4. BÖLÜM

25.3K 965 133
                                    

Iyi akşamlar gençler

Bundan sonra ilk yorum yapan kişiyi yeni bölümde etiketliyecem bu her iki kitap içinde olacak

Şimdiden iyi okumalar vote ve yorumlarınızı bekliyorum

Asenadan

Çünkü karşımda Mert duruyordu . Ben tam çekip gidecekken sesi ile durdum " asena gitme lütfen bir dinle " dedi.

Birde yüzsüz gibi gelip dinle diyor ya bitiyorum teh allahım ya .Ona dönüp konuştum " pardon beyefendi birşey mi dediniz duymadım " benim bu dediğime oldukça alfallamıştı .

Sonra konuştu "neden böyle diyorsun ? Ben ne yaptım sana" allahım çıldırıcam ya " ben sana ne dedim hatırlıyormusun? ( elimi yukarı kaldırıp konuştum) ' eğer bu eli bir kez bırakırsan bir daha tutamazsın ' demiştim degilmi ? Sen ne yaptın bu  eli bıraktın ( elimi indirip devam ettim ) Beni en zor zamanımda yanlız bıraktın , bana bir kez daha bu hayatta tek başıma olduğunu gösterdin "

Nefes alıp devam ettim " ama bir yandanda teşekkür ederim neden biliyormusun ? Bana bir kez daha kimseye güvenmemem gerektiğini öğrettin , bana kimseyi sevmemem gerektiğini gösterdin bunun için gerçekten çok teşekkür ederim. "

Sonra tekrar nefes alıp konuştum " o yüzden birdaha benim karşıma çıkma,  bırak bırak ya beni tekrar bu hayat sınavında yanlız bırak "

Sonra direk gözlerine bakıp " bundan sonra ne ölüm ölüme ne dirim dirime beni o gün bıraktığın gibi şimdide s*ktir olup git " diyip arkamı döndüm ve hastaneye girdim .

Yazar

Mert asenanın dediğiyle büyük bir afallama yaşadı . Öte yandan da hak veriyordu asenaya .çekip vurmadığımız şükür etmesi gerekirdi . Ama ne olursa olsun asena ile eskisi gibi olmak istiyordu ve bunun için ne gerekiyorsa yapacaktı.

Asenadan

Tam hastaneye girmiştim ki Ali aradı . Ali benim bu hayatta benim her daim yanımda olan  arkadaşımdı hatta arkadaş dediğime bakmayın onunla kardeş gibiyizdir .

- söyle ali

- sanada merhaba dişi kurt

- Ali kısa kes

- iyi be muhabbet edilmiyor seninle de ha

- Ali kısa kes dna sonucunu öğrenmeye gidicem

- ha tamam o zaman başından desene be kızım bende seni burada iki saattir lafa tutuyorum .

- Ali hâlâ tutuyorsun yanlız

-ha pardon konuya giriyorum o zaman

- gir artık yeter ha

- şimdi dişi kurdum dediğin aileden hiç kimsenin bilgisine ulaşamadım hepsi gizli bilgi bir kaç tanıdıgada sordum ama sonuç yine aynı

- birşey var ama yakında çıkar kokusu neyse hadi eyvallah kendine iyi bak

- tm baybay aşkitom

- lan s*ktirme belanı

Dediğim de yüzüme kapattı hey allahım manyak ya Cıktım  . Odaya girdiğimde herkesin burada olduğunu gördüm geçip eski yerime oturdum .

Benim oturmam ile doktor konuşmaya başladı " evet asena hanımda geldiğine göre testin sonucunu açıklıyorum " herkesten  onaylayan mırıltılar çıkınca kağıdı açıp konuştu " asena kızılarslan ile Hakan bozkurt arasında %99 kan bağı bulunmaktadır . Mahmut kurnaz ile pınar bozkurt ile %99 kan bağı bulunmaktadır hastanemiz adına özür dileriz bundan sorumlular cezalarını alacaktır "

Diyip çıktı geriye iki aile kaldık ...

Bölümleri kısa yazıyorum farkındayım ama hem internet sıkıntım var hemde bu aralar dersler yoğunlaştı bursluluk sınavına hazırlanıyorum .

Sonraki bölüme inşallah telafi edicem.

Belki bir iki hafta bölüm gelmeyebilir stok yapabilirim bölümleri

Şimdiden iyi akşamlar

Seviliyorsunuz .

ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin