İnsan hayatı boyunca ne yaşarsa yaşasın , ne derse desin , ne yaparsa yapsın bazı şeylerin zamanı geldiğinde hak ettiği değeri de , işi de karşığını alıyor.
~ Asena Kızılarslan ~
Gözlerimi buluştuğu anda ortamda herkes hazır oldayken bir sessizlik vardı . Albay " yeni silah arkadaşınız yüzbaşı Asena . Bundan sonra sizinle Olacak . " diyip yanımızdan ayrıldı. Karşıma esmer bir asker gelip " astsubay Aslan kara , hoşgeldiniz komutanım "dedi. " hosbuldum " dedim. Karşıma sarışın bir asker geldi bu seferde " Astsubay üstçavuş Poyraz Yenel , hoşgeldiniz komutanım " dedi . " Hoşbuldum aslanım " dediğimde . karşıma diğerlerine nazaran yaşça daha küçük asker geldi ." Uzmançavuş Serdar kaçkın , hoşgeldiniz komutanım ." dedi . " hoşbuldum" dedim. Karşıma bu sefer diğeri ile hemen hemen aynı yaşta olan bir asker geldi " Uzmançavuş Apdulmutalip Gezer , hoşgeldiniz komutanım " dedi. " hoşbuldum " dedim . son olarak o geldi karşıma demir binbaşı " hoşgeldin teğemnim " dediğinde " hoşbulduk komutanım" dedim.
Herkes geri otururken ben de Demir'in yanındaki boş yere oturdum. Serdar " komutanımmmm , hani siz yeni geldiniz ya , diyorum ki bunun şerefine akşam kepabçıya mı gitsek acaba hı" yüzünü sokmaya çalıştığı sevimli hal , onu sevimli yapmak yerine komik yapıyordu ama haberi yoktu . Gülmemi tutarak " önce şu y7z ifadeni bir düzelet sevimli değil komik duruyorsun çünkü . Sonra ise olur bana fark etmez yer konum atın ." dedim.
Serdar birden ayağa kalkıp beni göstererek " işte adam ada-" derken sözünü kesip " ben erkek değilim yanlız farkındaysan " dediğimde "Afedersiniz komutanım , kadın kadın" diyerek yanağımı sıkarken Demir soğuk sesi ile " çek ellerini aslanım " demesi ile Serdar sanki eli ateşe değmiş gibi hızla elini çekip " emredersiniz komutanım " diyip yerine oturdu. Onun oturması ile Apdulmuhtalip kendisini sıkmayı bırakıp gülmeye başladı .
Serdar Apdulmuhtalip'e dönüp " yazık yazık dostluk bitmiş bende seni adam sandıydım .Allah cezanı vermesin Abd" dedi . Ben gülmelerimin arasında "abd mi?" diye sorduğumda Demir" lakabı o " demişti . Anladım manasınada kafamı sallarken . Kapı çaldı , Demir'in "gel!" komudu ile içeri bir erkek girip " Er Hakan Yorgun . Komutanım harekat merkezine bekleniyorsunuz " dedi . Demir bana bakıp " bayağı uğurlushn bakıyorum , ilk gününden görev emri geldi ." dedi .
Gülüp " tabi canım ne demezsiniz komutanım "diyince bana baka kaldı . Onu kendine getiren şey ise Serdar'in " anaaa bat diye söylenir mi kız adama inme indi ! " demesiydi...
Bölüm sonu...
Yeni kurguma hepinizi beklerim. canlar . Adım adım finale yaklaşıyoruz ne düşünüyorsunuz ?
ElifKl943 mafya kurgusu isteyenler için . mükemmel bir kitap .
Şimdiden Bayramınız mübarek olsun.
Sonraki bölümde görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA | GERÇEK AİLEM
ChickLitAsena dişi kurt demek . Bağımsız , güçlü ve lider olan demek . Peki Asena kızılarslan ? O masumulara göre bir kurtarıcı her türlü askerin gibi . Düşmanın ise korkusundan titrettiği kadın bir asker . Geçmişini karanlık aşka inanmayan bir kadın Asena...