36. BÖLÜM

4.7K 296 33
                                    

Yazardan

Yaşam bir oyundu , sonu çok tahimin edilemeyen ve yaşam için yaşamak için  sürekli birşeylerden vazgeçmek , feda etmek , zorunda olduğumuz bir oyundu . Bu oyunun iki tip sonu vardı ya mutlu olacaktık ya da mutsuz .  Ama olacaktık işte ya kendimizden vazgeçecektik ya da sevdiklerimizden .

Dışarıdaki itler azalmışken Demir Binbaşı kulaklıktan timine seslendi " Ben esir askeri almaya  gidiyorum koruma ateşi açın " dedi . Timin koruma ateşi açması ile mevzisinden çıktı . Mağranın yanına geldiğinde mağranın yandığını gördü , çevresinde baktı kenardaki sakızlık ağacını gördü , ağaçdan yaprakları bol olan büyük dalı kırdı .

Mağranın sağında duran su dolu varile ilerlerken silahını sırtına astı . Elindeki dalı su dolu varile batırıp mağranın içine girdi boynundaki fular ile ağzını kaptırken elindeki dal ile alevlere vurarak yol açmaya çalışıyordu . Daha başlarda iken timden poyraz ve aslan da geldi tıpkı demir gibi onlarda dalga alıp suya batırarak alevleleri söndürmeye başladılar .

Demir binbaşı ilerde bir beden görmesi ile hızlandı , yolu açtıklarında alevler içerisinde onu gördü Asenayı kollarındaki zincirleri tüfeği ile açmak için tüfegini eline aldı , tüfeğinin sıcak olması ya da elini yakmasını umursamadan zincirlere sıktı , yere düşecek olan asenayı son anda tutup silahını geri sırtına attı daha sonra asenayı kucağına aldı . Aslan ve poyraz ile dışarı çıktılar heryer temizlenmişti . Mağradan yeterince uzaklaşınca timin sağlıkçısına çağırdı , sağlıkçısı gelip yaralara baktı hemen tampon yapmaya başladı " komutanım durum kötü hemen hastaneye gitmesi gerekiyor . Bacağındaki kurşun çok derinde" dedi timin sağlıkçısı .

Demir binbaşı albay ile iletişime geçti , yürümeleri gerekiyordu yaklaşık bir saat yürümeleri gerekiyordu bunu yarım saate indirecekti demir binbaşı . Time dönüp " tim yarım saate buluşma noktasında olucaz " dedi . Asenayı  sedyeye alıp yola çıktılar . Yaklaşık yarım saat sonra buluşma noktasına gelinmişti , çok geçmeden helikopter iniş yapmış ilk önce asenayı bindirmişler sonra ise tim sıra ile binmişti .

Yol boyunca sağlıkçı asenayı hayatta tutmak için uğraşmıştı , tim sesiz kendi hallerinde iken Demir binbaşının gözü asenadaydı daha doğrusu bilegindeki zincir yerlerini izlerindeydi . Isı nedeni ile kızarmış hatta yer yer su toplamıştı , sonra yüzüne çıktı gözleri . Yüzüne baktı , elmacık kemikleri morarmıştı asenanın , sağ kaşı ile dudağı patlamıştı , Uzun süredir aç kalması onun yanaklarının içine çökmesine neden olmuştu . Kollarında kesikler vardı etrafı kızarmış bir sürü kesik . Kimi yüzeysel kimi ise derin o kadar çok yarası vardı ki ...

Helikopterin inişe geçmesi ile düşüncelerinden çıktı Demir Binbaşı . Fazla zaman kaybetmişlerdi bu yüzden direk hastaneye gelmişlerdi , asenayı sedye alıp direk ameliyathaneye götürürlerken tim helikopterden indi ...

Bu saatlerde asena orada can savaşı verirken koray ile Aslı'nın nişan yüzükleri takıldı . Hakan bey her ne kadar kızı için edişelensede gelmek zorunda kalmıştı .

Koray aşkın oynuna
Yenik düşmüştü Asena
Zaten çoktan pes etmişti ...

Bölüm sonu

Bölüm nasıldı ?

Asena ?

Koray ?

Demir binbaşı ?

Bölüm hakkında düşünceleriniz ?

Bundan sonra bölümler haftada bir gelecek ve büyük ihtimal hafta sonu olacak .

Sonraki bölümde görüşürüz ?

Allaha emanet olun.

Hazal Sansar

~~~~~

ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin