Dzień dobry/Dobry wieczór!
GoM + Kagami + Hanamiya + Takao + Kasamatsu, gdy jesteście na plaży i pierwszy raz widzi cię w stroju kąpielowym!
+ BONUS - gdy gubisz górną część od stroju!
[w tym scenariuszu istnieją tylko dwuczęściowe stroje kąpielowe, okej?]
Akashi
Gdy pierwszy raz widzi cię w stroju
Wbrew temu na co miał ochotę twój chłopak, ty wybrałaś plażę publiczną - lubiłaś towarzystwo ludzi w takim miejscu i nie wyobrażałaś sobie braku tego znajomego zgiełku. Gdy tylko zajęliście odpowiednie miejsce, rozłożyliście koce, ręczniki i inne przydatne nad wodą przedmioty, postanowiłaś się rozebrać z letniej, lnianej sukienki. Tego dnia miałaś na sobie wyjątkowy komplet, który kupiliście wspólnie na ostatnich zakupach.
Na twoją prośbę, Akashi nie widział jak go przymierzyłaś, bo chciałaś mu zrobić niespodziankę.
Strój był w aksamitnej czerni - góra była głęboko wykrojona w dekolcie, a ramiączka były szerokie, zakrywające całe ramiona. Majtki lekko wycięte na pupie, z delikatnym wcięciem w kształcie litery V z przodu. Pomiędzy miskami góry znajdowała się klamerka z białego złota w kształcie motyla.
— I jak? Dobrze w nim wyglądam? — zapytałaś, stojąc tuż przed nim i rozglądając się na boki, aby się upewnić, że nikt z otaczających cię ludzi dziwnie na ciebie nie spogląda. — Czuję się trochę... eeto, dziwnie?
— Wyglądasz pięknie, [Imię] — powiedział z uśmiechem Akashi, lustrując cię uważnie od dołu do góry. — Zaczynam powoli żałować, że nie uparłem się, aby polecieć na prywatną plażę mojego ojca. Za dużo osób na ciebie patrzy.
Gdy gubisz górę od stroju
— S-Seijuro, moja góra od stroju! — pisnęłaś, gdy wynurzyłaś się z wody półnaga, po tym jak cię do niej wrzucił.
Zaczęłaś panicznie przyciskać ręce do piersi aby się okryć, mimo tego, że woda zalała ci całą twarz i niczego przez pierwszą minutę nie widziałaś. Czułaś się okropnie odsłonięta i sama zaczynałaś żałować, że nie jesteście na zamkniętym terenie, gdzie nie byłoby nikogo i moglibyście się z tej sytuacji po prostu śmiać.
Akashi zareagował w ułamku sekundy - w jednej chwili doskoczył do ciebie, po czym natychmiast przywarł do twojego ciała i okrył je swoim. Zaczął rozglądać się gniewnie dookoła, jakby próbując wypatrzyć zagubionej części od stroju i ewentualnych, ciekawskich spojrzeń obcych, które mógł zgromić morderczym wzrokiem.
Na razie ignorował czyjeś pogwizdywanie w tle - tym gagatkiem zajmie się później, kiedy tylko będziesz już bezpieczna i ubrana.
— Chyba twoja górna część przepadła na dobre, przykro mi [Imię]. Schowaj się w wodzie i odwróć w tamtym kierunku, przyniosę ci ręcznik, dobrze?
Aomine
Gdy pierwszy raz widzi cię w stroju
— O cholera, warto było odpuścić sobie dzisiaj i trzy drzemki dla takich widoków.
— Daiki, proszę cię — jęknęłaś cierpiętniczo, gdy na ciebie zagwizdał. — Zawstydzasz mnie publicznie!
— Jesteś niesamowicie seksowna, [Imię].
Miałaś na sobie piękny, czerwony komplet, którego góra miała nietypowe, skrzyżowane ramiączka. W efekcie tego powstał dość głęboki dekolt w kształcie łezki, który ładnie eksponował biust. Majtki były o kroju brazylianów z nieco wyższym stanem.
CZYTASZ
KnB Scenariusze [PL]
FanfictionCzytelnik x Postać KnB Będą to krótsze lub dłuższe scenariusze o różnej tematyce z postaciami z anime Kuroko no Basket. Wiem, że wyjeżdżam z mało oryginalnym pomysłem, na tumblr czy choćby tutaj jest takich opowiadań zatrzęsienie, ale chyba niewie...