15. BÖLÜM

19.5K 855 85
                                    

Ayy helloooo...

Yeni bölüm ile geldim gençlik...

Hayat nasıl gidiyor ?

Tiktok:hazal_8080 takip edebilirsiniz

Bölüm sonu görüşelim...

Deh hayde bölüme...

Mert'ten

"Oğlum Samet Bozkurt'u halletin mi ? " babamın sorusu ile yine aklıma Asena gelmişti . Acaba canı yanmış yanmışmıydı, şimdi ne yapıyordu yada nasıl hiseddiyordu ve en önemlisi Samet Bozkurt olacak o iti nasıl tanıyordu ?

Sorulması gereken çok soru cevap bekliyordu kafamın içinde . En çok şu iki soru dönüp dolaşıyordu ama

1. Şimdi durumu nasıl ?

2. Samet Bozkurt'u neden koruyor ?

Benden sonra onu sevmesini kendime yediremiyorum.  Asena benimdi ve hep benim olacaktı , o istemese bile bizi anca ölüm ayırırdı .

Babama bakıp konuştum " bir iki aksilik çıktı baba ama merak etme yakın zamanda bu iş bitecek " babam hafifçe kafasını salladı " oğlum eğer Samet Bozkurt'u ortadan kaldırmazsak bütün işlerimize engel olur . En kısa zamanda icabına bak .!"

Kafam ile tamam manasında onayladım . Annem dergiden şükür kafasını kaldırıp " unutamadım değil mi o kızı ? " diye sordu . Annemden bu soruyu beklemediğim için ilk bir afallasam da sonradan toparladım .

" anne ne yapım seviyorum , sırf asker diye ayrıldım.  Belki evlenince bırakacaktı askerliği bizim tarafımızda olacaktı . Nereden bilebilirsin ki ? " annem hemen kaşlarını çattı

" bana bak mert ben türk askerlerini iyi bilirim . Onlar bu yola ölümüne girerler kolay kolay bırakmazlar . Sadece aralarında iki üç tanesi bara için yapar onları da bizden tarafa çekmek paraya bakar .

Ama Asena bu mesleğe ölümüne seçenler onu asla bu meslekten ayıramazsın . O bizim düşmanımız o yüzden unut o kızı " kafam ile onayladım . Yoksa kavga çıkacaktı şuan hiç canım annem ile kavga etmek istemiyordu .

Derken hizmetçi geldi . Kahvaltının hazır olduğunu söyledi kahvaltıya geçtik . Sesiz bir şekilde kahvaltıyı yaptıktan sonra toplantı için evden çıktım....

...

Derya hanımın sarılmasından sonra Bozkurt erkekleri işe gitmişlerdi . İzin alıp geri geleceklerdi , başımda annem ve Mine  vardı . Annem Mine'yi çok sevmişti , sadece annem değil benim üçüzlerden Aras'ta sevmisti anlaşılan.

Mine odaya girdiğinden beri gözünü ayırmamıştı . Sürekli Miney'i izleyip durmuştu , Mine ise halinden gayet memundu , hiç şikayetçi gibi görünmüyordu .

Bir ara ne oliii bu aşağılık yerde diye düşünmeden edememiştim.  Onların bu haline ciddi manada gidene kadar birbirlerini kesip durmuslardı .

Şimdi ise Mine annem ve ben oturmuş sohbet ediyorduk" Ee Mine kızım var mı senin sevgilin ? " bu soru annemden gelmişti . " yok efendim " dedi Mine mütevazi bir ses ile .

Bah bah bah tanımasam hanım hanımcık bir kız sana sanacam.  Tipe bak tipe ...

Annem memun olmuş olmuşcasına gülümsedi. Ben de Asena'ysam annem benim canım üçüzüm ile Mine'nin arasını yapacaktı .

Evet artık onları kabllenmiştim . Şimdilik onların haberi yoktu ama ...

Vakti geldiğinde olacaktı

ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin