31. Bölüm

5.4K 296 5
                                    

Annem ;

Biliyorum şimdi ağlıyorsun , sabah beni göremeyince telaş yaptın babamlara haber verdin ve şimdi bu mektubu onlar ile okuyorsun . Biliyorum , kızmayın bana olur mu ? Gitmek zorundaydım , sizin için sizler için gitmek zorundaydım annem .

Affedin beni olur mu ? Olurda geri dönersem sözüm olsun hepinizin gönlünü alacağım . şimdi o nasıl söz diyeceksiniz anne ben  gidiyorum , ne kadar ayrı kalırız bilmiyorum .

Bir kaç ay veya yıl bilmiyorum . tek bildiğim gittiğim anne bir bilinmezliğe doğru gidiyorum sonu belli olmayan bir yol üzerinde sona doğru hiç durmadan yürüyorum .

Size bunu direk demedim eğer size deseydim senin o dolu gözlerini gördükçe , abimlerin çaresiz hallerini gördükçe hele . Kahır oluyorum . Kızmayın bana geri dönersem size kendimi afettirecem söz veriyorum .

Sizi seviyorum . Affedin beni olur mu ?

Koray;

"Hayat , bir yol ve biz bu yol boyunca gerek düşeriz gerekse kalkarız zorunda kalırız . henüz yaralarımız iyleşsin yada iyleşmesin kalkmak zorunda kalırız ." derdi hep öğretmenim  .

" her ne olursa olsun kalkarız kızım , kimse bizi kaldırmak istemez aksine bir tekmede onlar atar . Bir çelmede onlar takar bize . en yakının da dahil  birden düşmanın olu verir . bu yolda bir eş edinirsin , kanarsın ona güvenirsin yolu onun ile biterecegine kendine o kadar inandırırsın ki , ya o iyi oyuncudur ya sen çok sevmişsindir .

Ama dediğim gibi inanırsın sonra o gider , seni öyle bir halde bırakıp gider ki . En ihtiyaç duyduğun anda yok olur .  o gittiğinde geriye eski sen kalmazsın , eski hayallerin eski hedeflerin kalmaz . bende kalmadım be koray .

Eğer mert ile tanışmadan önce gelseydin belki o zaman herşey farklı olurdu ama olmadı be koray . Ben bittim , tükendim . hani sana demiştim ya kalbim bin parça oldu benim diye .

Bu kalbin parçası kalmadı . Benim kalbimi yok ettiler koray , benim aşka olan inancımı yok ettiler . Beni bitirdiler , eski asenayı kendi elleri ile bir bir parçaladılar . ben kendimi zor topladım . yıkıldım ben koray , düştüm . kaldıranım olmadı aksine bir tekmede onlar attı düşmem için .

Ben tek başıma geri kalktım ayağa , daha yaralarım iyleşmemişken kalktım ayağa . Daha sekiz yaşında kendimi korumaya çalıştım koray .

Ben senin bildiğin temiz asena degilim koray . Senin hayallerindeki temiz kızlardan değilim . Ben yıllarca eziyet ile acı ile büyüdüm koray , benim geçmişim her gün her salise ensemdeyken senle ben olmayız koray olamayız .

Üzgünüm koray gerçekten üzgünüm ...

Asena

Elindeki kağıdı ağlayarak okudu koray . Deniz hanım sabah kızını uyandırmak için gittiğinde mektupları bulmuştu .

Herkes mektubu okurken yıkılmıştı. Koraya ayrı bir mektup olunca korayı çağırmıslardı . koray asenaya birşey olmamasını dileyerek gelmişti o eve .

Ama asenanın mektubunu okuduğunu yıkılmıştı bozkurtlar gibi . Hele uraz ve Araz onların canları gitmişti , üçüzleri gitmişti . kalplerinin bir yanı ağrıyordu eksikti üşüyordu , tıpkı diğerleri gibi .

Aileden kimse asenanın nereye gittiğini bilmiyordu , o an samedin aklına albay geldi . Hemen albayı aradı .

Albay bekliyordu aramasını ama bu kadar geç degil , derin bir nefes alıp telefonu açtı , açar açmaz samedin sesi doldu kulaklarına  " komutanım asena gitmiş bilginiz var mı ?"  albay derin bir nefes aldı " binbaşı samed  buraya gel . öyle konuşalım " dedi .

Samede "emredersiniz komutanım "dedi kapattı . ailesine gerekli haberleri verip evden çıktı ...

.
.
.

Asena'dan

Tim ile beraber mit binasının önüne geldik . Üstlerden gelen emir ile göreve çagırmıştık .

Bir kaç saat önce

Çalan telefonum üzerinden okuduğum kitabı bıraktım . Telefonu elime alıp kimin aradığını baktığımda albay olduğunu gördüm , telefonu açıp tekmil verdim " yüzbaşı asena kızılarslan  emredin komutanım" dedim . albay nefes alıp verdi ardından " dişi kurt misafirliğe gitmen gerekiyor " dedi .

Hafif tebessüm edip " emredersiniz komutanım " dedim ...

Şimdiki zaman

Time bakıp " hazır mısınız beyler " dedim . burhan " gidelim diyince canımı yen komutanım " dedi . bulut " komutanım girsek mi , heyecanlandım " gibi söylentiler gelince " hadi o zaman beyler hadi  , biraz Türkün gücünü gösterelim  ."dedim.

Hep birlikte içeri girdik ...

Bölüm sonu .

Pek olmadı ama derslerden anca fırsat buldum . kusura bakmayın .

Bir sonraki bölüm daha iyi olacak inşallah .

Panomdaki kitaplara bakmayı , beni takip ettirmeyi , yorum ve vote vermeyi unutmayın...

Sizleri seviyorum sonraki bölümde görüşürüz .

Hazal Sansar







ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin