motivasyon &Karaktere sorular

13.4K 281 24
                                    

Hayatimızda karşımıza bir çok engel çıkar arkadaşlar , bu engellerin kimi büyük kimi küçüktür . Zor gibi görünür imkansız görünür ama ufacık bir dikkat ile çok kolay aşılır bütün engeller .

Seçtiğimiz yollar dikeniyle asla geri adım atmayın , gittiğiniz yollardan sonuna kadar eminseniz kim ne derse desin asla pes etmeyin . Unutmayın kışın tüm çiçekler solar ama ilkbahar geldiğinde yeniden açmasını bilirler , asla pes etmek gibi bir düşünceniz olmasın .

Bırakın çevreniz size ne derse desin  kulaklarınızı tı,ayın ve şunu diyin " ben bunu başaracağım öyle yada böyle bu iş olacak " kimsenin başarınızı etkilemekte izin vermeyin . Asena ve Gizem bu hayatta asla pes etmemeniz gerektiğini göstermek için yazıyorum .

Bilmiyorum başarılı oluyormu ama umarım oluyordur , özellikle Asena bu hayatta herseyin bittiği yerde , düştüğünüzde tekrar kalkamayacaginizi anladığınız zaman aslında öyle birsey olmadığını sadece sizin pes ettiğinizi gösteren bir kitap .

Asla ama asla hayallerinizden vazgeçmeyin , sonuna kadar peşinden gidin her ne olursa olsun bırakın kendi isteyenler  gidenler gitsi size layık olanlar er yada geç karşınıza çıkıp yanınızda olur .

Seviliyorsunuz unutmayın " Siz umudu bırakmadan umudunuz sizi asla bırakmaz " ( yeni kurguma beklerim aşklarım )  hadi sorulara geçelim.

Mert

Deniz hanım

Hakan bey

Uraz

Aras

Samet

Kutay

Asena

Bora

Yusuf

Karaktere sorular ve ya söylemek istediklerinzi yazabilirsiniz cevaplar diger bölüme . Bay bay ...

ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin