30 Teklif

5.9K 302 17
                                    

Hayatta ne zaman ne yaşayacagımız belli olmuyor , bazen öyle bir an oluyor ki bütün acılar üzerine biniyormuş ve o acı altında yıkıldığını hissedersin . Bazen ise öyle bir an gelir ki sanki bulutların üzerinde hissedersin kendini .

Şuan tam o anlardan birindeydim bende , arkamı döndüğümde elinde

Şuan tam o anlardan birindeydim bende , arkamı döndüğümde elinde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çiçekler vardı , bana gülümsüyordu . Elindeki çiçekleri bana uzatıp "senin yanında sönük kalsalarda ... " dedi .

Elindeki çiçekleri tebesüm edip aldım . Ne olduğunu pek anlamasam da , soru sormadım. Elini uzatıp " bu gece sadece ikimizin gecesi olsun mu , herşeyden herkesten uzak sadece sen ve ben ..." diye sordu .

" anlamıyorum ne koray neyden bahsediyorsun ? "  diye sordum . Koray elimi tutup " herşeyi anlatacağım ama önce bu yemekte bana eşlik eder misin ?" dedi .

Ne olduğunu anlamasamda kafamı salladım . Yanlış birşey olmayacaktı yapmazdı , yani galiba .

Benimle birlikte masaya oturdu , yemekleri yemeye başlamıştık ikimizde sesizdik ortamda sadece yanan odun sesleri duyuluyordu . Koray yemeği yemeyi bırakıp bana döndü .

" Asena , ben hayatım boyunca hiç böyle bir duygu hisettmedim . Kimseyi bu kadar sevmemişim . Asena seviyorum biliyormusun çok seviyorum hemde . Tek damla gözyaşı döksen dünyayı yakacak kadar çok seviyorum " dedi .

"K-koray ne diyorsun anlamıyorum ben ?" koray elimi tutup " Asena ben sana aşık oldum . seni seviyorum " dedi .

Neye uğradığımı şaşırdım , hemde kızdım . hem kendime hem ona kızdım . Ona aşık olduğu için kendime ise ona umut verdiğim için kızdım .

Elimi tutacakken elimi hızla çektim ona öfke ile dönüp "sakın , sakın bana sana aşığım deme . Aşk sadece bir çıkar varsa o ilişkiden vardır . benim kalbim bunu en ağrı şekilde anladı " elimle kalbim gösterdim " bu kalb birkere kırıldı , birkez daha kalbim kırılamaz bu kalbe bir seferde tam bin paraya bölündü daha bölünemez " elimdeki çiçeği masaya bıraktım onun afallamıs ve üzgünüm yüzüne sinkez baktım .

Arkamı dönüp arabaya bindim son kez oraya bakarak "özür dilerim , çok özür dilerim " dedim . Arabayı çalıştırıp oradan uzaklaştım ...

Koray Aslanbey

Bazen en korktuğum şey başına gelir biz insanların . Sonunu bilebile aptal gibi o  korkunun üzerine gider yinede ama sonu hüzünle bittiğinde ,korktuğum başına geldiğinde isyan eder .

Halbuki bile bile gider o yolda , sonunu bile bile  yinede yürümeye devam eder . Sonra sonuca ulaştığında yıkılır insan , önce sevgisi  gider yolun sonunda ondan , sonra umudu terk eder bedenini , duyguları gider yavaş yavaş . Hayattan zevk alamaz olur sonra , yaşam nedir unutur . Dünyaya boş gözler ile bakar , yaşamak için uğraşmaz biran önce ölmek ister ya .

İşte tam da şuanda o konumdaydım , Asenanın geçmişini bile bile ona aşkımı ihtiraf etmiştim . Sonunu bile bile beni rededecegini bile bile içimdeki dürtüye engel olamıştım .

Giden arabanın arkasından uzun uzun baktım , sonra çevreme baktım . Uğraştığım , onun beğenmedi için elimden gelen ne varsa yapmıştım . Az önce yanan ateşe baktım , gökyüzünde sanki benim duygularımı anlamış gibi yağmur yazmaya başladı .

Kafamı gökyüzüne kaldırdım  kara bulutlar toplanmıştı başıma , yana ateş sönüş ben ıslanmıştım .

Ama pes etmeyecektim ben onun kırılan kalbini iyleştirecektim , kanayan yarasının merhemi ben olacaktım ...

Selam gençlik

Ne yapıyorsunuz

Kusura bakmayın dersler çok yoğun bölümler geç gelebilir

Duygusal bir bölüm ile geldim . aşktan çok anlamıyorum romantiklikten de çok anlamam . ama elimden geldiğince yazacağım . kusurum olursa yada klişe olursa özür dilerim .

Dediğim gibi ben romantiklikten anlamıyorum , asena ve koray sahneleri çok sık gelecek .

Düşünceleriniz neler ?

Kendinize dikkat edin Allaha emanet olun

Sonraki bölümde görüşmek üzere

Hazal Sansar

ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin