Takip edebileceğimiz hesaplar : Tiktok : Hazal66617
Watbad:@hazal758Bölüm şarkısı : Norm Ender bu düş çok güzel
Bölüm adı : kış papatyam
Hayat neden bu kadar acımasızdı ? Neden bir kere düştüğünde peşpeşe düşüşleri gerçekleşirdi insanın ? Yaptıklarını ya da yapmadıklarının bir bedeli miydi ? Ya da kaderi miydi , ödülü ya da cezası mıydı insanın ?
Ben bu konu hakkında hiç bir zaman bir bilgiye ulaşamamıştım . Bildiğim tek birşey vardı ; insan ne yaşarsa yaşasın birgün herşey tersine dönmesini bildiğiydi . Öyle ki zengin olan , parasına güvenen kim varsa zamana geldiğinde güvenecek parası kalmazdı . Mutlu olan zamanı geldiğinde üzgün olurdu . Acı çeken , yarası olan kim varsa o yara zaman ile iyleşirdi çünkü iyleştirecek bir doktor bulurdu kendine. Zamanında üzgünlüğünün dibini tadanlar , zamanı geldiğinde ondan mutlusun bulamazdınız . Dedim ya size birgün herşey tersine dönerdi bu hayatta .
Akşama doğru dağ evine gelmiştik.
(Gittikleri ev )
Yol boyunca selvi uyumuştu . Biz ise sesizdik arada Demir binbaşı bana bakarak gülümsüyordu , ne olduğunu sorduğumdaysa ' hiç öyle aklıma birşey geldi .' diyordu . Böyle böyle gelmiştik . Dağın eteklerine doğru çıktıkça etraf beyazlıyordu. Bu beyaz görüntü ağaçların içine doğru giden yolda hoş bir görüntü oluşturuyordu .Eve geldiğimizde Uraz ve Demir binbaşı çantaları odalara taşırken Selvi ise beni eve götürmek ile görevlendirilmişti . Ama sorun şuydu ki tekerlekli sandalyenin tekerleri kara saplanmış bu durum Selvi'nın beni itmesine engel oluyordu . Selvi "yok böyle olmayacak" derken benim moralim bayağı bir bozulmuştu , insanlara yük olmak istemiyordum fakat hayat bana her seferinde kıçından gülüyordu . Ben kimseye yük olmak istemezken hayat herseferinde birilerine muhtaç ediyordu beni yada ben öyle hissediyordum , bilmiyorum.Ben bu düşüncelerde iken birden havalanmam ile çığlık atmıştım . Demir binbaşı " ne bağrıyon kızım ya , siktin kulağımı !" dedi . Ben şaşkın şaşkın ona bakarken Demir binbaşı" bakma bana öyle öperim seni ," dediğinde kendime gelip " bırak beni ne öpmesi ? öpemezsin beni , sapık mısın sen ya ? Bırak beni bırak " diyor bir yandan da kucağımda çırpınıyordum , en azından çalışıyordum. Gözlerim dolmuştu kafamı başka yöne çevirip gözlerimin buğusunu gitmesi için bir kaç kere kırpıştırdım . Eve girince beni salondaki yumşak koltuğa bıraktı ve çekip gitti . Salonda tek kalmıştım , muhtemelen Uraz ve Selvi yukarıdaydılar . Demir binbaşı ise onun nerede olduğunu bilmiyordum . Bana mı sinirlenmişti , ben birşey yapmıştım ki neden sinirlenmişti bana?
Ne kadar o düşünceler ile durdum bilmiyorum . Düşüncelerimin benden uzaklaşmasını sağlayan şey ise susuzluğumdu . Çok susamıştım "Urazz ?" ses yoktu birkez daha çağırdım " lan Urazzzz?" ses yoktu ...
------
Bu sırada Uraz telefonda Araz ile konuşmak ile meşguldü . Odalarda ses yalıtımı olduğu için Asena'yı kimse duymuyordu . Uraz'in rahat olmasının nedeni yanında Selvi ve Demir'in olduğunu düşünmesiydi. Fakat Selvi odasında kulaklığını takmış Asena ve kendisinin eşyalarını dolaba yerleştiriyor bir yandan da şarkı dinliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA | GERÇEK AİLEM
ChickLitAsena dişi kurt demek . Bağımsız , güçlü ve lider olan demek . Peki Asena kızılarslan ? O masumulara göre bir kurtarıcı her türlü askerin gibi . Düşmanın ise korkusundan titrettiği kadın bir asker . Geçmişini karanlık aşka inanmayan bir kadın Asena...