4.Sezon/ 48.Bölüm/ 163.Bölüm
#FinaleSon2Bölüm
🍃
-ASİYE-
Burada ne aradığımı bilmiyordum. Burada olmamam gerektiğini biliyordum. Sahnede idim. Yine bir mikrofonun önündeydim. Çukur'da değildim. Kendimi Çukurda bulurum diye düşünüyordum ama olduğum yer bambaşka bir yerdi. Amerika'da idim. Adım kadar iyi biliyorum. Nereden bildiğimi merak ediyorsunuz farkındayım, hatırlar mısınız bilmem, yıllar öncesi Doruk ve Asya Amerika'ya gittiğin de habersizce Doruğu görmeye gitmiştim. Onu sokağın ortasında yakalamıştım. Türkiye'ye dönmeden önce biraz araştırma yapmıştım tabii ki. Burası Doruğun her zaman geldiği mekandı. Yani o gün buradan çıkmıştı..
Şimdi ise sahnede duruyordum. Kimse yoktu. Pardon tek bir kişi hariç kimse yoktu. Doruk vardı bir tek. Tam karşımda durmuş gözlerinden yaşlar akarak bana bakıyordu. Hayal gördüğümü biliyordum. En son ameliyata girmiştim. Asya.. ölmüştü. Ya bende ölmüştüm ya da hayata tutunmak için Doruğun hayaline sığınıyordum bilmiyorum..
''Doruk..'' diyebildim gülümsemeye çalışarak ama Doruk beni duymuyordu sanki '' Doruk..beni duyuyor musun?'' ama Doruk'tan bir cevap yoktu. Sadece gözyaşları içinde bana bakıyordu. Ona doğru bir adım atmak istedim ama.. ayaklarım sanki yere çivilenmişti ona yürüyemiyordum '' DORUK!'' diye bağırdım tüm gücümle ama ona ulaşamıyordum..
''Söyle sevgilim..'' dediği anda beni duyduğunu sanmıştım ama '' Son kez şarkını söyle..'' dediği anda ne olduğunu anlamıştım. Biz birbirimize şarkılarla aşık olmuştuk. Şarkılarla ayrılmış şarkılarla kavuşmuştuk. Şimdi.. ayrılığımız da şarkılarla olacaktı.
Mikrofonu sıkıca tuttum. Binlerce şarkı söylemek istiyordum ona, onu ne kadar sevdiğimi anlatmak istiyordum. Eğer ondan gittiysem özür dilemek istiyordum. Fakat.. bildiğim bir şey vardı. Eğer öldüysem Doruk bir daha asla şarkı söylemeyecekti. İçten içe söylese de dışından asla söylemeyecekti. O yüzden gözlerimi kapattım ve şarkımı seçtim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonradan Gelen Bela: 2.KITAP 🐍✨️🦋🥀
Novela JuvenilSonradan Gele Bela: Altın Onlu serisinin ikinci kitabıdır. İlk kitap +200 bölüm sınırına ulaştığında bölüm eklenemeyeceği için hikaye buradan devam edecektir. Son sezonda Altın Onlu olmadıkları için bu kitabın başlığında o kısım yer almamaktadır. İl...