Hazırlandıktan sonra bahçede bizi bekleyen araca bindik . Köylerin birine devriyeye gidecektik , köylülere yardım kolisi dağıtılacaktı. Ben öne kalanlarda arkaya oturmuştu , Bulut her nekadar " komutanım beni burda koymayın , gözünüzü seveyim . Ölmek için çok gencim " dese de sonunda arkaya oturmak durumunda kalmıştı .
Şuan yolda gidiyorduk . Gidecegimiz yer arac ile yarım saatinizi alıyordu . Burhan " komutanım bizim oralara ne zaman gideriz , annem soruyor . Bana yapmadığı şeyleri yapacakmış size " , " gideriz bir ara da bana yapmadığı derken ?" Diye sordum .
Burhan " komutanım , bizim oralarda misafir geldiğinde etli kömbe yapılır . Bir nevi misafir yemeği de diyebiliriz , dedem ise etli güveç bizim deyimimiz ile dedemin özel yemeğini yapacağını söylüyor. Komutanim gözünüzü seveyim en kısa zamanda gidelim " dedi .
Burhan a " sen neden gitmek istiyorsun bu kadar ?" Diye sordum , " komutanım , dememin özel yemeğini dedem gibi herkes yapamaz . Dedem yaparken de kimseyi yaklaştırmaz buna nenem de dahil ." Dedi .
'Anladim ' dedim . Arac köy meydanına girdiğinde " evet gençler , hadi başlayalım " diyip araçtan indim . Çocuklar koşuşturuyor, insanlar sohbet ederek yardım paketlerini alıyordu . Köyün muhtarı olduğunu düşündüğüm adam yanımıza gelip " hoşgeldiniz komutanım , gelin buyurun bir çayımızı için " dedi .
Time baktığı,da umut ile bana bakıyorlardı muhtara dönüp " belki daha sonra şu işleri halledelimde " dedim . Muhtar ile beraber yardım dağıtan yere gittik , Bulut oyuncakların başına geçti bizde koliler ile ilgilenmeye başladık . Bulut gelen çocukları güldürerek oyuncakları veriyordu .
Buluttan oyuncak alan bir kız yanıma gelip " sen osun ?" Dedi . Anlamamıştım , neyden bahsettiği hakkında hiç bir fikrim yoktu bu yüzden " anlamadım canım , ben kimim ?" Diye sordum . Kız " ben seni rüyamda gördüm , gelip bize yardım etmiştin benimle oynar mısın ?" dedi . 'Anladım ' dercesine kafamı sallayıp " tamam oynayalım ama şimdi işim var , bitirip oynayalım . Olur mu ?" Kız kafasını sallayıp gitti .
Kalan son iki yardım kutusu için yaşlı bir çift geldi . Amcaya " amca sen bize evini göster biz götürelim . Bulut buraya gel !" Dedim . Bulut duvar dibinde kızın biri ile konuşuyordu , ulan erkek her yerde erkek ya .
Bulut yanıma gelince birini o birini ben aldım . Tim her ne kadar biz götürelim deselerde izin vermedim , tim de geri çocuklar ile futbol maçına döndü . Onların bu haline tebessüm ettim . Çift önde biz arkada evlerine gittik , kutuları içeri bıraktık . Teyze " allah razı olsun sizden allah ne muradın varsa versin , ayağınıza taş değmesin " dedim . Bulut ile beraber amin dedik .
Amca icerden su getirmeye gitmişti , bu sırada Bulut kenarda duran ahırın oraya gidip içine girdi " komutanım bunlar çok tatlı , şunun tatlılığına bakın " elinde tuttuğu kuzuyu bir ote bir beri sallıyordu . Teyze " abovvv yarum bırak onu anası eletmiyor yavrusunu , vumaya-" cumlesini tamamlamadan kenardan buluta doğru koyunun koşması bir oldu .
Bulut elindeki kuzu ile beraber ahırın içinde koşmaya başladı , olaya amcada girince . Bulutu koyun , koyunu da amca kovalıyordu . Amca koyunu tuttuğun da Bulut az önce kendi kovalanmamış gibi koyuna nispet yapar gibi kuzuyu seviyordu ." Bak seviyor işte , bak bak " anne koyun şâha kalkınca , bulutun kuzuyu yere bırakıp ahırdan tüyüp bizimkilerin oraya doğru uçtu , ama bildiğiniz ayakları yere değmiyordu.
Teyze ile onun bu haline gülerken amca yanımıza geldi . Onların elini öpüp bende bizimkilerin oraya doğru gitmeye başladım...
Evet bir bölümün daha sonuna geldik .
Herkese başarılı bir dönem diliyorum .
Bulutu koyun kovalaması ?
Bulutun koyuna nispet yapması ?
Kitap hakkında düşünceleriniz?
Tiktok : hazal_8080 ve hazal66617 ve YouTube @hazalsansar takip edebilirsiniz .
Eğer bulabilirsem koyun kovalaması ile ilgili bir edit paylaşırım hesabımda .
Sonraki bölümde görüşürüz
Sizi seven hazal sansar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA | GERÇEK AİLEM
ChickLitAsena dişi kurt demek . Bağımsız , güçlü ve lider olan demek . Peki Asena kızılarslan ? O masumulara göre bir kurtarıcı her türlü askerin gibi . Düşmanın ise korkusundan titrettiği kadın bir asker . Geçmişini karanlık aşka inanmayan bir kadın Asena...