51. Bölüm

2.3K 124 9
                                    

Yeni bölme hoşgeldinizi efendim .

Nasılsınız ?

Son bölümlere yaklaşıyoruz artık.

Yeni kitabım Rüzgar Timine davet ediyorum sizi

Tiktok hesabım : Hazal66617

Panomdan takip etmeyi unutmayın

Hayde bölüme

İnsan hep gördüklerine inanırdı
Ama bazen görünen çok faklı
Olabilirdi.

Anonim
B

en Demir'e şaşkın bir şekilde döndüğümde o Serdar'ın arkasından anlamadığım bir şekilde küfür etti .Sonra satine bakıp bana döndü.  "Benim odama geçelim açıklayacağım " dedi . Kafla onayladım Abdulmuhtalib'e dönüp "Abd bana o Serdar'ı bul , idman sahasında on tur tam tezhicat koşsun . " dedi . Abd baş selamı verip "emredersiniz komutanım " dedi .

Yanımızdan uzaklaşırken Demir çevremizdeku askerleri umursamadan bileğimde tutup ilerlemeye başladı . Anın verdiği şaşkınlık ile ona ayak uydururken şaşkınlıktan kurtulduğumda odasının önündeydik.  Bileğimi elinden çektiğimde bana sorgarcasına baktı . " Neden askeriyede elimi tuttun . " dedim .Eli ile burun kemerini sıktı daha sonra " odaya geçersen açıklayacağım " dedi . Kapıyı açıp geçmem için bana yer verildiğinde ben önden o arkadan odaya girdik.

Ben ayakta dururken o koltuğa oturmuştu , benim oturmadığımı gördüğünde" oturacak mısın ?" diye sordu . "Hayır !" dediğimde oda benim gibi ayağa kalktı . " şimdi bana herşeyi açıklayacaksın , neden elimi tuttun . Serdar neden öyle dedi herşeyi anlatacaksın !" dedim . Rütbeden tamamıyla çıkmıştık . Ben ondan uzun bir açıklama beklerken sadece "çünkü sana aşık oldum ,sana sevdalandım . Bu evliliği gerçek kılalım mı ? " dedi ...

Yazardan

Sevdalanmak ; birini ölümüne sevmekti . Canı yandığında canının yanması , mutlu olduğunda mutlu olmaktı . Bir duyguyu iki bedenin iki ruhun ve iki kalbin aynı tek bir ruh tek bir beden ve tek bir kalp gibi yaşamaktı .

Günümüzde olmayan bu duygu evliliklerin en temel duygusuydu . Aşk gibi birden olmazdı bu. Daha doğrusu insan sevdalandığını birden kendisine yediremezdi . Onu kalbinde hissetmeye başladığı anda aklıma sevdalısıyla dolar ondan başka şey düşünemezdi. 

Onu kırmamaya öyle özen gösterirdi ki belki daha önce bu özeni hiçbirşey için göstermemiştir . Sevdalanmak öyle bir duyguydu ki herkese farklı sevdanladığı kişiye daha farklı yaptırırdı insanı . En kötü insanın bile değişmesini sağlardı mesela .

Günümüzde Aşk kavramı yerini alsada aslında sevda ile aşk arasında büyük farklıklar vardı .

Aşk sadece beğenmek sevmekti . Zamanla bu beğenilme , sevme isteği kaybolur , giderdi . Birini saçını ,göz  rengini sevbilirdi insan hatta aşık olabilirdi . Ama bir müddet sonra giderdi bu duygu daha başka bir göz rengi daha başka bir saç rengini severdim busefer .

Aşkın bitmesi için tek bir hatası yeterdi insanın . Ama sevda böyle degildi , sevda iki insanın birbirlerini kusurları ile sevmesiydi . Eksikliklerini yüze vurulmadan tamamlanmasıydı ve en önemlisi birbirini seven iki kalbti .

Demir Asena'ya sevdalıydı . Kalbine sözgeçirmeye çalışmıştı. Asena yaralıydı , Demir ona daha fazla yara olmaktan korkuyordu . Ama Serdar sağolsun ona Asenaya yara değil merhem olduğunu , kalbine sözü sadece Asena'ya sevdalanması için söylemesini hissetirmişti .

Asena ise duyduğu bu gerçek ile ne yapacağını şaşırmıştı . Demir'i seviyormuydu ? Bilmiyordu tek bildiği onun yanında heyecanlanıyordu. İçinde kelebekler hareket ediyordu sanki .

Asena her ne kadar korksada sonlarının mert gibi olacağını sansada cevabı gecikmedi " ben şans vermek istiyorum ama biraz zaman " dedi . Demir anladı Asena'nın korktuğunu başını olumlarcasına salladı. Demir " Sana sarılabilir miyim ?" diye sordu . Asena Demir'in annesinden şeker isteyen çocuk edasıyla baktığını gördüğünüde kendisini tutamayıp güldü kolarını Demir'in boynuna sardı .

Demir'in elleri Asena'nın ince belini buldu kafasını Asena'nın boyun giritinsine koydu . Asena'nın portakal çiçeği kokusunun çigerleri dolmasına izin verdiğinde odanın kapısı hiç olmayacak bir zamanda olmayacak kişi tarafından 'dan' diye açıldı . Demir Asena'ya arkasına alırken kapıda gördükleri Samet abi Asena'nın şu konumda görmek isteyeceği en son kişi idi .

Bölüm sonu.
Karneler nasıl ahali ?
Önümüzdeki bölüm final olacak . Düşüncelerinizi alayım
Sevda ile aşk ile ilgili düşüncelerin alayım
Sizce samet ne tepki verecek ?

Sizleri seviyorum allaha emanet olun

Hazal Sansar

ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin