SELAMMMM.
yeni bölüm ile geldim.
Tiktok : hazal_8080 takip edermisiniz
Bölüm sonu görüşelim
O zaman haydi başlayalım
Hayat neden bana hep bana bir taraflarından gülüyor , neden tam herseyi yoluna koydum derken bana başka bir sorun ile geliyor ?
Ben bunlarımı hak ediyorum, ben bu hayatta hiç gülmeyecekmiyim ? Önemsiz birisiyim, bir degerim mi yok , neden ?
Kapıdan içeri ellerinde çiçek ile Şeyda hanım ve Serdar bey girdi . ( Daha önce adlarını kulndım mi bilmiyorum mersin annesi ve babası ) Şeyda hanım yalandan doldurduğu gözler ile yanıma gelip oturdu , tüm Bozkurt ailesi kim olduklarını anlamaya çalışıyordu ne olduğunu?
Şeyda hanım elimi tutup " nasılsın kızım ? " dedi . Nasıl hâlâ bana kızım diyebiliyor anlamıyorum , insanlar gerçekten nasıl bu kadar yüzsüz olabiliyorlar anlamıyorum, aklım almıyor ?
Şeyda hanımın gözlerine bakıp " pardon tanışıyormuyuz ?" Diye sordum , Bozkurt erkekleri her an birşey olacak gibi tetikte bekliyordu . Şeyda hanım sahte bir üzüntü ile " yapma ama böyle kızım biz istermiydik böyle olalım." Diyince histerik bir şekilde güldüm .
Elimi hızla elinden çekip konuştum " bizim bu hale gecemize sebep olanlardansız, birdaha sakın ama sakın bana kızım demeyin , benimle konuşmayın hatta mümkünse gözüme bile gözükmeyin . Ne oğlunuzun ne de sizi görmek istiyorum eger ben şuan burada bu durumdaysam oğlunuzun suçu " dedim .
Bu sefer de sözü Serdar bey aldı " biz de bunun için geldik kızım şikayetçi olma diye , yapmış bizimki bir aptallık " dedi . Samet abi " sizin aptallık diye adlandırdığımız şey yüzünden Asena ölebilirdi , Asena şikayetçi olacak o serefsiz de cezasını çekecek " dedi .
Serdar bey " benim oğlundan sonra bu mu , senin geçmişini biliyor mu , yaşadıklarını ?" Dedi . Ona " Susun ve defolun size ne ya size ne ? Kimse bu hayatta vazgeçilmez değildir " dedim .
Serdar bey " anlaşıldı bilmiyor , o zaman biraz işfa zamanı , sizin bu masum görünümlü Asena küçükken ne yaşadı hab-" cümlesinin devamını getirmeden ben konuştum " susu lanet olası sus , sanane ya sanane . Masumum ben benim bir suçum yok ... "
Yazardan
Asena sinir krizi geçirmeye başlamıştı sürekli aynı şeyleri tekrar edip duruyordu , Uraz ve Aras Asenayı sakinleştirmek için hemen ona doğru yürüdü , kalan Bozkurt erkekleri işe kimi doktor çağırmaya gitmiş kimi ise güvenlik çağırıp onları dışarı attırmıştı . Güvenliğe sıkı sıkı tembihlemişlerdi birdaha bu hastaneye girmemeleri için .
Bu sırada doktorlar Asenaya sakinleştirici vurmuşlardı , Asena kriz geçirirken kendini daha dogrusu yarasını zorladığı için yarasının şarkısını değiştirip pansuman yapmışlardı .
Bozkurt ailesi dışarıda bekliyordu, herkes Asena'nın geçmişinin kötü olduğunu az buçuk kolundaki yaralardan biliyorlardı . Hepsi Asena'yı bu hale getiren geçmişi merak ediyordu tabi Uraz hariç çünkü o az buçuk ne olduğunu biliyordu , peki bu kadar yeterli miydi ?...
Bölüm sonu...
Bir bölümün daha sonuna geldik...
Şeyda ve Serdar ikilisine sövmek serbest aynı zamanda Mert şerefsizine de .
Bölüm nasıldı ?
Vote ve yorum yapmayı unutmayın ..
Seviliyorsunuz.
Hazal Sansar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA | GERÇEK AİLEM
ChickLitAsena dişi kurt demek . Bağımsız , güçlü ve lider olan demek . Peki Asena kızılarslan ? O masumulara göre bir kurtarıcı her türlü askerin gibi . Düşmanın ise korkusundan titrettiği kadın bir asker . Geçmişini karanlık aşka inanmayan bir kadın Asena...