8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN ...
Hayaller diyorum iyiki varlar. Yoksa nasıl sarılırdım sana bu kadar uzak mesafeden .
-Cemal Süreya-
İnsan, en çok duygularından kaçardı ama en çokta duygularına yakalanırmış . Ne kadar kaçarda kaçsın sonunda duygularınım esiri olurmuş. Ben ise hep duygulardan korktum . Duygularım beni bitirir , beni güçsüzleştirir diye korktum. Ben duygularımdan bu yüzden kaçtım ama sonra kaçamam gereken birşey olduğunu fark ettim senin sayende ...
Asena
1 ay sonra
Bacağım yeterli düzeyde iyileşmişti. Mesleğime geri dönebileceğim bir hâle gelmişti . İki üç gün içerisinde yeni timime girecektim ve bu tim Demir Binbaşının timi idi . Fırtına timi .
Bu gün Buğra'nın annesine ziyarete gidecektim. Saçlarımı toplayıp aşağıya indim . Annemgil kahvaltı yaparken babamın yanına gelip yanağını öptüm. Masadaki zeytinden iki tane ağızıma alırken annem " anca baban zaten biz kımız ki ?" diye homurdandı . Annemin yanına giderken " oy şen darıldın mı , Şen kıskandın mı sultanım ?" dedim . Annem yanağına sulu öpücükler bırakırken dışardan duyduğunuz korna sesi ile içerdekilere itafen " Demir'de geldi , hadi ben kaçar ." dedik annem " dikkat edin" diye uyarması üzerine " olur " diyip evden çıkarken Uraz'ın" bak bak hareketlere bak . Eğer sana yaklaşmaya çalışırsa hemen beni ara anında oradayım ." dedi . Ben içimden sabır çekip anneme baktım . Annem " ben onu hallederim " diyince . Yanağını öpüp evden çıktım.
Arabaya binince Demir binbaşı " günaydın " dedi . " Günaydın komutanım " diyince İlk başta kaşlarını çattı. Sonra konuştu " ben artık aramızdaki bu resmiyeti gereksiz buluyorum ." dedi . " tamam o zaman demir abi ." diyince . yolda olan gözlerine bana dönüp " abi?" dedi . Onaylamak amacı ile " evet abi , bir sorun mu var ? Sonuçta benden büyüksün . " dedim . Sinirli bir şekilde gülüp önüne dönerken arkadan bir ses " n' oldu aslanım zoruna mı gitti ?" dedi . Demir abi arabayı kenara çekip dururken arkadan bir adet canım üçüzüm Araz çıktı.
" hangi ara bindin sen ya ?" diye sorduğumda Araz " demir abin senin için saç yaparken bindim "dediğinde beni bir gülme alırken Demir abi " lan pezevenk in lan arabadan " diyerek iteliyordu . Arazi " olmaz abilerimden kesin talimat aldım inemem " diyince Demir abi " ya sabır ." diyip arabayı tekrar çalıştırırken ben gülüyordum .
Ertesi gün Buğra'nın memleketi olan Osmaniye'ye geldiğimizde ilk şehitler mezarlığına gitmiştik. Sonra ise Buğra'nın annesinin evine gitmeye başladık . Sora sora geldiğimiz ev bölge halkınca karesi diye adlandırılan dağ eteğinde bir köydü. Köylüler merak ile bize bakarken yanımıza gelen yaşlı bir amca " bacım siz nere geldiydiniz ?" diye sordu . Bende " Şehit Buğra'nın evine geldik amca " dedim . Adam bize buğranın evini tarif edince teşekkür edip eve doğru gitmeye başladık . Bir müddet sonra yaya olarak devam ettikten sonra eski taştan evin bahçe kapısında bir yaşlı çift bizi karşıladı . Yaşlı kadın direk bana sarılırken " hoşgeldin Kızım bizde sizin gelmenizi bekliyorduk " dedi . Ben yaşlı kadına sarılırken " hoşbulduk teyze kim dedi bizim geleceğimizi ? Keşke ayakta beklemeseydiniz ." dediğimde ise " buğram dedi bana ' komutanım gelecek ana beni mahcup etme ' dedi . " dediğinde Araz ile göz göze geldim ...
Bölüm sonu ...
Bölüm hakkında düşünceleriniz ?
Bir süre bölüm gelmedi farkındayım ama ilham gelmedi üstüne birde derslerinde düşüş var toparlamaya çalışırken bu günü buldu .
Sonraki bölümde görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA | GERÇEK AİLEM
ChickLitAsena dişi kurt demek . Bağımsız , güçlü ve lider olan demek . Peki Asena kızılarslan ? O masumulara göre bir kurtarıcı her türlü askerin gibi . Düşmanın ise korkusundan titrettiği kadın bir asker . Geçmişini karanlık aşka inanmayan bir kadın Asena...