Acıtmışım Canını Sevdikçe(4×27) 🍃

212 12 25
                                    

4.Sezon/ 27.Bölüm/142.Bölüm

🍃

'Bu bir savaşsa kalbim onun tarafından işgal edilmişti. Ama bu aşksa onun kalbini ben incitmiştim.'

-SOBE-

🍃

Bölüm Şarkıları;

Kolpa & Düğüm

Sezen Aksu & Acıtmışım Canını Sevdikçe

🍃

-AYBİKE-

Ağlıyordum. Hıçkıra hıçkıra ağlamamak için savaşsam da gözlerimden akan yaşlara engel olamıyordum. Kalbim kırılmıştı. Üzülmüştüm. Ama yıkılmamıştım. Darmaduman olmamıştım. Yüreğim yerinden sökülmüş gibi hissetmiyordum. Berk beni terk ettiğin de, doğum günüm de unutamayacağım bir sürpriz hazırladığın da, geri döndüğün de yaptıklarında ruhum sanki can bulmuştu da bedenimden koparılıp alıyor gibi hissetmiştim. Ölmemiş ama yaşamıyordum da. Çünkü öfkeliydi. Ve öfkesi mantığının, aşkının önüne geçmişti. Benden vazgeçmemişti belki ama benim canımı yakmak birinci önceliği olmuştu.

'Gitsem buralardan seni bir daha görür müyüm?

Görmesem ne çıkar sanki ölür müyüm?

Bilemem artık sensiz ben büyür müyüm?

Elim yüzüm her yanım bin bir düğüm düğüm.'

Gel gelelim şimdi amacı canımı yakmak değildi, ödeşmek değildi ve bu beni daha çok mahvediyordu. Çünkü benden vazgeçiyordu. Canımın çok yanmamasının tek sebebi hala bana olan aşkıydı. Beni mahvetmemişti ama sendeletmişti sonuç da. Canımın acıması da çok normaldi.

''Beni öldürmenizi göze alarak konuşmam gerekiyor..'' dedi Asya sonun da sessizliği bozarken. Ben bakışlarımı yerden çevirmesem de herkesin bakışları ona dönmüştü. '' Berk'in yaptığı şeyi anlayabiliyorum. Tamam, belki acımasız bir şey yaptı fakat söylediklerinde haksız değildi. Ki ben daha en başında kabul etmeme riskinden bahsetmiştim.''

''Pardon ya..'' dedim alayla, küçümseyerek bakışlarımı Asya'ya çevirirken '' Senin kadar iyi sevgilimi tanıyamamışım kusura bakma!''

''Ben onu mu diyorum Aybike? Sen onu kaybetmemek için kalbinle bir yola girmeyi seçtin, ama bunu yaparken hayatında ilk kez mantığını susturdun. Konuştursaydın Berk'in bu durumu asla kabullenmeyeceğini bilirdin. Ve hayatında ilk kez aşkını seçtin diye seni suçlamıyorum sadece.. Berk'i öldürmek istemeyin diyorum.''

''Gelinlik seçtim..'' sesi duymamızla bakışlarımı merdivenlere çevirdik. '' Aybike'ye uyacağını düşündüğüm bu gelinliği bulana kadar dört tane gelinlikçi dolaştım! Nikah memurunu ikna edene kadar anam ağladı!'' Asiye öfkeyle merdivenlerden inerken Doruk ise endişeyle Asiye'ye bakıyordu. '' Bu ortamı hazırladım! Berk'in yapması gereken tek şey siktiğim teklifi kabul etmekti!'' öfkeyle masanın yanında ki sandalyeye bir tekme savuruverdi. En başta ben olmak üzere hepimiz şaşkın gözlerle ona bakıyorduk.

Sonradan Gelen Bela: 2.KITAP 🐍✨️🦋🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin