46. BÖLÜM

2.7K 141 11
                                    

Her insanın yaşam hikayesi vardır. Acı tatlı birsürü anısı hatırası vardır. Her insanın bir yaşam felsefesi vardı , uğruna emek verdiği bir hedefi , bir hayali vardı .

Benim ilk hayalim babamın saçım ile oynamasıydı .  Sonra bu hayalimden vazgeçtim dedim ki kendime madem ben bu dünyaya geldim , madem böyle bur ailede doğdum . Benim farklı bir hedefim olmalı . Sonra kendimi vatanıma adadım . Sokakta gördüğüm insanlar gibi olmaya karar verdim.  Belli bur yere kadar böyle geldi , ama sonra olmadı. Birgün o günü hiç unutmam , sokakta bir kadın asubay gördüm .Dimdik duruyordu , yıkılmaz bir dağ gibi , duygusuz bir insan gibi duruyordu . Yanıma geldi dedi ki " sen ne olacaksın miniğim ?" ne olacağımı bilmeyen ben o zaman karar verdim ve dedim ki " senin gibi olacağım !"gülüp dedi ki " neden asker olmak istiyorsun ? " " eğer asker olursam senin gibi güçlü biri olurum." dedim . tekrar güldü ve dedi ki " sen çok güçlü , çok iyi bir asker olacaksınız ." sonra ise. Gitti . benim hayat hikayem buydu işte.  Ben yaşamak amacım böyle berilledim . ben hayata böyle tutundum . Ben Asena Kızılaraslan hayata böyle kafa tuttu .

Asena

Şuan ortalıkta rahatsız edici bir sesizlik vardı . Benim ayağımı hissetmem ile selvi doktor olan arkadaşını aramıştı  ve İYİLEŞİYORDUM . Sonuç buydu , her zamanki gibi emeğimin  karşılığını almıştım .  Bunu öğrendiğimiz an Demir beni kucağına alıp döndürmüştü . Bunun sonjcunda ise kocaman bir kaos . Uraz beni hemen Demir'in kucağından alıp koltuğa oturmuştu. Sülük gibi beni iyice sarmıştı . Selvi ortamın kızıştığını anlayınca mutfağa tüymüştü. Şuan mutfakta idi.  Ben ise burada Demir'in ve Uraz'ın birbirine attıkları delici bakışlara maruz kalıyordum. Tam Demir birşey diyecekken içeride gelen bağırış demir oraya koştu . Uraz beni koltuğa bırakıp anlamı öpüp oda gitti...

Bölüm sonu

Yoğunum arkadaşlar bölümler bu yüzden kısa .

Sonraki bölümde görüşüz...

ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin