gelecek bölümden kesit

4.7K 195 7
                                    

Bölüm şarkısı: taladro cem adrian unutmak istemiyorum

Bazen istediği gibi gitmiyor hayat . Tam herşey güzel giderken geçmişten bir sahne canlanır bazen gözü önünde insanın , bazen bir olay olur . Güzel giden hayatı tepetaklak olu verir .

Tepetaklak olan hayat sadece bir kişiyi etkilemez , çevresinde onu seven kim varsa herkesi etkiler .

Bu durumda ya kaçacaksın daha fazla kimseye zarar vermeden , ya da  kalacaksın çevrenin de seninle acı çekmesini isteyeceksin .

Her zaman acımın ve hatalarımın bedelini tek ödedim , ödettirdim . Şimdi ise acımı yine tek yaşayacaktım , gidecek ve kendimi toparlayana kadar gelmeyecektim .

Eve kimseye görünmeden girmiştim , odama çıkıp kapıyı kilitledim . Üzerime Siyah  kolu kısa giydim , altına siyah dar paça pantolonumu giydim . Elime geçen resim çizmek için aldığım A4 kağıtlarını alarak çalışma masasına oturup mektupları yazmaya başladım .

Aileme mektup yazdım , koraya mektup yazdım . sonra gerekli olan diğer eşyalarımı alıp odanın kildini açtım .

Bağaja eşyalarımı yerleştirdikten sonra , sürücü koltuğuna oturdum . Telefonu kapattım , zaten uzun bir süre ulaşamayacaklardı . Belki hiç bir zaman ...

Arabayı çalıştırıp mahaleden uzaklaştım . zaten eve getirememiştim , ses olur diye . gideceğim yere doğru yola çıktım .

Bölüm sonu .

Nabersiniz okul nasıl gidiyor .

Arkadaşlar beni takip etmeyi unutmayın

Bölüm belki yarın gelebilir bu gün müsait degilim .

Yorum ve vites vermeyi unutmayını. 

Sizce asena nereye gidiyor ?

Ve ailesi ve koray nasıl karşılayacak onu ?

Şarkı yükleyemiyorum sıkıntı var bu konuda

Sizleri seviyorum kendinize dikkat edin .

Hazal Sansar

ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin