45.BÖLÜM

2.8K 152 3
                                    

İrem derici : sevmek bizim işimiz

Hayat zorlu sınav demiştim değil mi sizlere? Ben hayattın zorlu sınavlarına defalarca talim olmuştum . Ben o sınavların her birinden defalarca geçmek zorunda kalmıştım.  Ben yıkılmıştım ama yine kalkmıştım...

Asena

İnsanı insan yapan merhametiydi çoğu zaman sadakatiydi.  Sevgisiydi ama ençokta sabırıydı bana göre...

Eve geldiğimizde Uraz beni oturma odasına taşımışttı.  Şuan ise karşılıklı koltuklara oturmuştuk.  Ben Uraz'in gögüsüne yaslanmıştım.  Sedef ise Demir  gögüsüne yaslanmıştı. Demir Uraza kötü kötü bakıyordu.  Uraz ise onu sinirlendirmek istercesine bana daha çok sarılıyor saçlarımı okşuyordu . Selvinin  telefonuna mesaj gelmesi ile Selvi telefonunu sehpahadan alıp mesaja baktı . Sonra ise " asena doktorun yazmış biraz çalışma yapman gerekiyor.  " evet birde bu vardı . Hastanede kaldığım sürü zarfında fizik tedaviye başlamıştım.  Selvi arkadaşı olan doktor eğer böyle gidersem iki üç aya yürüyebilecegimi söylemişti şuan ikinci haftamdaydım.  Bu süre zarfında koray'ı görmemiştim . En son düğün için alışverişe çıktığını söylemişti Mine.  Demir  ayağa kalkıp yanıma geldi . Uraz bir kolumdan Demir bitti kolumdan tutup ayağa kaldırdılar beni  onların desteği ile yürümeye başladığımda ayağımı sehpahanın kenarına bakmam ile canım yandı ve ağzımdan bir " ahh" ifadesi çıktı. Demir direk kucağına alıp beni koltuğa oturttuğunda ben hâlâ yaşadığım anın şokundaydım . Ayağımdaki acıyı hissetmiştim. Onlar etrafıma toplanırken Demir " kar papatyası bana bak ne oldu neren acıdı ? " diye sordu . Uraz " ne yaptın lan kardeşime canı yandı işte güzelim bana bak " dedi . Demir " ben birşey yapmadım ben onun canını yakamam " dedi . uraz " neden canı yandı o zaman ? Birşey yaptın işte . Dokunma sen kardeşime ."
Onlar birbirine girerken sevil " ne oldu neden canın yandı " diye sordu . Kendimi toparlayıp " ayağımı sehpaya çaktım ." dedim ....

Bölüm sonu ...

Asenanın ayağını hissetmesi ?

Demir ve Urazın asenayı paylaşamaması ?

Bölümler kısa diye sürekli yorumlar geliyor . Arkadaşlar bölümler kısa bunun bende farkındayım fakat derslerim çok yoğun . 10 . sınıfım ve aşırı yüklendiler.  sırf bölüm bekliyorsunuz diye yazıyorum .  Boş olduğum zamanlar uzun yazabiliyorum umarım beni anlarsınız .

ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin