Dzień dobry / Dobry wieczór!
Mam świadomość, że nie lubicie długich wstępów, więc w krótkich słowach wyjaśnię - jest to prezent ode mnie - dla was za to, że wybiło już ponad 95k wyświetleń oraz 5k głosów!
Jak to w niespodziankach bywa, mam przyjemność przedstawić wam trzynaście różnych historii, jednak nie zdecydowałam się tym razem na żadne cudaczne uniwersum, ale coś bardziej jak... OlderBrotherAU?
Czemu wzięło mnie na coś takiego? Otóż do tej pory opisywałam Reader z postaciami KnB w relacjach wyłącznie miłosnych, ale teraz choć na chwilę mogłam spróbować swoich sił i napisać coś innego.
Tak czy siak życzę przyjemnej lektury!
GoM + Kagami + Takao + Kasamatsu + cztery postaci KnB jako twój starszy brat!
Akashi
Brat który był wymagający względem swojego rodzeństwa tak samo, jak wymagający wobec niego jest ojciec. Będąc dużo starszym czuł na sobie ciężar odpowiedzialności, za twoje dobre wychowanie. Starał się być dla ciebie idealnym wzorem (jakoś specjalnie się starać nie musi, przecież jest perfekcyjny). Poza tym był wyjątkowo opiekuńczy i czasami wieczorami czytał z tobą książki do poduszki. Nie bał się sobie przyznać na głos, że to dla niego przyjemna forma relaksu.
Szkoła
— Czemu się nie uczysz? Jest już wieczór, a ty jeszcze nie zasiadłaś do lekcji. To niedopuszczalne, [Imię]. Chyba zależy ci na zdobyciu dobrych ocen i wiedzy. Skoro tak to lepiej nie zawiedź ani ojca, ani mnie.
Obowiązki/Czas wolny
— Jestem w trakcie treningu, [Imię]. Nie mogę teraz rozmawiać. Czy to coś ważnego? Dobrze, dla ciebie mogę zrobić wyjątek. Mów o czym chciałaś ze mną pomówić.
Uczucia
— Zauważyłem, że odkąd wróciłaś ze szkoły jesteś jakaś przygnębiona. Skąd taka nagła zmiana nastroju, [Imię]? Pamiętaj, że zawsze możesz na mnie liczyć i że bez względu na wszystko zawsze stanę po twojej stronie. Nie bój się dzielić się ze mną tym co cię dręczy, siostro.
Jeżeli powiedziałabyś, że masz chłopaka!
— Jak ma na nazwisko? Znam go? Pochodzi z dobrego domu? Szanuje cię? Nie, zapewniam cię, że zadaję odpowiednią ilość pytań, [Imię]. Tylko ty nie dajesz mi wystarczająco wyczerpujących odpowiedzi.
Aomine
To brat, którego musisz zwlekać rano z łóżka i kłócisz się z nim niemal każdego dnia. Denerwujesz się, ponieważ zawsze musisz po nim sprzątać i nie masz co liczyć na pomoc w lekcjach. Drzecie ze sobą koty niemal każdego wieczora, a poranna gonitwa do łazienki to już niemal tradycja. Można ująć to w ten sposób, że taka jest wasza miłość, ale to prawda. Aomine może nie wstydzi się swoich uczuć, ale krępuje się by je otwarcie wyznawać. To jak cię kocha, pokazuje w trochę inny sposób.
Szkoła
— TY MAŁA CHOLERO! Znów zabrałaś moje gazetki z Mai-chan?! Zaraz mam historię! O nie, to się nazywa szantaż! To ja jestem tutaj starszy, to ja powinienem cię szantażować [Imię]! Oddawaj je, albo wygadam twoim wszystkim znajomym co powypisywałaś w tym swoim pamiętniczku! HA! Jasne, że go czytałem, miałem ubaw jak nigdy!
Obowiązki/Czas wolny
— Oi, mama powiedziała, że masz posprzątać w kuchni, wyrzucić śmieci i zrobić pranie. Co? Oczywiście, że nie będę się lenił. Przydzieliła mi najgorszą pracę do wykonania, więc się ciesz! Huh? Miałem wyłączyć zmywarkę, ale już to zrobiłem, więc jestem wolny i spadam.
CZYTASZ
KnB Scenariusze [PL]
FanfictionCzytelnik x Postać KnB Będą to krótsze lub dłuższe scenariusze o różnej tematyce z postaciami z anime Kuroko no Basket. Wiem, że wyjeżdżam z mało oryginalnym pomysłem, na tumblr czy choćby tutaj jest takich opowiadań zatrzęsienie, ale chyba niewie...