FİNAL

3K 113 27
                                    

"Ne oluyor lan burada? " bunu söyleyen hiç şüphesiz ki kapıda durmuş bize kırmızı boğa görmüş gibi bakan Samet abimdi .Yüzü kızarmış boynunda ve boğazındaki damarlar belli olmuştu .

Hızlı adımlar ile yanımıza daha doğrusu Demir'in önüne geçip suratına yumruğunu çakmıştı.  Demir'in başı sola bile dönmezken arkasından çıkıp Samet abim ile Demir'in arasına girmiştim hemen.

Benim araya girmem ile gözleri bana dönmüştü , Demir ile abim aynın anda ""Asena aradan çık !"" dediler . Kafamı' hayır' anlamında sallarken Samet abime " benim sevgilime vuramazsın !" dedim . Abim  sorgularcasına "sevgilim?" diye sorduğunda Demir'in elini tutup onun görebileceği boyutta kaldırdım " Evet sevgilim hatta iki gün sonra eşim olacak !" dediğimde abim ortada bulunan siyah deri koltuğa oturup yakasını çekiştirerek " ay bana bir şeyler oluyor , yetişim a komşular kız zibidinin biriyle evleniyor !" diyordu . Abimin yanına otururken Demir kapıyı kapattı ve gelip karşımızdaki koltuğa oturup bizi daha doğrusu beni izlemeye başladı .Demir'in beni izlediğini gören abim ağıt yakmayı kesip bana sarılarak kafamı âdeta göğüsüne kömdü .

Demir'e dik dik baktığını hissediyordum. Görmemi engelleyen şey abimin beni kaslı gögüsüne kömmesiydi şayet . Demir boğazını temizleyip " abi ben Asena'ya seviyorum, ona sevdalandım eğer izniniz varsa gelip usulünden isteyeceğim . Ha vermem diyorsan zaten görev icabı evleneceğiz , ben sadece Asena'nın içinde bir ukde kalamsın istiyorum , " dedi .

Abim onun bu dediği ile kendini gülmemek için kasıyordu. " İyi akşamlar gelin isteyin ben eve haenr veririm . " bu dediği ile ben şok ile Demir ise heyecenala abime bakıyordu. 

Oturduğu yerden kalkıp heycanlı heyecanlı odadan çıktı. Abim anlımı öpüp telefonu çıkardı . " Ben erken çıkabilir miyim ? " diye sorduğumda ilk ters ters baktı sonra ise " hadi git gözüme görünme akşama kadar . Bunun hesabının size soracağım ! Çok açık alma elbiseni Demir şerefsizi sana bakıp durması , sinirimi bozuyor !" Dedi.  

Yanağını öpüp" tamam abicim  " dedim odadan çıktım...

°°=°==°°°°°====°===′=°°°

Heyecan ile kapıda durmuş Demir'lerin gelmesini bekliyordum . Abi tayfası ne kadar somurtsada onlarında mutlu olmamı istediğini düşünüyordum . Araz yanıma gelip " bak canım kardeşim hâlâ vazgeçebilirsin biliyorsun değil mi ? Hadi gel vazgeç bu işte sana yazlık alırım denize sıfır mis gibi gider kafa dinlersin ha güzelim hadi ?" dedi.

Dedikleri kaşlarımı çatmama neden oldu " Bana bak Araz senin getireceğim kıza öyle bir görümcelik taslarım ki kız benden korktuğu için seninle evlenmez bak !" dedim . Bulduğum büyük tehtitlerimden biriydi bu.  Bunu ne zaman desem istediğimi yapıyordu anında korkudan .

Eli ile ağızına fermar ceker gibi yaptı . Annem "  kızın sakin mi olsan biraz ha birtannem ?" dedi. 

Derin bir nefes alıp " tamam sakinim " dedim . Tam bu sırada kapı çaldı.  Heyecean tekrar bedenimi esir alırken sakinleşmeye çalışıyordum . Samet abim " kapıda ağaç oldular , bak. bunlar seni almaz gel vazgeç !" dedi .

" ABİİİİİ!" diye hafif yüksek tonda konuştum.  Abim ellerini havaya 'teslim oluyorum ' dercesine kaldırdı . Derin bir nefes alıp kapıyı açtım . En önde Demir'in babası pek kıymetli kayınbabam duruyordu .

" Hoşgeldiniz " dedim . Yüzümdeki gülümseme ile . Onlar içeri girerken  Demir elindeki çiçeği bana uzattı . Çiçeğimi çikolatamı alıp geri kalanlarda içeri girince kapıyı kapattım . Çiçeğe ve çikolataya Araz öldürücü bakışlar atıyordu . Çiçeği ve çikolatayı mutfağa bırakıp içeri girdim.  Demir siyah bir takım giymişti.  Bende siyah dizin biraz üzerinde , askılı bir  kalem elbise  almıştım.

ASENA | GERÇEK AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin