38. BÖLÜM

4.8K 282 14
                                    

Kapı açılma sesi ile uyukumdan uyanmıştım . Gözlerimi açtığımda başımda iki doktor olduğuna düşündüğüm adam elindeki dosyalara bakıyorlardı.  Benim uyandığımı görmeleri ile sarı saçlı olan doktor " günaydın asena hanım geçmiş olsun kendinizi nasıl hisediyorsunuz ? "  kurumuş dudaklarımı ıslatıp konuştum " yorgun , halsiz ve en çokta bitmiş , tükenmiş  hissediyorum ." dedim . Doktor gülümsedi " uzun süre uyuduğunuzdan kaynaklı bir durum Asena hanım ." dedi . Elindeki kapalı dosyayı tekrardan açıp birşeyler yazdı, ardından ayakucuma  geçip dosyayı masaya bırakarak üzerime örtülü pikeyi diz kapağıma kadar yukarı çıkarttı.

Sonra bana bakarak " şimdi izniniz ile bacaklarımızdaki sinirlere bakacağım " dedi . Kaşlarım çatılırken doktor " hisediyormusunuz ?" diye sordu . Sorun şuydu ki hissetmiyordum , korkum sesime de yansımıştı " hayır " dedim. Doktor aynı soruyu tekrar tekrar sorarken aldığı cevap aynıydı . His yoktu , bacaklarımda his yoktu. Bedenimde korku daha da ratarken doktor bacaklarımı örtüp masadaki dosyayı tekrar birşeyler yazmaya başladı .

Korku ile " n-ne oluyor , neden hissetmiyorum ? Birşey söylenenize , ne oluyor ?" Doktor ilk hemşireye sonra ise bana baktı ve konuştu " Asena hanım önce bir sakin olun . Geçici his kayıbı yaşıyorsunuz .( tam olarak tıp bilgim yok bu yüzden affola) " dedi .  Ne ? Kafamı sağa sola sallayarak konuşmaya başladım " ha-hayır olamaz , kısa sürede olsa olamaz . Benim kalkmam lazım ,  şehidimin intikamını almam lazım . Birşey yapın kaldırın beni ayağa lütfen , kalkmam gerekiyor benim lütfen ..." kapı açıldı.  Ama o tarafa bakacak gücü kendimde bulamıyordum , gözümden yaşlar akıyordu , canım yanıyordu . Kalbim ağrıyordu .Ben kaybetmiştim , Asena Kızılarslan bir sınavdan kalmıştı.  Hiç istemediğim bir sınavdan kalmak durumunda kalmıştım . Asena Kızılarslan bir sınavdan kalmıştı .

Yazardan

İnsan hayatı boyunca türlü sınavlardan geçer idi , zorluğu fark etmeksizin hepimiz bu zorluklardan geçmek için hayatı öğrenmeye çalışırdık . Kimimiz geçer mezun olur iken , kimimiz ise kalır sınıf tekrarı yapardı. Acıya gögüs germeyi öğretirdi bize hayat . Acı içindeyken bile ayakta dimdik yoluna devam etmeyi öğretirdi . Biz zorlu sınavlrdan her geçtiğimizde ' bu sondu  bunun daha beteri olamaz' diye düşünürdük . Ama daha kötüsü ile karşımıza gelmeyi bilirlerdi , daha fazla acı ve daha fazla zoru ile gelirler idi . Bu sınavları aşmak belki zor olabilirdi , ama aşılamayacak bir yol da hiç değildi . Hem ne demiş şair ; "imkansıza ulaşmak için önce imkanın sınırlarına ulaşmalı insan "

Ben Asena Kızılarslan hayatın  her defasında daha büyük bir sınavına aday olan , her defasında daha büyük bir sınavı ile karşılaşan o kız .

Peki bu satırları okuyan kişi sen , sen hayat sınavı ile sınandın mı hiç ,  Yıkıldın , yara aldın mı , hayat sana benim ki gibi zor sorular mı sordu ?..

Evet bölüm sonunda sizlerleyim .

Nasılsınız ?

Sınavlarda bitti şükür ama ikincileri var daha allah hepinize kolaylık versin .

Sonraki bölüme kadar Allah'a emanet olun

Sizleri seviyorum

Hazal sansar

ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin