8 .BÖLÜM

23.3K 1K 38
                                    

Selamın aleyküm gençler

Diger bölümde ilk yorum yapan arkadaşımız @adaalstew e teşekkür ederim

Bura bir bölüm bırakıp kaçıyorum

Bölüm sonu görüşelim

Hayde bölüme bakım

Uraz bana şaskin şaşkın bakıyordu. Yeni fark etti de yanında uraza çok benzeyen bir ve birde onlardan büyük gözüken iki adam daha vardı.

Uraz şaşkınlığını atmış olacak ki " asena senin ne işin var burada " diye sordu . Ama sesindeki şaşkınlık bariz belliydi bende cevap verdim " ben burada yasıyacam bir müdette sen " dedim yanındakilere kısa bir bakış atıp.

Yanındakiler muhtemelen nerden tanıştığımıza merak ediyordu . Urazla yaşıt olduğunu tahmin ettiğim çocuk konuştu " üçüz bu hanımefendi mi yo,sa yenge ?" Dedi .

Ne diyo lan bu sanirım üçüzüm ama bu ne sacmalıyor yenge Mengen tam cevap vereceken Uraz eliyle konuşa kişinin kafasına vurup konuştu " lan mal Sen benim üçüzüm olamazsın ya yüz karasısın sen benim o asena bizim karışan kız kardeşımiz " dedi

Adamların yüzünde o an neredeyse tüm duyguları görmüştüm . Şaskınlık , öfke , sevgi , hüzün , hayal kırıklığı , özlem ama en dikkat çeken duygu ise şüpheyidi.

Sanki bir hatamı bir kusurumu arıyor gibi bakıyorladı . Neden ama neden bana böyle bakıyorlardı ?

Ayaz bozkurt

Her insan hayatının başrolünü oynar bir müdet , karşısına çıkan engelleri kimi geçip rolüne devam eder kimi ise rolde çıkıp izleyici koltuğuna oturur .

Pınarın karıştığını öğrendiğimde üçüzüm Uraz ile birlikte görevdeydik . Evet Uraz ve ben askerdik . Olabilir di karışabilirdi. Çünkü pınar ne bana ne de Uraza benziyordu .

Aslında bakılırsa pınar ailedeki kimseye benzemiyordu. Hem görünüş hem de huy olarak . Ya da şöyle bir örnekte veriyim size biz Askeri Uraz ile doğal olarak yaradan aldık Benim canım yandığında mesela Uraz kendisininde canı yandığını söyler .

Onun canı yandığında ise o acıyı ben hissederim ama gelmeyelim ki bu durum pınara böyle değil. Bu da diğer örnek .

O an düşündüğüm başka birşey ise şuydu " ya oda pınar gibi ise " bunu çok düşündüm. Annemgil Uraz ile beraber gitti hastaneye bende gitmek isterdim mesela ama onu görmekten daha önemli işim vardı onu araştırmak .

Kaç saat ugraştık bilmiyorum onu araştırmak için ama sonuç yok tüm bilgileri gizliydi sadece adını öğrenmiştik adı asenaydı , asena kızılarslan .

Bu gün ise fatma teyzenin evinde gördüğümde şok oldum . Fatma teyzenin bir oğlu vardı ve şehit olmuştu . Bizde haftada hiç uğramazsak en az iki defa uğradık. Eksiği falan varmı diye.

Ve şuan yine o gü lerden birindeyken asena karşımda duruyordu . Yıllardır benden bizden ayrı büyüyen asenam tam karşımda duruyordu .

Ama ben koşup sarılamıyordum bile ya o da pınar gibiyse diye korkumdan yaklaşamıyordum . Benim ücüzüm diger yarım karşımda duruyordu ama ben kımıldayamıyordum gene çünkü korkuyordum hemde çok fena korkuyordum ...

Bölüm sonu ...

Biliyorum kısa bir bölüm oldu ama bu aralar yogun geçiyor ve bölümleri iki arada bir derede yazmak mecburiyetinde kalıyorum .

Ama telafi etmeye çalışıcam

Tiktok hesabım : hazal_8080 takip edermisiniz

Iyi geceler seviliyorsunuz

Sevgilerimle Hazal sansar

ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin