12. BÖLÜM

21.3K 967 46
                                    

Selam

Yeni bölüm geldi gençlik

Haydi bölüme

Bölüm sonu görüşelim?...

Biz insanlar bazı şeyleri kabullenemeyen varlıklarız . Kimi insan yenilgiyi kabullenemez,  kimimiz ihanetti , kimimiz ise aldatılmayı ama insan en çok yanlız kalmayı kabullenemez .

Yanlız kalmayı kabullenemeyen insan ; yanlızlığı hep eksiklik olarak görür ve hep o yanlız tarafını doldurmak için uğraşır. 

Ama bu uğraşın sonunda insan ne o eksikliğini doldurabilmiştir  ne de yanlız kalmaktan kurtulabilmiştir . Dönüp dolaşıp yine başladığı yere gelmiştir ama bu sefer yanlızlığın daha sert ve acımasız yüzünü hissederek...

  Sabah alarmın sesi ile uyandım . Odamdaki banyoya girip günlük ihtiyaçlarımızı karşıladım , kısa bir duş alıp kapının arkasındaki askıdan bornozumu aldım giydim .

Giysi dolabının karşısına geçip giyeceklerime baktım . Üzerime beyaz kolu kısa  bir crop giydim altına füme rengi yüksek bel  dar pantolon giydim . Crobun üzerine de siyah gömlek giydim .

Komodinin üzerinden duran silahımı belime yerleştirdim.  Yanımda her ne kadar çanta ya da cüzdan taşımak istemesem de nakit param yoktu . Hem mutfak alışverişi yapmam gerekiyordu . Beyaz kol çantamı aldım içine cüzdanımı ve bir iki tane çakı koydum .

Telefonumu alıp odadan çıktım.  Ayak üstü kahvaltı yaptım . Arabanın ve evin anahtarını da aldım . Ayagıma beyaz spor ayakabımı giydim . Evden çıktım,  kapıyı kilitleyip arbama ilerledim .

O sırada biyolojik ailemin evinin o tarafta bir gürültü oldu . Daha doğrusu Samet abi birine bagırıyordu . Etrafında kalabalık vardı . Üstelik pencereden teyzeler elinde çekirdek ile olayı anlamaya çalışıyordu .

Oraya doğru gittiğimde onu gördüm . Hic görmemem gerekirdi . Hatta hiç gelmemesi gerekirdi ama yürek yiyip gelmişti .

Karşımda Mert vardı . Bana yanlızlıgı öğreten Mert.  Bu hayatta kimseye güvenmemem gerektiğini öğreten Mert.  Elindeki silah tam da bio abim olan sametin kalbini gösteriyordu .

Hızımı artırdım artık onları duyabilecegim mesafedeydim . Etraftaki kalabalık silah çekilince hafiften dagılmıstı ama hâlâ etraftan onları izliyorlar.

Kalabalıktan kurtulup onların görüş açısına girdim . Samet abinin önüne geçtim ve konuştum " ne yaptığını sanıyorsun sen ? Bu ne demek oluyor " dedim .

Beni gördügüne ilk şaşırsada sonradan şaşkınlığı atıp konuştu " benden sonra bu mu?  Beni bunun için mi terk ettin . Benim vermediğim neyi verdi sana onu öldürmek için bir nedenim daha çıktı " dedi .

Silahı almak için harekete geçtim . Boğulmaya başladığımız sırada ortamda yayınlanan silah sesi ardından Deniz hanımın acı feryadı...

Evet bir bölümün daha sonuna gelmiş bulunmaktayız ...

Kitabin gidişatı hakkında yorumları alayım ...

Sizce o silah sesi neydi ?

Birine birşey olacak mı ?

Bozkurt ailesi ?

İletişim için tiktok:Hazal_8080 ve YouTube: hazal-pr1mu takip edebilirsiniz

Sonraki bölümde görüşürüz

Sağlıcakla ile kalın

Hazal sansar

ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin