35. BÖLÜM

5.1K 293 8
                                    

Pes etme iç güdüsü her canlıda vardır . Her canlı pes ettikleri vardır hayatta . Her pes ediş belki bir şer belki de bir hayırdır , bilinmez ama bence her pes ediş şerdi .

Hayatım boyunca ne zaman pes etsem , ne zaman vazgeçsem kaybeden ben oluyordum , canım yanan ben oluyordum . Pes etmeyecektim bunu kendime esas kılmıştım .

Canı yana değil can yakan olacaktım , en ufak haftada yıkılan değil dimdik yoluna devam edenlerden olmak olmuştu yaşamım boyunca .

Zaman kavramını tamamen yitirmiştim . Mağranın çadır kapısının açılma sesini duysamda kafamı kaldırıp bakma tenezzüllünde bulunmadım .

İçeri giren adım seslerini ilk umursamasam da adımlar oldukça ürkek ve korkarak atılıyordu sanki .

Kafamı kaldırdığımda ise karşımda tahminen on dört on beş yaşında kız çocuğu görmeyi beklemiyordum . Benim ona baktığımı görünce adamları sekteye uğradı , sanki suç işlemiş bir çocuk gibi masum masum baktı yüzüme korkarak.

Korkmaması adına - ki bu mümkün değil yüzümün haşatı çıktığı için - hafif tebessüm ettim . Benim tebessüm etmem ile onunda yüzünde minik bir tebessüm oluştu . Yanıma seri ama sesiz adımlar ile gelip elleri ile yüzümdeki yaralara belli belirsiz dokundu .

Sonra ise yüzümde olan elleri cebine giderek cebinden anahtar çıkardı , kaşlarım çatıldı . Anahtarı nereden aldığını anlamak için ona baktım o ise gülerek benim sol tarafımdaki duvarın köşesine bakıyordu . Kaşlarım daha da çatılırken oraya döndüğüm de annemin dolu gözlerine ile kesişti gözlerim , gülerek umut ile bana bakıyordu . Sonra babama değdi gözlerim , tüm karizması ile bakıyordu bana , abilerim , kardeşlerim...

Sonra onu gördüm Korayı. Ama herzamanki gibi aşk dolu , sevgi dolu gözler ile bakmıyordu bana . O kahverengi gözlerine bana bir yabancı gibi bakıyordu , eski içimi ısıtan bakışı yoktu artık bana karşı . Neden ama ?

Sonra timimi gördüm , bulutu , Burhan'ı , Ardayı hepsi gülerek bakıyordu bana .

Buğrayı gördüm , gülerek bakan gözlerini ,güldüğün de yanagında oluşan o derin çukuru , onu görmem ile bir koku geldi burnuma çiçek kokusu .

Biraz gül , biraz leylak karışımı bir kokuydu bu . gözlerimi İstemsizce kapattım kokuyu biraz daha çektim içime . Sonra ise yüzümde hissettiğim keskin acı ile tüm bunlar yok oldu...

Gözlerimi açtığımda karşımda sevdiklerim yerine o itleri gördüm. Hepsi bir rüya mıydı yani ? Yüzüme tekrar ine tokat ile ilgim karşımdaki ite verdim .

" yetkilileriniz kim , planınız ne asker " diye sordu . Anlaşılan mesai saati başlamıştı , adamın yüzüne gülerek baktım. Şerefsizler yan tarafta duran varilin içini yaktılar ve içine demir koydular . biri ise önüme getirdikleri bilgisayardan birşeyler ile uğraşıyordu.

Bilgisayar ile uğraşan it " herşey hazır başkan " dedi . Karşımda duran şerefsiz varile ateş yakan ite döndüğünde o da kafasını salladı . Ardından it yüzünde şeytani gülümseme ile bana dönüp " bu gece senin miladın olacak asker" dedi .

Benim kaşlarım çatılırken üzerindeki askerin tişörtü yırttı . karşılarında sporcu sütyeni ile kalırken hepsinin gözlerine ilk vücudumu süzdü . Elinde demir olan it " aslında ilk eğlenebiliriz" dedi . tam bana yaklaşıyorken dışarıdan gelen silah sesleriyle gülümseyen tarafından ben oldum . itlerin üçüde birbirine bakarken üzerime gelecek olan it yanındaki itlere " biriniz gidin şunları oyalayın diğerinizde şu benzin bidonunu getirin " dedi .

İtin biri dışarı çıkarken diğeride benzin bidonunu getirdi . karşımdaki it " dök" diyince etrafa dökmeye başladı . Benzin bitince başkan denilen köpek belindeki silahı çıkarıp bana doğrulttu " ben yanacaksam herkes yanar ." diyip iki el silah sesi duyuldu ortamda ardından ise karnımda ve sağ bacağımda hissettiğim keskin acı .

Başkan denilen köpek yanındakine kafa hareketti yaparak mağranın çıkışına doğru giderken gördüm . Son gördüğüm ise gitmeden önce içeri atılan çakmak ve yanmaya başlayan mağra idi ...

Selamın Aleyküm ey cemaat .

Sizce Asenaya birşey olacak mı?

Bölüm hakında Düşüncelerinizi alalım ?
İçime sinmedi ama birdahki bölüm daha iyi olur inşallah .

Vote ve yorum yapmayı unutmayın.

Uzun bir süredir bölüm atamıyordum bunun için hepinizden özür dilerim . Ama abim askere gitti onun mevlütüydü kınasıydı fln derken anca bu güne atabildim .

Yeni bir kurgu yazıyorum yine askeri kurgu olacak ama ne zaman yayınlarım hiçbir fikrim yok .

Bide hayrınıza bu gariban yazarınızı takip ederseniz çok iyi olucak . sonraki bölümde görüşürüz ...

Hazal Sansar



ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin