37.BÖLÜM

4.8K 295 11
                                    

Yazardan

Nişan yüzükleri takılmış herkes kendi köşesine çekilmişti , Hakan bey daha fazla bu ortamda duramayacağını anladı . Ortağına giderek " ben daha fazla duramayacağım hayırlı uğurlu olsun allah tamamını erdirsin" dedi .

Adam ortağının bu haline üzülsede gülümseyerek "saol "dedi .  Hakan bey oradan çıkıp arabasına bindi , derin bir nefes verip yola çıktı . Yolu yarılamıştı ki oğlu Samet'in araması ile arabayı kenara çekip aramayı yanıtladı "alo oğlum " bu sırada samedin telaşlı sesi geldi kulaklarına " baba asena bulunmuş , baba asena gelmiş , hakkaride bir hastanedeymiş baba . Biz hazırlandık annem senin eşyalarınıda hazırladı , biz yola çıkıyoruz geliyorsan " dedi .

Hakan bey sevindi bir an kızı bulunmuştu ama hastane ne alaka idi , yaralı mıydı kızı ?

Samet telefondan " baba orada mısın ?" diye sordu . Hakan bey kendisine gelip "*** da buluşalım ben buradan çıkıyorum " dedi . Bozkurt ailesi O gün öğle vaktine doğru hastaneye varmışlardı . O gün öğle vakitleri kızlarının bir kez daha yıkılacağı haberi almışlardı ...

~~~~

Demir binbaşı ameliyathaneden çıkan doktor ile oturduğu koltuktan kalktı . Doktor Demir binbaşı ile karşı karşıya gelip durumunu açıklamaya başladı . " Asena hanım geldiğinde çok fazla vitaminsiz kalmış , aynı zamanda fazla kan kaybetmiş . Vücudundaki yaralar yüzeysel pansuman yapılacak iz kalmaması için plastik cerhanına gidebilirsiniz . Onun dışında kurşunun biri karın boşluğuna gelmiş , bir zarar vermemiş fakat " dedi duraksadı doktor . Doktorun duraksadığını gören Demir binbaşının kaşları satıldı ve devam etmesi için "fakat?" diye konuştu sorarcasına , doktor nefes alıp devam etti " fakat bacağındaki kurşunlar sinire zarar vermiş , yürüyemeyecek geçici olacak . Ama tedavisi uzun süre bilir . " dedi .  Demir binbaşı Asena'nın yürüyemeyecek olma ihtimali ile üzülmüştü . Bir askerin özellikle en istemediği , en çok korktuğu şeylerden biriydi .

'İnşallah hep kaçtıkları şeylere yakalanırlar .' diye bir söz okumuştum . insanların başına en çok korktuğu şeyler çabuk gelirdi .
Canlılar korkuları ile sınanırlardı ya Asena'da korkusu ile sınanacaktı ,bu sınanmanın arkasından belkide onu çok güzel günler bekliyordu kim bilebilirdi ki  ?

Hayat acımasızdı , yaşam acımasızlıktı . Hayatta kalman için acımasız olması gerekirdi insanın . Yaşamak için biri yasa birilerini feda etmesi gerekirdi . Feda etmek yok olmak demekti , unutulmak , bilinmemek , tanınmamak demekti . Asena tıpkı diğer meslektaşları gibi ülkesi için , milleti için , kendi canından vazgeçmeye hazır biri olarak yetiştirmişti kendini . Ülkesi için yapmayacağı , feda etmeyecegi şey yoktu diğerlerine gibi onunda ...

ΠΠΠΠΠ

Başında şiddetli bir ağrı ile açtı Asena gözlerini hastaneye odasında .  Başındaki hemşire " Asena hanım beni duyuyor musunuz ? " diye sordu  . Asena konuşacak hali kendisinde bulamıyordu , bu yüzden sadece kafa sallamak ile yetindi .  Hemşire odadan çıkınca Asena gözlerini daha fazla açık tutamayıp kafasını tekrar yastığa koyarak gözlerini kapattı...

Bölüm sonu ...

Gençler bunu geçiş bölümü olarak düşünebilirsiniz , hafta sonu düğünümüz var . Bundan dolayı şimdiden atmak durumunda kaldım . Anlayışla karşılayacagınızı düşünüyorum ...

Asena 232 Bin olmuş hepinize teşekkür ediyorum😘

Yine bir askerin kurgu geliyor ilk bölümler neredeyse bitti . sizce hemen mi yayınlayayım yoksa biraz geçsin mi ?

Bir de   voteler ve yorumlarda düşüş yaşanmaya başlıyor . neden sizce  ?

Neyse moral bozmak yok , sizleri seviyorum derslerinize iyi çalışın . Allah'a emanet olun .

Hazal Sansar

ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin