50.BÖLÜM

2K 117 9
                                    

Selam uzun bir aradan sonra mehaba .

Biliyorum çok boşladım buraları ama dersler ağırlaştı ve telefon yasağı geldi anca yazabildim .

Yeni kurguma destek lütfen .

Tiktok:Hazal66617 takip ponamdan takip edebilirsiniz .

Vote ve yorumları unutmayalım lütfen .

Hadi bölüme geçelim.

Hayat biz insanlara öyle süprizler ile gelirdi ki , ben bunu hak edecek ne yaptım diye düşünürüz.  Ama aslında bunun cevabı geçmişimizdedir . Yaşadığımız zorluklarda , çektiğimiz çilelerde , hayata baş kaldırılarımızın bir ödülüdür.  Sen yıkılmadın benim sınavımdan geçtim işte ödülün demesidir hayatın. 

Asena kızılarslan

Demir donup kalırken hiç bir tepki vermiyordu . Son çare yüzüne tokat attığımda ortamda 'şap!' diye bir ses duyulmuştu.Serdar " amaaan! Gitti adamın bebek yüzü !" diye yakınmaya başlarken Demir binbaşı kendisine gelmişti . Boş boş sağa sola bakarken benimle yüz yüze gelince gülümsedi . Sonra eski soğuk haline dönüp " Hadi albay bekliyor !" dedi. Herkes kapıdan çıkarken en son o ve ben kalmıştık . Kapıdan çıkacakken sıcak nefesini kulağımın hemen yanında hissettim ilk sonra " bana bunları diyeceğin çok günler gelecek " dedi.  Ona dönüp " çok beklersin Demir-abi " dedim gülerek odadan çıktım . O arkamdan söylenmelerini duydum . Umursamadan harekat merkezine girdim.  Albaya baş selamı vererek yerime oturdum.  Hemen ardımdan Demir gelmişti.  Baş selamı verip yerine otururken albay onun gelmesi ile konuşmaya başladı ." Biliyorum Asena daha yeni göreve döndün fakat bu önemli " dedi . Ekrana dönüp kumandaya bastıktan sonra konuşmaya başladı " adamımız terör unsurunun ele başı kod adı dümenci gerçek adp Beşer İstanbul'da bir otel başlığı altında her türlü pis işin yapan birisi.  Sizden istediğimiz şey bu adamı alıp gelmeniz.  Ondan önece yaptığı herseyi ortaya çıkarmanız. Bunun için size yeni kimlikler ayarlandı . Önümüzdeki dosyalarda kimlikleriniz ve bilgilerimiz var. " dedi .

önümüzdeki dosyayı açıp kimliklerimize kısaca bir baktık Aslı Kaynar .Yeni ismim ve soy ismim Aslı Kaynar'dı .  Albay " Asena ve Demir siz evli çifti oynayacaksınız ama bu sandığınız kadar kolay olmayacak.  Gerçekten evlenmeminiz gerekiyor , eğer istemiyorsanız anlayışla karşılarım.  " dedi.

Kafamı Demir'in olduğu tarafa çevirdiğimde Demir'in zaten bana baktığını gördüm.  Tepkimi ölçmek için gözlerimin içine bakarken bu görevi kabul edecek miyim ? Diye gözlerime bakarak duygumu anlamaya çalışıyordu.

Albaya bakıp " benden yana sıkıntı yok komutanım" dedim.  Albay kafasını Demir'e çevirdiğinde Demir'de " bende kabul ediyorum komutanım " dedi . Albay kafasını sallayıp "Güzel o halde diğerlerine gelelim . Abdulmuhtalip ve serdar  siz Demirlerin korumalığını yapacaksınız . Aynı zamanda adamın evini gözetleyeceksiniz ." dedi. Abdupmuhtalip ve Serdar ayağa kalkıp " emredersiniz komutanım " dedi . Albay " Aslan ve poyraz , sizde kendinize bir yer seçin uzaktan güvenlik sağlayacaksınız . Adamın takibi sizde olacak . Siz adamı takip ederken bizimkiler adamın evine bir şekilde girip böcek yerlestirecek . İstirat edebilirsiniz  " dedi. Ayağa kalkıp " emredersiniz komutanım " dedik.

Albayın " çıkabilirsiniz" emri ile odadan çıktık.  Demir önden giderken buz ise onu takip ediyorduk.  Serdar daha fazla çenesini tutamayıp " komutanım hadi gözünüz aydınnn" dedi neşeli sesi ile . Anlamaz bakışlarımız ona dönerken  Serdar " ne oldu niye öyle bakıyorsunuz ? Siz degil miydiniz ben Asena'tamam karşı birşeyler hissediyorum diyen" dedi . Yanımızdan hızla gitti .

Bölüm sonu

Yeni bölüm nasıldı ?
Dersler nasıl?
Tiktok ve panomdan beni takip etmeyi unutmayın .
Yeni kitabıma bir göz attın.

ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin