29. Bölüm

6.5K 321 28
                                    

Hayat bizler ne yaşarsak yaşayalım , her ne kadar düşersek düşelim bir şekilde devam ediyor .

Akşam güneş batarken bittiğini düşündüğümüz umutlarımız , birdaha geri gelmeyeceğini düşündüğünümüz mutluğumuz sabah gün doğarken ortaya çıkar yada kendini belli eder . Aslında hiçbir zaman bitmemiş tükenmemiştir onlar , sadece zamanının gelmesini beklemiştir ortaya çıkmak için.

Gün  doğarken ortaya çıkan sadece umutlarımız ve mutluluklarımız değildir . Kalbinizin en ücra köşelerine sakladığınız ve hiçbir zaman çıkmasını İstemediğiniz duygularınızda çıkar günün doğması ile .

O duygularınız ortaya çıktığında hatırlarsanız öyle bir duygu ile yaşadığınızı , o duygunun sizde yok olmadığını o an anlarsınız .

Ben gerçek ailemi bulmam ile aile nedir ? Aile sevgisi nedir ? Bunları öğrendim . Hala olmak nedir bunu öğrendim . kardeş olmak , evlat olmak nedir öğrendim .

Hastaneden çıkalım artık bir ay oluyordu . Koray ile hergün telefonda konuşuyorduk . Ve galiba ilk defa birinin beni yolda koymayacağını düşünüyordum , ona güvenmek istiyorum, kalbimi kırarmı biri tarafından tekrar terk edilir miyim bilmiyorum .

Ama kafamda bu düşüncelerin olmasını istemiyordum . Mert'i o günden sonra sokakta birileri tarafından darp edilmiş ardın mert gidip terör ile işbirliği içinde olduğunu itaraf ettmiş . ardından bildiğiniz söylediği eylemler ve iş birlikçilerinin ismini vermiş .

Kısacası şuan hapishanedeymiş , sadece o da değil annesi babası ve bir kaç akrabası ile şuan dört duvar arasındaymış .

Sevgili günlük hayat nerde ne süpriz yapacağını gerçekten bilmiyor . bu yüzden Asla pes etme Unutma hayat süprizler ile dolu ve nerede ne süpriz ile geleceği hiç belli değil .

Günlüğümün sayfasından telefonuma gelen bildirim sesi ile kaldırdım . Telefonu elime alıp whatsaba girdim

Adamım: bu akşam boş musun ?

Ben : evet neden ?

Adamım:  sana bir süprizim var . sana atacağım konuma gelir misin ?

Ben: tamam sen konumu at .
Saat kaçta geleyim ?

Adamım: sekiz gibi
*konum*

Ben: tamam o zaman
Baya bay allaha emanet ol .

Adamım; sende Asenam 😘

Saatte baktığımda sekize iki saat vardı . Annemgile haber vermek için aşagı indiğimde uraz ile araz kavga ediyorlardı .

Diğerleri normal olduğu için çekirdek çitleyerek sohbet ediyordu . yanlarına gittim babamın yanına gidip kollarının arasına girip kafamı göğsüne yasladım .

Annem " Bah şuna bah babasının kızı ne olacak "  dedi. Abimler gülüyordu babamın yanından kalkıp annemin yanına gittim . bir yandan sarılıyor bir yandan da gönlünü almaya çalışıyordum " oy oy oy annelerin birtanesi , sen trip mi atıyon bize annem " dedim .

Annemin yanağından da öoünce annem artık dayanamayıp sarıldı. Biraz sohbet ettikten sonra bizimkilere dönüp " ben dışarı çıkıyorum geç gelirim bilginiz olsun " dedim .

Araz ile Uraz söylediğim şey ile kavgayı bırakıp aynı anda bana dönüp konuştular " Neden ?" onlara dönüp " koray ile buluşacağım " dedim . Kadınlar  imalı imalı gülerken erkekler homurdanıyordu  , Babam " yani illa bozacaksın yıllar önce verdiğim sözü öyle mi ?" anlamaz gözler ile ona bakınca annem gülmeye başladı .

" ne oluyor ya neye gülüyorsunuz " diye sorduğumda annem gülerek  " Aslan abi babana bir kızı olursa onu kendine gelin edeceğini söyleyip durur baban ise her defasında vermeyecegini söyleyerek yeminler ederdi . Sende öyle diyince işte " diyip gülmeye devam etti . Anladım manasında kafamı salladım , ayağa kalkıp içeri girdim . Dolaptan üzerime

 Dolaptan üzerime

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giydim . çantama koydum , evin ve arabanın anahtarını alıp evden çıktım ...

Yaklaşık kırk dakika sonra ormanlık yola girdim , korayın beni neden buraya çağırdığı hakkında en ufak bilgim yoktu . biraz daha gittikten sonra gördüğüm manzara karşısında şok oldum . Uçurum kenarında masa kurulmuştu ,

 Uçurum kenarında masa kurulmuştu ,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Arkası uçurum gibi hayal edin )

Arka taraftan ses gelince oraya döndüm ve...

Selam iyi akşamlar sevgili okurlarım .

Bir müddet yoktum , bazı sıkıntılardan dolayı ama geldim geri .

Sezon finali gibi düşünebilirsiniz .

Kitap hakında düşünceleriniz neler ?

Sizleri seviyorum ?

İyi akşamlar...

Hazal Sansar

ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin