Ertesi gün geri gelmiştik ve bu gün iş başı yapacaktım . Buğranın ailesi ile konuştuktan sonra yemek yemiştik ve istek üzerine bir gece orda kalmıştık .
Şimdi ise aynadan kendi yansımama bakarken üzerimde özlediğim üniformam ile aynanın karşısındaydım . Buydum ben mesleğine aşık biriydim . komodinin üzerinden eşyalarımı alıp aşağıya indiğimde herkes kahvaltıya geçiyordu . Babam benim geldiğimi görünce durup gülümsedi hemen varıp sarıldığımda , annem " ben kimim ki zaten hep baban hep baban" diyince babam ile sarılmayı bırakıp " sanada günaydın sultanım " Dedim.
Yerime otururken Samet abim " bana bak güzelim o insan vasıfı senin yanına yaklaşmak isterse gözüne yumruğu çak . Anlaştık mı ?" diye umut ile soran abime bakarken ' insan vasıfı ' kim diye düşünüyordum . "insan vasıfı kim abi ?" diye sordum . Abim oldukça ciddi bir şekilde " Kim olacak , o Demir denen şahıs " diyince " yuh abi " dedim . Abim " ne yuh abisi ? " dedi . Annem " hadi yemeğimiz yiyin , işe geç kalacaksınız ?" dedi. Yemegimizi şen kahkahalar eşiğinde yedikten sonra hepimiz işlerimize gitmek için ayrıldık ...
Alaya geldiğimde kapıdaki askerden kimlik kontrolü ile geçip albayın odasına gittim . Kapıyı çalıp içerden gel komutu ile içeri girip tekmil verdim . " Yüzbaşı Asena Kızılarslan emir ve görüşlerinize hazırdır komutanım ." Albay " rahat kızım gel otur " dedi . Koltuğa oturduğumda tekrar konuşmaya başladı " başından geçen olayları biliyorum yüzbaşı bunu mesleğine yansıtmayacağını umuyorum. Diğer bir konuya gelecek olursak yeni timin Şahin timi . Tim komutanın Demir binbaşı tim komutan yardımcısı olacaksın . Anlaşılmayan birşey ? " dedi sorarcasına " Yok komutanım " dedim . " Güzel o zaman hadi gidelim. " dedi. Odadan çıkıp tim için ayrılan odaya geldiğimizde içerden " lan oğlum sal lan beni , düş yakamdan . " diyen bir ses duyuldu ardından " ay aşkım neden öyle diyon gurban olduğum , bak beni kırıyorsun ama " diye başka bir ses duyuldu . İlk duyduğum ses " kırıl amk yeter lan eğer birdaha bana sırnaşırsan yapacağımı biliyorum sana " ardından ise Demir'in " yeter susun denilen sesi " duyuldu . Ama yine susulmayıp " niye komutanım yengeyi düşünüyorsunuz değil mi yakalarım ben ? Allah yengeye yardım etsin . Bu arada komutanım yenge ne işle uğraşıyor ?" Demir " lan yeter ama sus , sen illa bana idman yaptırın komutanım mı diyorsun ya sus bi sus " dedi . az önce konuşan kişi " emredersiniz komutanım " dedi . Albay " yeni timin hayırlı olsun , az da olsa tanımışsındır " dedi . " evet komutanım " dedim albay içeri girmesi ile bende arkasından girdim. Ve gözlerim ilk önce onunla buluştu...
Bölüm sonu .
Bölüm hakkında düsüncelrriniz ve diğer bölümde neler görmek istersiniz.
Ramazan nasıl gidiyor?
Yazılılar başlamasına rağmen bölün attım . Sizi bekletmek istemedim .
Umarım beğenirsiniz.
Yeni kitabım için panomdan takip etmeyi unutmayın .
Sizleri seviyorum . Diğer bölümde görüşürüz.
Hazal Sansar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA | GERÇEK AİLEM
Chick-LitAsena dişi kurt demek . Bağımsız , güçlü ve lider olan demek . Peki Asena kızılarslan ? O masumulara göre bir kurtarıcı her türlü askerin gibi . Düşmanın ise korkusundan titrettiği kadın bir asker . Geçmişini karanlık aşka inanmayan bir kadın Asena...