Rozdział Specjalny [2]

7.8K 253 128
                                    

Dzień dobry/Dobry wieczór!


!WYNIKI GŁOSOWANIA!

Wybrane tematy scenariusza poddane głosowaniu:

1) gdy podczas waszej randki jakaś dziewczyna próbuje go poderwać!

2) gdy wysyłasz mu w trakcie lekcji swoje niegrzeczne zdjęcie!

3) gdy jakiś chłopak mówi, że chciałby z nim chodzić!

4) gdy podejrzany typ zaczepia cię na ulicy!

LICZBA ODDANYCH GŁOSÓW - 90

PIERWSZY TEMAT - 1 OSOBA

DRUGI TEMAT - 52 OSOBY

TRZECI TEMAT - 10 OSÓB

CZWARTY TEMAT - 27 OSÓB

Podsumowując wygrał temat numer dwa. Zapraszam więc do czytania i proszę, napiszcie mi jeżeli nie udało mi się wbić w charakter danej postaci! Postaram się ją poprawić. Miłej lektury!


Akashi + Aomine + Kise + Kuroko + Midorima + Takao + Kasamatsu + Hanamiya + Himuro + Miyaji + Mayuzumi, gdy wysyłasz mu w trakcie lekcji swoje niegrzeczne zdjęcia!

< Żeby było ciekawiej, uczęszczacie do innych klas i nie macie razem zajęć, poza tym podkreślam, że należy traktować te scenariusze z przymrużeniem oka!  >

Akashi

Właśnie zaczęły się lekcje, kiedy postanowiłaś wcielić swój mały, niecny plan w życie. Dzień wcześniej, kiedy miałaś okazję być sama w domu (a powszechnie dobrze wiadomo, że kiedy jest się samemu w domu, do głowy potrafią przyjść różne, ciekawe pomysły), zrobiłaś sobie kilka zdjęć, których na pewno nie zgodziłabyś się umieścić w rodzinnym albumie.

Takie tam fotki w bieliźnie, którą właściwie jakiś czas temu zakupił ci twój ukochany chłopak.

W razie gdyby nie zareagował tak, jak oczekiwałaś, mogłabyś wszystko zrzucić na niego, stwierdzając, że w pewnym ułamku procenta, to wszystko jego wina!

Akashi odkaszlnął znacząco, gdy otworzył wiadomość od ciebie i mimo tego, że zazwyczaj rzucał tylko okiem na esemesy przychodzące w trakcie zająć, tym razem nie potrafił tak szybko oderwać wzroku od przesłanego mu przez ciebie zdjęcia.

— Och, a więc w ten sposób chcesz się bawić, tak? — wyszeptał, mrużąc oczy na ekran telefonu, który trzymał pod ławką. Nagle uśmiechnął się ledwie widocznie, osłaniając usta wolną dłonią w której trzymał pióro i zaczął wystukiwać swoją odpowiedź.

Jeszcze nie wiesz, jak bardzo pożałujesz tej decyzji za chwilę, kochanie.

Po zajęciach...

Niepewnie rozglądając się w poszukiwaniu swojego chłopaka, zerknęłaś raz jeszcze na wiadomość, którą ci wysłał. Brzmiała trochę groźnie. Jakoś tak, zaczęłaś się denerwować i zastanawiać, czy nie przesadziłaś z tą fotką.

Nagle twoja przyjaciółka szturchnęła cię i skinieniem głowy wskazała twojego chłopaka, który przyszedł pod twoją klasę. Zupełnie nie mogłaś odczytać jego myśli po wyrazie jego twarzy. Akashi zabrał cię na stronę i kiedy upewnił się, że nikt nie kręcił się w pobliżu, przyszpilił cię do ściany i wyszeptał parę, niegrzecznych słów do ucha, dość szczegółowo opisując to, co ci zrobi po zajęciach.

KnB Scenariusze [PL]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz