16. BÖLÜM

18.4K 809 35
                                    

" ya açım ben açım  , insaf edin bana ya yaralıyım ben dürüm istiyommmm" annem elindeki çorbayı zorla ağzıma sokmaya çalışıyordu .

Ne olduğunu anlatayım , annem ve diğer bozkurt üyeleri birlik olmuş ellerindeki hastanenin tatsız tuzsuz yemekleri yedirmeye çalışıyordu.  Tabi ki bir kişi hariç kim mi ?

Benim canım üçüzüm Aras şayet kendisi şuan Mine ile resmen flört ediyordu hayır yani bu benim nasıl üçüzüm olabilir ki ben böyle degilim hiç ?

Senin aşktan canın yandığı için böylesin tatlım ...

Aaaa sen kimsin be ? Tövbe estağfurullah

Ben senin iç sesinim bebeğim.

Şuan seninle hiç davlaşamıyacam o yüzden sg.

Tamam ben kaçar ...

Teh allahım ya ben bu kadar cıvık bir insan değilim bu benim iç sesim olamaz ya olamaz . Deniz hanımın ağzıma getirdiği çorbanın iğrenç kokusu ile düşüncelerimden sıyrıldım . Abi bu iş hep böyle olacaksa işim var benim ya .

Deniz hanıma bakıp " vallahi doydum ben uğraşmasak mı artık ?" Bu sırada Aras ile konuşmayı bırakıp beni olaya kısa bir giriş yaptı Mine " yedir Deniz hanım teyze yedir , hatta bol bol yedir " dedi .

Ona gözümü şokla açarak baktım bu kız hangi ara bana düşman olmuştu pislik mikrop ona ' sen görürsün şuradan bir kalkım bakışı attım ' elleri ile 'ok canıma değsin 'der gibi yaptı .

Arkamda bulunan yastığın birini ona atmak için aldım ona fırlatım fakat yastıktan kurtuldu havada olan yastık koltukta oturan Samet abimin yüzen yapıştı .

Yastığı yiyen Samet abi neye uğradığını şaşırsada ilk ardından " lan " diye koltuktan fırladı . Ben hemen annemin arkasına saklanarak " ay git hoş köpek , anne koru beni bundan " dedim .

Deniz hanım ilk bir kasıldı ne dedim lan ki ben ?

Anne dedin ya salak .

Lan ben anne mi dedim

Yok vallahi mal bu

Öf iyi be sg

Tamam

Deniz hanım arkasına dönerek bana sarıldı . Ardından " uza bundan Samet elleme benim kızımı " dedi . Vay be demek insanın annesi olması böyle birşeymiş diye geçirdim içimden .

Derken kapı açıldı kapıdan giren kişiler ile tüm Bozkurt ailesi ayağa kalktı . Iyi de niye ki ....

Bölüm sonu

Diger bölümde görüşmek üzere

Bay bay

ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin