Selam
Ne yapıyorsunuz gençlik
Bu gün afrodit_astrd ile birlikte bu bölümü birleştirmeye karar verdik . Asker kızın gerçek ailesinde 19. Bölüme konuk etti. Bu bölümde bu iki kitaptaki timleri bir arda göreceğiz.
Kitabına da bir şans verirseniz sevinirim aşklar
Neysem hadi bölüme geçelim...
Bazı anlar vardır ve işte o anlarda insan kendi beligine , kendi gücüne kavuşturmuş gibi hissettirir ya . İşte benim benliğim ise buydu başımda mavi bere üzerinde aşık olduğum uniformam ile beni sanki ruhum bedenine kavuşmuş gibi hisettiriyordu.
Aynadan kendime bakmayı kesip çalışma masasının üzerinde duran silahımı kılıfına koydum . Komodinin üzerinden telefonumu alıp cebime koydum odaya tekrar bir bakış attım , herşey tamdı artık tim ile tanışabilirdim.
Odamdan çıkıp kapıyı arkamdan kilitledim . Alt kattaki Poyraz timinin odasının önüne geldim , içeriden gelen sesler ile durup dinlemeye başladım " abi yeni komutan gelecekmiş acaba nasıl biri ?" Diye sordu biri başka biri " bilmiyorum ama inşallah anlaşırız " dedi .
Kapıyı aniden açıp içeri daldım ilk elleri belleğini gitselerde sonradan karşılarında yüzbaşı yani beni görünce hemen ayağa kalkıp hazır ola geçtiler . Beş kişilik bir tim olacaktık , onlar konuşmadan ben konuşmaya başladım " evet Poyraz timi ben yeni tim komutanınız Yüzbaşı Asena Kızılarslan. Bundan sonra beraberiz , en ufak bir dikkatsizlik , emre itaatsizlik istemiyorum . İsterseniz beni sevmeyin , görmezden gelin umurumda değil ama görev esnasında neden olduğunuz en ufak hatada yakarım sizi . Anlaşıldımı ?" Dedim .
Hafiften bir tırstıklarını görmüştüm bu iyi bir şeyidi. Şimdiden tepkimi ortaya koymam gerekiyordu , yoksa başa çıkamazdım. Hepsi bir ağızdan " Emredersiniz Komutanım " dediler onların bu haline belli belirsiz sırıtım .
" rahat , oturun hadi tanıtın bakalım kendinizi " dedim benim oturmam ile onlarda oturdu ardından kendilerini tanıtmaya başladılar . Karşımda ikili koltukta oturan kahverengi gözleri ve onlara eş olarak elaya çalan gözleri olan erkek konuşmaya başladı " Astsubay Bulut karamık , 21 yaşındayım bekarım, Hataylıyım , lakabım tıpçı . Hoşgeldiniz komutanım " dedi .
Sonra onun yanında oturan sarıya çalan saçları vardı , gözleri kahverengi olan çocuk konuştu " Astsubay üstçavuş Burhan Yücedağ , 24 yaşındayım , Osmaniyeliyim , bekarım keskin nişancıyım , lakabım Şimşek. Hoşgeldiniz komutanım . " dedi .
Sonra sol yanımdaki tekli koltukta oturan kişi konuştu " Teğmen Aydın Aksay , İzmirliyim , 25 yaşındayım , bekarım , tahribat uzmanıyım m lakabım çenesiz " dedi . Ardayı incelediğimde aynı burak gibi hafif sarıya çalan saçları vardı gözleri yeşil ve mavinin karışımıydı .
Sonra sağ tarafımdaki tekli koltukta oturan çocuk konuştu " Üsteğmen Buğra Soydan, nişanlıyım, 30 yaşındayım lakabım keskin " dedi . Hepsine hitaben " tanıştığımıza memun oldum beyler " dedim .
Biraz sohbet ettik bayağı iyi kaynaşmıştık şuan ise Buhranın anısını dinliyorduk " işte komutanım hep birlikte baraja gittik teyzemgil, dayımgil falan işte teyzemgille beraber suya girdik benim bir tanede kız kardeşim var komutanım suyla oynuyorduk daha doğrusu annem ve teyzem ikisi bir olmuş beni suya yatırmaya çalışıyor . Sonra dayım birden bize doğru koşmaya başladı dedim 'ne oluyor ' " dedi .
Nefes alıp devam etti " meğersem benim mal kardeşim suyun içerisinde balık varmı diye kafasını suya daldırmış sonrada suda takla atmış neyse dayım geldi kurtardı bunu sonra gelmiş bana diyor ki ' sizin yüzünüzden balıkları göremedim ' halbuki babam iki üç metre ilerimizde balık tutuyor " dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA | GERÇEK AİLEM
ChickLitAsena dişi kurt demek . Bağımsız , güçlü ve lider olan demek . Peki Asena kızılarslan ? O masumulara göre bir kurtarıcı her türlü askerin gibi . Düşmanın ise korkusundan titrettiği kadın bir asker . Geçmişini karanlık aşka inanmayan bir kadın Asena...