Yeni bölüm ile geldim ...
Önceki iki bölümde ilk yorum yapan arkadaşlarımız melis07kumsal ile simsekkevsere teşekkür ederim
Haydi bölüme
Asenadan
Saat sekizde deniz hanımlara yemege gidecektim . Ben ise olmazsa olmazım olan kot tişört giyip gidecektim . Bu yüzden altıma yüksek bel İspanyol paça siyah kot pantolon üzerime ise beyaz sıfır kol crop giydim .
Belime silahımı koydum . Gözükmemesi için gri ince bir çeket bağladım . Makyaj masasına oturup rumel ve hafif tonlarda ruj sürdüm .
Artık hazırdım . Kapının önünde ayagıma beyaz spor ayakkabımıda giydim. Anahtarımı vestiyerden aldım ve evden çıktım. Evleri benim evimin üç ev ilerisindeydi.
Yaklasık beş dakikalık yoldu ...Tam sekizde evin önündeydim . Dakik biriyimdir ev iki katlı duplex (inşallah dogru yazmısımdır) bir evdi . Tam kapıyı çalacaken arkadan adım ve bagrısma sesleri geldi .
Kapı aniden açıldı tabi alfaladığım için yere düşüyorum ki biri beni belimden yakaladı . Ben ona o bana şaşkınca bakarken bakışmamızı kalın bir ses böldü " Lan Kutay gel lan buraya sigaramı bitirmek neymiş gösterecem sana "
Bagırarak yanımıza geldi . Tabi biz bu süre safında toparlanmıştık . Kutay denen çocuğa ters bir bakış atıp bana döndü " buyurun kime bakmıştınız ? " az önce aslan gibi kükreyen adamın sesi oldukça nazik çıkmıştı .
Tam cevap verecekken önce ortamda kızım sesi duyuldu ardından bana sarılan bir beden . Kimin salırdıgına baktığımda deniz hanımdı .
Ben sarılmayınca benden ayrıldı , açıklama gereksimi duyarak konuştum " temastan hoşlanmam " dedim . Kadın buruk bir tebessüm gönderip konuştu " hadi içeri geçelim içerde tanışırsınız Kutay, Bora hadi sizde didişmeyi bırakın" dedi .
Bora dediği adam Kutaya dönüp el işareti ile bittin sen temalı bakış gönderdi . Ben onları takmayıp iceri girdim . Deniz hanım elindeki içeri terliğini önüme koydu spor ayakkabılarımı çıkarıp onları giydim .
Deniz hanım önde biz arkada küçük holden geçip oturma odasına giridik . Ama girmez olaydım bu ne aq karşımda üç tane genç pardon taş duruyordu. Yanlarındada birbirinden güzel iki geç kadın ve bir tane kız ve bir erkek çocuk duruyordu .
Yanlıs anlaşılmamak için odanın içinde göz gezdirdim mutfak ve oturma odası birleşikti . Deniz hanım " oturalım tanışın " dedi . Herkez bir yerlere oturdu bende boş yere oturup odadakilere göz gezdirdim . Bana çatık kanlarıyla adeta onların ' analarına bacılarına sövmüşüm' gibi bakıyorlardı .
Hakan bey konuştu " kızım hoşgeldin tanışmıştık ama ben yine tanışalım ben Hakan bozkurt " dedi . Ardından annem konuştu " kızım bende annenin deniz bozkurt " dedi .
Yanımdakileri gösterip " büyük abin Bora savcı yanındaki ise güzeller güzeli gelinim aslı . " küçük kızı gösterip " masal abinin kızı beş yaşında " dedi . Kız çok tatlıydı ama biraz çekiniyordu bunun farkındaydım.
Ardından deniz hanım konuşmaya devam etti " ikinci abin Samet yanındaki gelinim melek " dedi masalın yanındaki erkek çocuğunun gösterip konuştu " oğulları barış oda üç yaşında " dedi .
Barış yanıma paytak adımlar ile geldi . Dokunmaya korkuyor gibi bir hali vardı daha fazla bakletmemek adına onu kucağıma alıp dizime otutturdum. Barış ilk yaptığıma şaşırsada sonradan kafasını boynuma koyup kıkırdadı.
Deniz hanımgil bayağı saşırdı onalara " bir sıkıntı mı var niye öyle bakıyorsunuz ? " dedim . Melek yenge şaşkınlığı üzerinden üzerinden atıp konuştu " Barış kimseye ilk sıcak davranmazdı ondan şaşırdık " dedi .
Deniz hanım devam etti " üçüncü abin yusuf kendisi evde kaldı. Ücüzlerinide tanıyorsun zaten " dedi ardından güldü . Yusuf baktığımda deniz hanıma ' aşk olsun anne ' der gibi bakıyordu .
Deniz hanım on takmayıp " haydi masaya orada devam ederiz " dedi. Herkez ayağa kalkıp masaya oturdu . Bende boş yere - üçüzlerin - ortasına oturdum .
Hakan bey afiyet olsun demesiyle başladık . Tam yemege odaklanmıstım ki Hakan beyin sesi ile oraya döndüm " kızım kolundaki yaralar ne ?" Diye sordu .
İlk bir algilayamasamda sonradan kolumdaki bıçak , kurşun , sigara izlerine baktım doğru ya ben bu izleri unuttum . Neyse başa gelen çekilir .
Hakan beye dönüp konuştum " kimi çocukluğumdan kimine işimden dolayı oldu " dedim. Masadaki erkek takımının elleri yumruk olmuştu . Ortalık resmen fırtına öncesi sessizlik gibiydi bu sessizliği bozan Uraz oldu " onlar yani ellerinde büyüdüğün anne ve baban mı yaptı ? " dedi .
Cevap koca bir sessizlik...
Bölüm sonu ...
Evet sevgili okurlarım bir bölümün daha sonuna geldik ...
Belki peş peşe iki bölüm atarım bilmiyorum duruma bağlı ...
Neyse hadi görüşürüz
Seviliyorsunuz Hazal Sansar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA | GERÇEK AİLEM
ChickLitAsena dişi kurt demek . Bağımsız , güçlü ve lider olan demek . Peki Asena kızılarslan ? O masumulara göre bir kurtarıcı her türlü askerin gibi . Düşmanın ise korkusundan titrettiği kadın bir asker . Geçmişini karanlık aşka inanmayan bir kadın Asena...