Rozdział Trzeci

12.3K 286 137
                                    

GoM + Kagami + Hanamiya + Takao + Kasamatsu, jakimi byliby rodzicami?

Akashi

 To typ rodzica, który wiele wymaga od swoich dzieci, zasłaniając się chęcią zapewnienia im godnej przyszłości. Mając jednak w pamięci swoją burzliwą przeszłość, a w szczególności okres dorastania i parcie emocjonalne nałożone przez surowego ojca, starałby się nie być przesadnie surowy i wymagający. Akashi zrozumiał, że mimo faktu iż jest dorosły, wciąż się czegoś o życiu uczy, a przy twoim boku wszystko wydawało się być prostsze. Mając ciebie i wasze dzieci za rodzinę, potrafił się szczerze uśmiechać, tak jak kiedy żyła jeszcze jego matka.

Ile miałby dzieci

 Akashi miałby jedno dziecko, przynajmniej przez długi czas. To czy potem zdecydowałby się na kolejne zależy od wielu czynników. Jego pierwszym dzieckiem byłaby dziewczynka.

Aomine

 Z takim tatą życie wydaje się być lekkie i przyjemne. Owszem, nic fajnego jeżeli Aomine się zdenerwuje, bo potrafi być wtedy naprawdę straszny, ale do zawiązania się takich sytuacji trzeba się postarać. To tata, który lubi spędzać aktywnie czas z swoimi dziećmi... Jeśli akurat nie wraca z pracy na tyle zmęczony by od razu położyć się do łóżka, czy zwyczajnie wylegiwać się przed telewizorem. Z pewnością zaraziłby swoje dzieci miłością do koszykówki i ta szybko łącząca ich pasja jeszcze bardziej by ich do siebie zbliżyła.

Ile miałby dzieci

Dwójka — trójka chłopców z niewielką różnicą wieku między jednym, a drugim. Może rok, albo dwa.

Kise

To ojciec na którego można zawsze liczyć, bo jeżeli chodzi o swoich najbliższych potrafi być niezwykle opiekuńczy. Na samym początku ojcostwa, może zdawać się trochę zagubiony i przez chwilę nawet zły, że jest zmuszony wstawać w środku nocy by na nowo ululać płaczące niemowlę do snu, jednak ten okres szybko mu minie, bo uświadomi sobie, jak wiele dla niego znaczy rodzina. Chodzenie wspólnie na zakupy, aktywne spędzanie czasu na świeżym powietrzu, uprawianie sportu, to wszystko co mógłby ofiarować swoim pociechom.

Ile miałby dzieci

Dwie córki — bliźniaczki, które do końca życia nie mogłyby pogodzić się z faktem, że wyglądają identycznie i mają podobny gust.

Kuroko

Był z niego naprawdę dobry ojciec, który zdawał się na każdym swoim kroku wiedzieć co robić. Od chwili narodzin, aż po dorastanie jego dzieci, Kuroko zaczytywał się w książki o rodzicielstwie. To tata, który pozwolił tobie wyjechać na parę dni odpocząć, a samemu zajął się dzieckiem. Został obdarowany wielkim zaufaniem przez ciebie i wasze dzieci, które wiedziałyby, że mogłyby z nim porozmawiać o wszystkich swoich problemach. Wiedziałyby, że mogą liczyć na jego pomoc.

Ile miałby dzieci

Dwójkę — chłopca i dziewczynkę. Chłopiec byłby pierwszym dzieckiem. Różnica trzech-czterech lat.

Midorima

Mówi się, że wszystko ma swój czas. Te powiedzenie odnosi się także do Midorimy. Na dziecko nie zdecydował się pochopnie — powiększenie swojej rodziny skrzętnie zaplanował. Dlatego był przygotowany na wszystko. Zmienianie pieluch, karmienie czy wstawanie w nocy. Problem powstał, gdy maleństwo... Przestało być już maleństwem. Gwoździem do trumny jego nieśmiałości i skrytości, był okres zadawania wielu niewygodnych pytań przez dziecko. A potem sam czas dorastania i powstałe problemy typowego nastolatka.

KnB Scenariusze [PL]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz