32.Bölüm

5.2K 291 34
                                    

Koray'dan

Aşk neydi ?

Sürekli kalp kırmak mı , sürekli üzülüp hayal kırıklığına uğramak mı , yoksa birlikte cenneti yaşamak mı ?
Sahi aşk neydi ?

İnsanların birbirini sırf çıkarlar uğruna sevdiği şu dönemde aşk diye tanımladıkları şey neydi ?

Hayal kırıklığından başka bir işe yarıyor muydu ?

Bilmiyorum , ama bana göre aşk ; celladını , ecelini bile bile onun yanında gezmek , onu sevmek demekti . her attığın adımda ona daha doğrusu ölüme bir adım daha atmak , yaklaşmak demekti aşk benim kitabımda .

Tıpkı Adem ile Havva annemizin elmayı yemesi gibi ... Yasaktı ama kendilerini alıkoyamadılar.
Tıpkı aşk gibi , can yaktığını bildiler ama aşktan da vazgeçmediler .

Asenaya tam bir aydır ulaşılamıyorduk . Samed albaydan detaylıca olmasa sadece zor bir göreve gittiklerini öğrenmiş ve şuan iyi oldukarının bilincindeydik .

Görmüyorduk , duymuyorduk ama iyi olduğunu biliyorduk . Belki yalandı ama bu bizim en büyük temenlimiz ve sabır kaynagımızdı .

Deniz teyze eskisi gibi olmasada yine kendine gelmişti daha doğrusu bunun için çabalıyordu . Ben ise işten eve evden işe gidip geliyordum .

Akşam olmuştu ve geldiğimde masa hazırlanıyordu . Odama gidip duş alıp , üzerimi değiştirip eşofman takımı giydim .

Aşağı indiğimde annemgil masaya yeni oturuyordu , baş köşede babam babamın yanında ise annem vardı . Annemin karşısına oturdum . Babamın ' afiyet olsun ' demesi ile yemeğe başlamıştık .

İki lokma birşey yedikten sonra babamın konuşması ile yemeği bırakıp ona dönüp dinlemeye başladım .

" Oğlum evlenme yaşın geldi de geçiyor . senin bulmanı bekledik ama yok sen bulamadın . Bizde sana hayırlı bir kısmet bulduk , hemen nişan yapalım demiyoruz konuşmamız belki anlaşırsınız . " dedi . Annem onu onaylarken " baba ben istemiyorum " babam kaşlarını çatarken annem konuştu " ne demek istemiyorum oğlum . yarın birgün ölüp gideceğim gözüm açık mı gideyim senin yüzünden ?"

Anneme dönüp " anne o nasıl laf allah aşkına . ben diyeceğimi dedim . size afiyet olsun. " diyip masadan kalktım .

Ben Asena'ya aşıktım . Onu seviyordum , yarın bizimkiler ile bu konu hakkında konuşmayı aklıma not ederken odama girip yatağa kendimi attım.

Asenanın telefonda ondan habersiz çektiğim fotoğrafı galeriden açıp onun güzel yüzünü izlemeye başladım.

Yaklaşık beş ya da on dakika sonra telefonuma whatsaptan gelen mesaj ile whatsaba girdim .Bilinmeyen bir numaradan gelmişti .

057**: *fotoğraf*
Nasıl çok güzel çekmişim degil mi :)

Fotoğrafını açtığımda Asenanın üzerinde kısa bir gece elbisesi ile bir adam ile beraber bar gibi bir yerde gülerek yürüyorlardı .

O an dünyam başıma yıkıldı . Asena beni aldatıyor muydu ? Bu sinsi düşünce gelip aklıma yerleştiğinde derin nefes aldım.

Tekrar mesaj geldiğinde mesaja baktım .

057**: ne oldu , beğenmedin mi ?

057**: oysa ben beğenecegini düşünmüştüm...

Siz: kimsin ?
siz : eline bu fotoğraf nasıl
Geçti ?

057**: onu söyleyemiyoruz malesef;)

057**: ama senin bir hayranınım . Bunu bilmem yeterli .

"057** kişisi tarafından
Engellendiniz "

Siktir ya . Polis arkadaşıma yazıp numarayı araştırmasını istedim . Fotoğraf gerçekti montaj degildi bunu biliyordum .

Siz : 057** şu numarayı 
araştırsana bana .

Bromm: hayırdır bro
bir sıkıntı mı var ?

Siz:  bilmiyorum ama
Öğreneceğiz .

Bromm: tamam knk
İki saate elinde .

Siz:tamam .

O iki saat nasıl geçti bilmiyorum daha doğrusu nasıl geçmedi . Kaçıncı sigaramı içtim bilmiyorum asena gittiğinden beri sigaraya başlamıştım .

Komodide duran telefonumun bildirim sesi ile sigaramı söndürüp telefonuma yöneldim .
Brom : bro numarayı araştırdım . ama hiç bir bilgi bulamadım. Numara iki yıl önce ölmüş bir kadının üzerine ve kadın yetimhanede büyümüş .

Siz: tamam bro  sağol .

Cevap yazmasını önemsemeden , whatsaptan çıkıp interneti kapattım .
Asena benin onu sevdiğimi bilmesine rağmen başka bir adama gülüyordu .

Ben ona dokumaya kıyamazken başka bir adam ile kol kola gülerek konuşuyordu . ne demişti bana halbuki " benim kalbim bin parçaya bölündü " demişti .

Beni istememiş miydi yani ? Beni istemeyen birini onu beklememe gerek yoktu ki . Odadan çıkıp annemgilin oraya gittim kızla buluşacağımı hatta en kısa zamanda istemelerini söyledim .

Ardından geri odama çıkıp kafamdaki düşünceler ile uyumaya çalıştım...

Bölüm sonu ...

Selam

Olmayan daha doğrusu içime sönmeyen , korayın ağızından bölüm geldi .

Sizce asenanın yanındaki adam kimdi ?

Gerçekten korayı istemiyor mu ?

Koray sizce haklı bir tepkimi verdi ?

Bu arabalar derslere yogunlaştım sınavım yaklaştı sınav haftası bölüm gelmeyebilir .

Sizleri seviyorum allaha emanet


ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin