22.BÖLÜM

12.1K 578 120
                                    

Selam aşklar

Bundan sonra @afrodit_asrtd ile birlikte olacak bazı bölümler .

Bölüm sonu görüşelim

Gecelim bölüme

Helikopter karhgaha gelip inişe geçmişti . Helikopter indikten sonra bizde sırası ile indik albayın karşısında rütbe sırasına göre sıraya geçtik . Herkes yerini aldıktan sonra tekmil verdim " Poyraz timi , iki astsubay üç subay ile görevini başarıyla tamamlandı.  Emir ve görüşlerinize hazırdır komutanım " dedim .

Albay hepimize kısa bir göz gezdirdi ardından " Poyraz timi afferim " dedi . Hep birlikte " saol " dedik. Ardından albay bana dönüp konuştu " yarın izinlisiniz , yüzbaşım odama gel " dedi . Hep birlikte " emredersiniz komutanım " dedik . Albay dönüp arkasını gitti .

Burhan'a silahımı ve çantamı verdim bizimkilere konuşmaya başladım " beyler üzerinizi değiştirip çıkın yarın da burada olun içtima yapacağız eksikleriniz var " dedim.

Alay binasına girip albayın odasına çıktım kapıyı çalıp içerden" gel "  sesi ile girip tekmil verdim " yüzbaşı Asena Kızılarslan Antalya Emredin Komutanım " albay önündeki koltuğu gösterip " otur !" Dedi .

Ben hâlâ oturmayınca " bu bir emirdir asker otur" dedi . Koltuga oturup albayı dinlemeye başladım " görev raporlarını yarın masamda istiyorum . Bir de yeni tim geliyor komutanları ile aynı odayı paylaşacaksın " dedi .

Ayaga kalkıp "emredersiniz komutanım başka birsey yoksa " dedim albay 'çık ' manasında kafasını salladı, topuk selamı verip odadan çıktım.

Odama girip üzerimi değiştirdim, odadan çıkıp  eve yani annemgilin evine sürdüm . Yaralandıktan sonra anahtarımı almış kendi evlerinin anahtarını vermişti.

Yaklaşık onbeş dakikada eve geldim , şimdiye uyudular için sesiz şekilde eve girdim . Kapıyı kapatıp mutfağa girdim tam yemek için dolabı açmıştım ki arkadan kafama dayanan silah ile kalmak zorunda kaldım .

Yavaşça arkamı döndüğümde görmek istediğim babamın elindeki silahı anlıma dayamasıydı.  Beni görünce şaşırdı silahı indirip emniyetini kapattı, bana bakıp " niye sesiz giriyorsun eve bu evde asker polis kaynıyor " dedi .

Asker polis derken ? Ne yani Samet abim ve benden başkada asker mi vardı . " ya ne bilim ben  yeni geldim ve açım senin silah elinde geleceğini nereden bileyim ben baba. Ustelik ne asker polisi . " dedim .

Babam ilk bir şaşirsada sonradan " doğru biz sana kendimizi tam tanıtmadık " dedi , anlamaz gözler ile ona bakarken " önce yemek , sana yerken anlatırım" dedi . Kendine ve bana iki sandaviç hazırladı , birkez daha beni hastanede bebekleri karıştıran kişiye en içten küfür ettim .

Babam ile evin arkasına gittik gördüğüm manzara ile şok oldum . Size şöyle tarif edeyim iki tanne sallanan koltuk vardı , duvar kenarında renkli ışıklandırma vardı . Sallanan koltukların yanında kamelya vardı onda da ışıklandırma vardı .

Babam ile kamelyaya oturduk , sandaviçleri yemeye başladık eş zamanlı olarak Babam da konuşmaya başladı " ben emekli albayım kızım , annen emekli polis . Üçüzlerin Aras ve Uraz pöh , Bora abin savcı zaten , yusuf abin ise polis " dedi.

Lan ben meslegimi boşuna saklamışım o zaman . Babam ile hem yemeği yemiştik hemde sohbet etmiştik , ardından yorgun olduğum için odama çıktım üzerime yazlık geceliklerden birini giydim ve kendimi yatağa attım .

Sabah alarmın sesi ile kalktım , aşagı indiğimde herkes kahvaltı masasındaydı " günaydın " diyip masaya oturdum . Herkes günaydın dediler , kahkahalar ile kahvaltı yaptıktan sonra Samet abi ile evden çıktık annem yemek hazırlığı yapacakmış arkadaşlarımı ne gelecekmiş bugün .

Samet abi ile alaya geldiğimizde odaya girip üstümü değiştirdim aynada saçımı toplarken kapı çaldı 'gir' komudum ile içeri er girip " er Yahya yazıcıoglu albay Poyraz timini bahçede bekliyor komutanım " dedi . Saçımı yapıp ere döndüm " tamam aslanım Poyraz timine haber ver iki dakika içinde bahçede olsunlar " dedim .

Selam verip çıktı odadan bende komodinin üzerinden duran silahımı belime yerleştirdim,  beremi başıma takıp odadan çıktım bahçeye indiğim kısa süre sonra tim de geldi .

Bana anlamaz gözler ile bana bakıyordu , albay dışarı çıkınca 'dikkat 'diye bağırdım . Hazır ola gectik albay karşımıza geçip " rahat " dedi . Rahat konumuna gelince bahçeden içeri giren araclar ile şaşırdım daha doğrusu inen kişiler ile çünkü karşımda....

Bölüm sonu

Vote ve yorum pls

Sonraki bölümde görüşürüz

Bay bay

Hazal Samsar

ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin