaydı.

Fakat Asiye yaşayıp Asya'yı kaybedersem.. o zaman ölü biri olarak bile olsam hayatta kalır mıydım bilemiyorum. Kendi ellerimle ablamı kurban etmişken, kendi ellerimle onu Melisa'mın yanına gömmüşken yaşamaya devam edebilir miydim bilmiyorum.

Tabii bunlar kötünün iyisi olan düşüncelerimdi. Ya ikisini de kaybedersem? O zaman Asiye'ye verdiğim sözü tutabilir miydim bilmiyorum. Aynı acıyı Ömer'de yaşarken onu yarı yolda bırakıp gider miydim yoksa beni kovacağını bilmeme rağmen yanında mı kalmaya çalışırdım? Hiçbir fikrim yok. Bildiğim tek şey şu an arabayı çok hızlı kullanıyor olduğumdu. Babamı öldürecektim. Gözlerinin içine bakarak yapacaktım bunu.

Asya için. Elif Hanım için. Harun amca için. Anka için. Dolaylı yolda ölümlerine neden olduğu, Melisa, Güneş, Cenk, Didem için. Ben ona tek bir kurşun sıkacaktım ama o kurşun ona onlarca olarak saplanacaktı. Sonun da Tolga'nın attığı konuma gelmiştim. Arabaya patinaj yaptırarak durduğum da bahçede beni bekleyen bir adet Berk ve Tolga vardı.

''Sakın yaptım deme!'' dedim hızla Berk'e doğru yürürken '' Berk sakın!''

''Yaptım..'' dedi gülümseyerek. Aylar belki de yıllar öncesi Çukur'u aldığımız da masada hepimize attığı o gülüşle gülüyordu bana. Düşmanca. '' Senin ellerinden bu şansı aldım Doruk intikam soğuk yenmiyor artık, bak ben sana sıcak sıcak servis ettim..''

Aslında kimin yaptığının bir önemi olmamalıydı. Sonuç da önemli olan ölmüş olmasıydı. Gel gelelim içimde büyüyüp duran öfke, hayal kırıklığı, acı böyle hissettirmiyordu. Berk'e vurmak bile gelmiyordu içimden. Kendince Akif'i öldürmek için sebepleri vardı. En önemli sebebi de beni yıkmaktı. Ona nasıl kızardım?

''Sırf.. onu öldüreceğim diye Asya'yı Asiye'yi bıraktım arkamda..'' dedim yere çömelirken '' Asiye Ameliyata alındı ve—''

''Ne?'' dedi Berk engelleyemediği o korkusuyla ne kadar kızgın olursa olsun bize duyduğu sevgiyi asla yok sayamayacaktı '' Durumu iyi mi?''

''Bilmiyorum..'' dedim başımı ellerimin arasına alırken '' Ona bir söz verdim, Akif'i öldüreceğime dair. Sırf bunu yapmak için yanlarında olmadım hepsi boşa gitti..''

Sonradan Gelen Bela: 2.KITAP 🐍✨️🦋🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin