İnsan hayatında bir kere yere düştüğü zaman peşpeşe düşüşler gelirdi . İnsan kalkmadan yeni darpler alarak kalkamaz ya da kalkması güç hale gelirdi. Biz insanlar bir kere kaybettim mi hep kaybetmeye başlardık .
Asena'nın geçirdiği krizi doktorlar sakinleştirici vererek zor durdurmuştu . Deniz hanım sesiz sessiz ağlarken Asena'nın başında odanın kapısı açıldı . İçeri giren yeni nişanlı çift ve ailesi ile Hakan Bey ayağa kalkıp dostunu karşıladı . Dostu gelip " geçmiş olsun , duyunca çok üzüldük " dedi . Deniz hanım'in gözlerine ise Koray ve nişanlısında idi. Deniz hanım Asena'nın Koray'ı içten içe sevdiğini biliyordu , Asena bunu görürse tekrar aşk acısı yaşayacağını ve tekrar nasıl toparlıyacagını düşünüyordu.
Herkes geri yerleşirken Asena'nın uyanmaya başlamasını beklemeye başladılar...
Asena'dan
Odadaki fısıldamalar ile gözlerimi tekrardan açtığımda annemin dolu gözleri ile karşı karşıya geldim ilk . Sonra babamı gördüm , bir dağ gibi dimdik ayakta olsada içinde patlayan o volkanlara şahit oldum . Samet abim , güçlü soğuk ama bir okdar merhametli abimi gördüm , karşımda hafif bir tebessüm ile bakıyordu bana . Uraz'ı gördüm kahverengi saçları kıvırkıvır olmuş , saçları uzamış , bazı tutamları anlına dökülüyordu .
Sonra Araz'ı gördüm , Uraz'in yani tarafına oturmuş ellerini başına koymuş , yere odaklanmış bir şekilde idi . Sonra onu gördüm Koray'ı , tek değildi bu sefer ama . Yanında bir kız vardı ve elini tutuyordu , sol elinde yüzük parmağında yüzük vardı . Bakışlarımı ellerinden alıp gözlerine çıkardım ama duygusuzca bakıyordu bana . Kırmış olabilir miydim onu ?Sonra aklıma bacaklarımı. tutmadığı geldi . Buğra geldi , onun intikamı geldi . Sahi benim timim neredeydi ?
Babama bakıp " bizimkiler nerede hepsi iyi mi ?" diye sordum . Babam " merak etme hepsi iyi ama artık burada değiller timi dağıttılar ." dedi . Kaşlarım çatılırken neden benim timimim dağıldığını düşünüyordum , " neden dağıttılar ?" diye sordum Samet abime , abim " Tim sen yokken emre itaatsizlik yapıp seni aramaya çıkmışlar , bunu tekrarlayınca dağıttılar " dedi.
Ulan eşşek herifler ne diye emre itâtsizlik yapıyorsanız ?
Annem gelip dikkatli şekilde sarılıp " boşver şimdi onları ağrın sizin varmı ? Doktor çağıralım mı ?"
" yok anne iyim !" dedim . Kapı aniden açılması ile o tarafa baktığımda bulut burhan'in sırtına çıkmış ' deh , deh " diyerek odaya giriş yaptılar . Onların bu haline Samet abim çatık kaşları ile bakarken diğerleri gülmemek için kendisini tutuyordu.
Bulut Burhan'nın sırtımdan inip âdeta üzerime çullandı . Bu ani hareketi ile canımın yanması ile , dinledim ve Bulut hemen üzerimden kalkıp " özür dilerim komutanım , vallah isteyerek olmadı "dedi ." Sıkıntı yok tosun " dedim .
Bulut şaşkınlık ile Burhan'a bakıp ellerini birbirine vurarak " vah vah kim verdi komutanım kanı ? Ne hale getirmişler benim komutanım ! Aman yetişin komşular A dostlar " diyerek yerde diz çökmüş yakınıyordu. Burahan kafasına bir tane geçirip omuzundan tutarak " ulan pezevenk düzgün davran lan askersin sen kendine gel ! " dedi . Ardından bana dönüp " iyi misiniz komutanım? " diye sordu.
" iyim aslanım , diğerleri nerede ?" diye sordum . Burahan " her birimiz bir dağaya dağıldık size de aha bu dangalak ve ben kaldık ." dedi , eli ile Bulut'u gösterirken.
" Timiniz belli mi ?" diye sordum . Bulut " yok be komutanım uzaklaştırma bittikten sonra belli olacak hangi tim olduğu ." dedi ."Anladım ." dedim . Kapı açılıp içeri doktor girerken "Nasılsınız Asena hanım "Şen sesi ile ortama giriş yaptı . " iyim doktor bey ne zaman çıkarım " diye sordum .
Doktor gülerken annemler söyleniyordu , Doktor " gerekli tahlilleri yapalım ona göre bakacağız , dikişleriniz alındıktan sonra ise eğer bünyeniz hazır ise fizik tedaviye başlıuacagız ." dedi . Gerekli tahlilleri yaparken , odadan abilerim annem ve babamdan başka kimse kalmamıştı...
Bölüm sonu .
Bu aralar yoğunum ve üç hafta bölüm gelemeyebilirim hem hastayım hemde sınavlarım başlıyor .
Bu arada Asena 300Bin olmuş teşekkür ederim hepsi sizin sayenizde 😍❤
Yeni kurgunun ilk bölümü hazırda yine bir askerin kurgu ile gelicem ama önce asenayı final mi yapsam sizce ?
Sonraki bölümde görüşürüz ?
Sizleri seviyorum . Allah'a emanet olun😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA | GERÇEK AİLEM
ChickLitAsena dişi kurt demek . Bağımsız , güçlü ve lider olan demek . Peki Asena kızılarslan ? O masumulara göre bir kurtarıcı her türlü askerin gibi . Düşmanın ise korkusundan titrettiği kadın bir asker . Geçmişini karanlık aşka inanmayan bir kadın Asena...