Kanser Hücresi Gibi(4×23) 🍃

199 12 73
                                    

4.Sezon/ 23.Bölüm/138.Bölüm

🍃

''Fazla karanlık insanı öldürebilir, fazla ışık insanı kör edebilir..''

-KAYIP RUHLAR ŞEHRİ-

🍃

Bölüm Şarkısı;

Nükleer Başlıklı Kız & Son Sözler

🍃🍃

-ASİYE-

Gergindim. Sanki bir mayının üzerinde duruyordum ve ufacık bir hareketim de patlayacaktı. Tolga bizi koruyacak sanırken.. aslında bizi koruyacak kişi Sıla olacaktı! Sıla Dargın Daran! Başından beri bizden bunu saklamıştı, başından beri bir Dargın olduğunu saklamıştı. Ama beni geren bu değildi, çünkü Sıla'nın ve artık Davut Beyin kızı olduğunu anladığımız için Davut Beyin bize zarar vermeyeceğini, Dargın olmaktan kaçtıklarını biliyorduk.

Gergindim çünkü az önce Doruk ve Berk.. adeta karşı karşıya gelmişlerdi. Resmen ikisi de birbirine ültimatom vermişti! Daha sonra da konuyu çözmeden Doruk arabaya gitmişti. Şimdi ise yirmi dakikadır arabayı sürüyordu. Susuyorduk. Sadece susuyorduk!

''Bir noktadan sonra konuşmak zorunda kalacağız!'' dedim sonunda sessizliğe dayanamayarak '' Doruk!''

''Şu an değil..'' dedi direksiyonu sıkıca tutarken '' Şu an konuşursak kalbini kırabilirim ve seni kırmak istemiyorum o yüzden sadece sus lütfen..''

''Kalbimi susarak daha çok kırıyorsun farkında değilsin!'' dedim bağırarak. Daha sonra.. Doruk arabayı hızla durdurdu. Kapıyı kıracak gibi açıp kendini dışarı atarken bende kemerimi çıkartarak peşinden çıktım. Doruk ellerini boynunun arkasında birleştirmiş oradan oraya yürürken bende kapıya yaslanmış patlamasını bekliyordum. Eğer bir mayının üzerindeysem sanırım ne zaman patlayacağını beklemektense bir an önce patlamasını tercih ederdim. Çünkü gerginlik daha ölümcüldü '' Bağır, çağır ama susma! Delirtiyor bu beni!''

''Hayır benim delirmemden korkuyorsun!'' dedi hızla bana dönerken '' Susarsam içime atarsam yine kendimi kaybederim diye korkuyorsun! Korkunun sebebi sen değilsin benim!''

''Evet veya hayır sen veya ben diye bir şey yok biz evliyiz unuttun mu?''

''Unutan sensin!'' diye bağırdı yüzüme doğru. En son bana ne zaman böyle bağırmıştı hatırlamıyorum bile. '' En başta Sıla'yı harcamak konusunda her birimiz anlaştık, her birimiz! Sonra Sıla masum dediniz bende tamam dedim, hata yapmasını bekleyelim dedim! Kız hatanın kendisi çıktığın da ise Berk'in tarafını tuttun, eşinin değil!''

''Çünkü yanlış düşünüyorsun! Sırf eşimsin diye yanlış düşündüğün şeyi savunamam! Sıla evet bir Dargın ama kız hayatı boyunca Dargın gibi yetişmemiş, şimdi bile her şeye sahip olmaktansa Tolga'ya bırakıyor! Sen sadece bir ihtimal uğruna Sıla'yı harcamak istiyorsun! İHTİMAL DORUK!''

''O İHTİMALLER BENDEN MELİSAYI ALDI!'' diye bağırdı öfkeyle lastiğe bir tekme atarken. Evet bu bana bağırmasından daha korkutucuydu çünkü kızına zarar veriyordu '' Kerim'in uyarısını Melisa haricinde herkes sandık, en başta da Asya sandık! Melisa'yı düşünmedik bile! Anlamıyor musun? İhtimal de olsa Sıla'nın bize zarar verme ihtimali var!''

''Herkesin bize zarar verme ihtimali var! Masadakileri Sıla durdurmasaydı onlar başımıza bela olacaktı anlamıyor musun? Sıla onlara oranla çok çok küçük bir ihtimal! Ve ben bu ihtimal yüzünden masum bir kızı öldürmene izin vermeyeceğim! Bu Berk'i savunmaksa öyle olsun Berk'i savunuyorum!''

Sonradan Gelen Bela: 2.KITAP 🐍✨️🦋🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin