Selammm
Yeni bölümle geldim
Bu bölümü @afrodit_astrd ile yazdık.
Iyi okumalar
Bir evin içindeyim, son derece güzel döşemiş bir ev . Beyaz ve bej renklerinin hakim olduğu bir evdi , sanırım üst katında vardı bu evin . Dışarıdan sesler geliyordu koşturma ve gülme sesleri erkek bir çocuk kahkaha atarak " yapma abi " diyordu bu sırada bir erkek sesi duyuldu " ne yapması ? Gel buraya küçük yaramaz. " sonra çocuğun kahkaha sesleri geliyordu .
Sesleri merak ederek dışarı çıktım tahmini yedi yaşında bir çocuk gülerek kaçıyor arkasında da bir adam kovalıyordu . Adam tahmini 1.90 boylarındaydı kehribar gözleri vardı , çocuk yanıma gelip " Asena abla kurtar beni canavardan " diyordu . Bense sadece onları izlemekle yetiniyordum çocuk elimi tutup cekiştirdi ardından adama dönüp konuştu " ulaş abi neden Asena Ablam konuşmuyor , bana mı küstü ?" Dedi .
Adının ulaş olduğunu öğrendigim adam geldi çocuğun elini tuttu sıcak gülümsemesi çocuğa baktı ardından anlımı öpüp " hadi güzelim uyan artık , bak bizi çok güzel günler bekliyor hadi " dedi . Ardından sahne degişti Uraz ve Araz yanlarında iki kadın ve bir kız bir erkek çocuk vardı , gülüyorlardı.
Az önce gördüğüm adam ve çocuk da onlara katıldı , bir şeyler anlatıp gülüyorlardı Uraz beni gördü gülmesiyip konuştu " Hadi asenam sende gel bak ne güzel eğleniyoruz uyan hadi hepimiz seni bekliyoruz " dedi . Yanindaki kadına baktığımda Deniz yüzbaşı vardı hemen hazır ola geçtim, yanıma gelip omuzuma elimi koydu ve konuştu " asker sana emrediyorum uyanacaksın ve sende aramıza katılacaksın " dedi .
Baş selamı" vererek emredersiniz komutanım " dedim . Gülümseyip geri kalktığı yere oturdu . Yavaş yavaş etraf kararmaya başladı ilk önce onlar yok oldu sonra gülüşleri ve sadece tek bir ses duyuldu monitör sesi ...
Gözlerimi açtığımda daha doğrusu çalıştım yine lanet olası hastanenin kokusunu almıştım . Neden hep burada uyanıyordum bilmiyorum , gözlerim ışığa alışınca etrafıma bakındım. Yoğun bakımındaydım kafamı sola çevirdiğimde annem, babam ve kardeş tayfası sulu ve kızarık gözler ile birlikte hafif tebessüm ederek bakıyordu .
Kaplolardan dolayı olmasada hafifçe elimi kaldırıp el salladım. Bu sırada içeriye rüyamda gördüğüm adam girdi üzerinde doktor önlüğü vardı . Gerçekten ben bunu niye görmüştüm ki daha önce hiç karşılaşmamıştım da , ben daha düşünmeye devam ederken doktorun sesi ile kendime geldim .
" Asena hanım beni duyuyormusunuz ? Asena hanım?" Kendimi toparlayarak konuştum " hı of yani evet duyuyorum sizi dinliyorum ..." saçmalamaya başlamıştım .
Neden böyle oluyordu ki ? Adam hafif bir şekilde benim bu halime tebessüm edip konuştu " kurşun kalbinizin biraz altına gelmiş kıl payı kurtulmuşsunuz . Şimdi bir kaç tetkit den sonra sizi normal odaya alıcaz dedi .
Kafamı salladım . Doktor işini halleti. Birkaç dosyaya birseyler yazdı sonra beni normal odaya aldılar , Bozkurt ailesi sürekli sarılıyordu yaralarıma dikkat ederek üstelik iki dakikaya bir bir yerim ağrıyor mu diye soruyorlardı.
Ulutaşlar da buradaydı öğrendiğime göre beni ameliyat eden doktor onların çocuğuymuş . Adı Koray'mış , acilde işi olduğu için o şuan burada yoktu . Kapı çaldı içeri Aslan bey ile Deniz komutan girdi tam hareketleniyordum ki Aslan bey "rahat ol kızım" dedi . Geri yaslandım .
Onlar içeri girer girmez Uraz ayağa kalkmıştı Aslan bey Urazın kaldığı yere oturup konuştu " nasıl oldun kızım bir ağrın sizin var mı ?" Dedi . Kafamı ona çevirip " yok Aslan bey iyiyim " dedim . Samet abime dönüp " abi tim nerede iyiler değil mi ?" Dedim , abim güldü " iyiler merak etme alaya gönderdim sen çıktıktan sonra hem rapor verecekler hemde dinlesinler diye yarın damlarlar buraya " dedi .
Yaklaşık bir hafta kadar hastanede yatmam gerekiyordu . Uraz'a baktığımda kenardan Deniz Yüzbaşıyı izliyordu Deniz yüzbaşının ise yanakları al al olmuş başını öne eğmiş bir vaziyetdi. Ulan ben üçüzlerime hiç çekmemişim bunu anladım birkez daha ...
Bölüm sonu ...
Evet eniştemiz de geldi .
Diger bölümde görüşmek üzere
Bay bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA | GERÇEK AİLEM
ChickLitAsena dişi kurt demek . Bağımsız , güçlü ve lider olan demek . Peki Asena kızılarslan ? O masumulara göre bir kurtarıcı her türlü askerin gibi . Düşmanın ise korkusundan titrettiği kadın bir asker . Geçmişini karanlık aşka inanmayan bir kadın Asena...