Yavaş yavaş finale yaklaşıyoruz.
Eğer birgün gidecek olursam
Beni ikna et
Zor olmayacaktır eminim
Yavaş konuş benimle
Tane tane anlat herşeyi.
Gitmek gibi bir düşünce belirdiyse aklımda kızgınlığımdandır .
Kızgınlıklarda sevgiye dahil.
"Her özleyştiye gelmez"derdin
Her gelişinde bir özlem vardı halbukiAtilla ilhan
Bazen hayat pes ederdi yıkılırdı , yorulurdu ve zorlanırdı . Pes etmek istesemde insan pes edemezdi bunu bile gücü kalmayabilirdi bazen. Olduğu yerde kalır bir kuvvetin kendisini yönlendirmesini isterdi. Ama bence en çok burada hata yapılırdı işte . İnsan hayatı boyunca hiç pes etmemeliydi .Her canlı acıya talipti , yıkılmaya , yorulmaya talipti. Ama yoluna devam etmesi de gerekirdi . Çünkü bu yola pes etmek için çıkmadı hiç bir canlı . Her canlı sonundaki ödülr odaklıydı. Kuşun gökyüzünde özgürce uçması gibi , ya da gecenin gündüze , kilometrelerce birbirinden ayrı kalan iki aşığın birbirine kavuşması gibi . Onlarda bunu için emek vermezlermiydi zaten. Çok sevdiğim benimsediğim bir söz var " emek olmadan yemek olmaz " diye . Şimdi düşün ders çalışmazsa bir öğrenci sınavında başarılı olabilir mi , yemeği çiğnemeden yiyebilir miyiz ya da daha basit eğer askerimiz olmasa bu ülkede rahat gezebilir miyiz ?
Ben Asen , ben çok yıkıldım , çok acı çektim ama dimdik yoluma devam ettim . Çünkü ben bu yola çıkarken bir amaç uğruna çıktım , ben bu yola bir hedef uğruna çıktım ve dimdik devam ediyorum yolumda .Benim yaşayacağım güzel günler uğruna pes etmemem gerek . Benim mutlu sona ulaşmam için durmamam gerek ben Asena beni tanıdın mı ?
AsenaHayat neydi sahi ?Kaç insanı yaşamak bağlayıp , kaç insanın canını almıştı sahi? Kaç insanın aklından intahar düşüncesini getirmişti , kaç insana yaşamalıyım dedirtmişti ?
Yaşandı bu her an herşey olabilirdi . Ben buna çok şahit olmuştum. İçeri benim canım üçüzüm Uraz" yağ neredesiniz siz ? Götüm dondu dışarıda!" diyerek girdi . Demir binbaşı kafasını boynumdan kaldırarak artık Uraza nasıl baktıysa uraz " Sorryyy " diyip çıktı . Sonra ise kapı az öncekinden daha sert açılıp " lan ben sana kız kardeşimin yedittirmiyim ?" diyip beni kucağıma aldı . Karşı koltuğa otururken beni de kucağına oturtturup saçımı okşayarak " gel güzelim sen o cıs o iğğek " dedi . Ben Uraza öcü görmüş gibi bakarken Demir binbaşı "lan ben sana şimdi gösteririm !" diyerek oturduğu yerden kalktı Uraz ben kucağında kaçmaya başladı . Dışarı çıktığımda gördüğüm manzara ile dondum ...
Bölüm sonu...
Bu hafta yoğunum hocalar fena yüklendi bölüm kısa oldu . Ama inşallah düzeltucem sizleri seviyorum ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA | GERÇEK AİLEM
ChickLitAsena dişi kurt demek . Bağımsız , güçlü ve lider olan demek . Peki Asena kızılarslan ? O masumulara göre bir kurtarıcı her türlü askerin gibi . Düşmanın ise korkusundan titrettiği kadın bir asker . Geçmişini karanlık aşka inanmayan bir kadın Asena...