25. BÖLÜM

10.4K 468 8
                                    

" Her insan yaptıklarının bedelini er yada geç öder.
Şimdi sıra sende ..."

İnsan bu hayatta yaptığımız her şeyden sorumluyuzdur. Attığımız adımlardan , aldığımız her nefesten , kırdığımız her kalpten ... Dün akşam geç saatlere kadar sohbet etmiştik , ulutaşlar çok durmamıştı. 

Şimdi ise başımda Ulaş ve Araz vardı , Araz köşede pişmiş kelle gibi sırıtarak birine yazıyor Uraz ise bana kendi elleri ile kahvaltıyı yediriyordu.  İlk itiraz etsemde dinlememişti.

Araz'a baktığımda hâlâ sırıtarak telefona bakıyordu , Uraz ağızıma uzatığı ballı ekmeği yiyip başımla Araz'ı gösterdim , Uraz Araz'a bakıp sinsice sırıttı ayağa kalkıp sakin adımlar ile yanına varması ve telefonu elinden çekmesi bir oldu .

Araz ilk ne olduğunu idrak edememis olsa bile sonradan idrak etmişti olayı Urazın elindeki telefonu almaya çalışıyordu ama Uraz çoktan odadan tüy tüymüştü.  Araz da bana dönüp " güzelim sen burada bekle iki dakika benim Uraz ile ufacık bir işim var " dedi .

Odandan çıkıp gitti onların bu haline sesli bir şekilde gülerken odanın kapısı çaldı müsait oldugumu belirten sesler çıkarınca Mert şerefsizi içeriye girdi . Onu gördüğüme şaşırdım.  Iceri girip kapıyı kapattı yan tarafımdaki sandalye ye oturup konuşmaya başladı " Asena güzelim nasılsın, agrin falan var mı ? " dedi .  Ben karşımdaki duvara bakmaya devam ederken konuştu " ben çok pişmanım , hata ettim pişmanım özür dilerim  " dedi .

Karşımdaki duvara bakmayı bırakıp ona dönüp konuştum "herkes yaptıklarının bedelini er yada geç öder . Şimdi sıra sende ve sende bana yaptıklarının bedelini ödeyeceksin. Kapının yerini biliyorsun çıkabilirsin ve senden hatalarının bedelini ödeyeceğim günü bekleyebilirsin ." Dedim .

Mert saşkınca bana bakıyordu ayağa kalkıp odadan çıktı.  Kapıyı kapatmıştı , derin bir nefes aldım.  Ona yaptıklarının bedelini ödetecektim öyle yada böyle .

Kapının damdan düşer gibi açılması ile pat diye bir ses duyuldu . Kim olduğuna baktığımda timdi , sesin kaynağına baktığımda ise Burhan ve Bulut üst üste yerdeydi . Onları görünce gülmeye başladım tim benim gulmem ile gülerek içeri girdiler Bulut ve Burhan yerden kalkıp kapıyı kapatarak yanıma geldiler .

Iyimisiniz faslından sonra Burhan anılarını anlatmaya başladı.Burhan düsünceli olduğumu far edince  " komutanım size bir anımı anlatcam şimdi " dedi . Eh hadi anlat şekilde el hareketi yapınca anlatmaya başladı

" komutanım şimdi ben köy çocuğuyum köyde büyüdüm.  Birgün tavuk civciv çıkramıs dedim tutayım seveyim on altı yaşındayım o zamanlar . Ama tavuk a yaklaşmaya korkuyorum anneme dedim . Neyse annem iki tutmaya çalışıp pes etti . Bende tavuğu kümese kovaladım dedim ki " anne şu civcivi bana tut " neyse tutum civcivi ama elimde civcivi gören tavuk ban uçtu ama bildiğiniz uçtu ben ondan kaçarken ayağım tasam takıldı sırt üstü yere düştüm . Tavuk ta benim üzerime uçtu elimi gagalamaya başladı .

Neyse bir şekilde annem aldı üzerimden babam da geçmiş kenarda bana gülüyor . Eve çıktım dedim bir bardak su içeyim annemin iki kahve fincanı ve bir kavanozun kırdım . Annem haberi olunca beklediğimiz aksine hiç kızmadı şaşırdım.  Sonra geri aşağı inip civcivi tutayım dedim bunda aldım beni gagalamadan ama annemin ayağını ben mi sanık bilmiyorum onu gagalamiş .

Babam tabi bizi kenardan izliyor . Sonra işte ben elimdeki civcivi sevip tavuğa hava atmaya başladım ' bak aldım hahha catlada patla ' diye . " dedi . Bulut hepimizin adına konuştu " abi salak mısın neyse devam et " Burhan ona' sanane aq ' bakışı atıp devam etti " sonra ise bir tavuk bir çoban köpeği ve üç av köpeği tarafından mahallede dolandım durdum . Eni sonu olaya dedem el attı . Ama fena dalga gecmişlerdi ." Dedi üzgünce.

Onun bu haline hepimiz güldük.  Kısa süre sonra benim canım üçüzlerimde gelip katıldı , belki ogün hayatımda ahiç gülmediğim kadar güldüm ...

Bölüm sonu.

Arkadaşlar elimden geldiğince aktif olmaya çalışıyorum fakat belki bir süre olamiyacam annemin dayısı vefat etti .

En kısa zaman da yeni bölüm ile gelmeye çalışacağım.

Profilimdeki sonradan gelen aşk ile badem şekeri kitaplarıma beklerim .

Seviliyorsunuz
Bay bay

Hazal Sansar

ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin