40. BÖLÜM

3.8K 241 1
                                    

Çaresizlik , çok kötü görünmeyen ama insana en çok acı veren duygulardan biri.  İnsan kanına düştüğü andan itibaren , insanın canını yakmaya başlar ve her geçen gün daha da arttırırdı.  İnsanın canı her geçen gün daha da çok yanar , daha da çok çaresiz hisettirirdi .

Yılbaşı ise benim için çaresizlikti.  Kimsesizlik , mutsuzluk  , acı demekti.  Pastanelerde gördüğüm yılbaşı tatlılarını tadamamak demekti. O kadın hep alırdı ama yeditmezdi bana , uzaktan bakardım hep onlara . Büyünce ise yemek istememiştim hiç bir zaman .

Hastaneden çıkmış eve giderken beni almaya Demir binbaşı ile annem gelmişti.  Urazlar evde hazırlık yapıyordu , Demir binbaşı aracı pastanenin önüne durdurdu . Ben ona bakar iken . Annen arkadan  " ne şu oğlum ?" diye sordu. Tabi bir de o vardı , annem arkaya oturmuş , benide zorla öne oturtmuştu .  Demir binbaşı " tatlı falan alacağım, istediğiniz birşey varmı ? " dedi.  Annem " tamam oğlum , birşey istemiyorum ben , Asena ?" diyip bana döndü , bende yok diyince. Demir binbaşı arabadan inip önünde durduğumuz pastanenin cam kapısından içeri girdi ...

Demir

Her insanın bir yaşam amacı , yaşamak için bir çabası ve bu uğurda yaptıkları vardı... Bu yaşam çabasını verirken vazgeçtikleri ve vazgeçmek zorunda olduğu şeyler de vardı...

Zaten bu değilmiydi hayatı , yaşamı değersiz kılan ? Bu değil miydi insanları savaştıran ?

Benim yaşam amacım vatanım olmuştu hep . Vatan uğruna yaşamıstım ve yaşayacaktım.  Vatan demek benim dilimde ; ailem demekti , sevdiklerim , değer verdikledim demekti.

Hep vatanıma aşık biri olmuştum . Pastaneye girdiğimde ilk olarak doğum günü pastalarının olduğu yere yöneldim . Uraz pasta almamı almazsam eve gelmememi kesin bir dille rica etmişti (!) .

Pastalara bakarken telefonumun titremesi ile cebimden telefonu çıkarıp mesaj atana baktım .

Çirkin 👻
Abiiiii
Şu Uraz malına birşey de , benim saçımı çekiyorrrrr

Lan pis hain görüyon bari yaz ya
Bah hâlâ cevap yazmıyor bu kadar mı değersizim senin gözünde ya

Gelme eve gelirsen papuç ile kovalarım seni

Çikolata m8 yoksa çilek mi ?

Ne çikolatamı yoksa çilek misin abi
Ay yoksa bana pastamı alacaksın ?
Ahududu olsunn , canım abim benim hadi gel sana masaj yapayım . hiahiahia

Salak saçma konuşma sen evlatlıksın bunu anla artık gerizekalı

Pastane çalışanına bakıp "ahududulu pastanız var mı  ?" , hafif tebessüm edip " var efendim ," dedi . " bir ahududu bir çikolatalı pasta ," dedim . telefonuma mesaj bildirimi gelmesi ile açıp baktım .

Çirkin 👻
Seni babama söyleyecem .
Yopuğundan vursun seni yada dur ya

Fotoğraf*

Yada bunu Aslı'ya atayım . hahha

Eğer öyle birşey yaparsan çok sevdiğin Ayşe'yere göndermem seni .

Abicim ne fotosu bende yok foto moto hadi selametle gelin byby

Fotoğraf tek gönderimikti açtığımda kafede sarışın bir kız ile bayağı yakındık .Ulan eşek herif .

Pastaneden pastaları alıp çıktım .Parayı zaten ödemiştim. Arabaya geldiğimde pastaları arkaya koydum .

sürücü koltuğuna oturduğum da Asena'nın uyuduğunu gördüm . Arabanın klimalarının ısısını artırıp yola koyuldum ...

Biliyorum çok uzun zaman oldu bölüm atmayalı ama beni de anlayın sınavlar bittiğin hafta ablamın tatlısı fln vardı ona uğraştık.  sonra ise prmağım çatladı bir hafta ise öyle bölüm yazamadım . Şuan telefon yasağı var bana ve bunuda gizli gizli yazdım kısa olduğunu biliyorum fakat elimden bu kadarı geliyor malesef.Anlayacağınızı düşünüyorum.

Karneler nasıl ?

Umarım herkes emeğinin karşılığını almıştır .

Sonraki bölümde görüşürüz .

Bölüm ve karakterler hakında düşünceleriniz .

ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin